Mitä ajattelitte tehdä viikon loppuna täällä thaimaassa

Anonyymi

Minä suunnittelen matkaa ikeaan, siellä on nyt ruotsalaiset liha pulat tajouksessa, normaalisti 240thp ja, nyt vain 190thb, naapurin mummo kertoi... kuola jo valuu suusta kun kuvittelen kuinka...

Lasten ruoka anåkset ,aivan varmasti, vielä maukkaanpia ollen. ne saa syödä ilmaiseksi... ajattelinkin lainata, en siis vuokrata, naapurin mummolta muutaman.

Paljonkos muuten ลูกชิ้นสวีเดน maksaa siellä pattayan savossa?

13

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta huomenta, tuossahan mahtava suunnitelma.

• Anonyymi

Hyvää huomenta ja, kuinka sattuikaan... minäkin otin, pienet päikkärit, vaatii tämä päivystys veronsa. Täytyykin tarkistaa, vieläkö oma poikani, pulputtaa tuolla nurkassa.

• Anonyymi

Pula on aina tarjouksessa, mutta nyt hinnat nousee siihen malliin että Suomeen tulee pula aika. Ruoka on kohta kortilla. Jauhot nousi 30% kerralla, liha, kala ja juusto myös.

• Anonyymi

On todennäköistä että sensein palvelutalossa voinappien jakeluun tulee tauko.

• Anonyymi

Yhdyssanavirhe jo aloituksessa, oletko Saarikyrpå yksinäinen?

• Anonyymi

Kaikkea se kateus ja katkeruus saa aikaiseksi, pattayan savossa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin, kouluttaa vaimoani... tekemään ikealaisia lihapulia...

https://www.youtube.com/watch?v=RML72qw0j3M&t=60s

...hyvä koulutus viteo, tuossa ollen, viiden tähden himo kokeille.

Täräytätkö pandakarateiskun nenän päälle jos ei opi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hua Hinissä yhdellä ThaiLadyllä ollen isompi nenä kuin eräällä suomalaisella miesnyrkkeilijällä... miksiköhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen valaistunut karateka sensei joka ei sorru väkivaltaan mutta annan heti elämän selkäsaunan jos jollakin on vaimo, Mersu ja uima-allas.

S

• Anonyymi kirjoitti:

Olen valaistunut karateka sensei joka ei sorru väkivaltaan mutta annan heti elämän selkäsaunan jos jollakin on vaimo, Mersu ja uima-allas.

S

Olen usean danin miljonääri sensei ja jos et usko niin tulee elämäm sauna selkään. Kun muistutat ähtärin pandaa jolla on kuhmuja, niin loppuu se irviminen siitä ettenkö olisi ostanut viittä toista oma koti taloa tarjoilijoille jotka on nyt jalo puu pää seppiä.

• Anonyymi

Aion etsiskellä halpaa pillua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe