Aikansa kohujulkkis, huippuviulisti Linda Lampenius tv:ssä - Kieltäytyi aluksi suosikkiohjelmasta!

Muistatko Linda-siiderin ja Lampeniuksen vierailun Baywatch tv-sarjassa? Linda Lampenius on huippuviulisti, joka on myös mm. näytellyt, tehnyt mallin töitä ja toiminut kuntapolitiikassa. Lampeniuksen voidaan hyvällä syyllä sanoa olevan aikansa puhutuimpia julkkiksia.

https://www.suomi24.fi/viihde/aikansa-kohujulkkis-huippuviulisti-linda-lampenius-tv-ssa-kieltaytyi-aluksi-suosikkiohjelmasta?s24

28

3634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Linda oli jokapojan unelma 80-luvulla, kireät lateksihousut ja blondi tukka. Oooh!

    • Anonyymi

      ihana ja taitava ihminen ,,onneksi lähti täältä junttilasta pois ,,sveden on best,,

      • Anonyymi

        Niin, millä puolella olet, muksu?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, millä puolella olet, muksu?????

        "Muksu"? En ole muksuikäinen, mutta aivan samaa mieltä. - Nm. Täällä on ahdasta


    • Anonyymi

      Kullikarusellin ratsastaja.

      • Anonyymi

        Olisimpa itse edes osa kyseistä karuselliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisimpa itse edes osa kyseistä karuselliä

        Olisinpa. Ja teidän karusellinne ovat vain tyhjissä päissänne, jonne ei muuta mahdu. Lindan niistä(kään) aiheista ette tiedä yyyhtään mitään. - Nm. Pösilöressukat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa. Ja teidän karusellinne ovat vain tyhjissä päissänne, jonne ei muuta mahdu. Lindan niistä(kään) aiheista ette tiedä yyyhtään mitään. - Nm. Pösilöressukat

        Väitätkö ettei kyseisellä heh 'daamilla' ole ollut useita miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö ettei kyseisellä heh 'daamilla' ole ollut useita miehiä?

        Ehkä oli, ehkä ei. Kumpikaan juttu ei kuulu kenellekään millään tavalla. Karusellit ja telineet kertovat likaisista mielikuvituksista, eivät hänestä eivätkä kenestäkään muustakaan julkusta yyyhtään mitään. - Nm. Paitsi sanojasta


    • Anonyymi

      Muistan. Muistan myös vierailun L.A.FAME tv-sarjassa. Ja tietty Playboyn "musiikki" special numeron.

    • Anonyymi

      Linda on silti upea nöpsykkä . Jag love der djeduska amour ...

    • Anonyymi

      Pahatapianen, oon ollu aviossa vuosikymmeniä Lindan kaltaisen upean tyttelin kanssa, silti "Slava Ukraii" koskettaa

    • Anonyymi

      En tiedä, monenko puolesta kirjoitan, minun Akka on ollut yli puolivuosisataa rinnallani. Puolta en ole Paavon ja Erkin tapaan valinut

    • Anonyymi

      Siihen aikaan erittäin hyvä teline ja aihe... Nykyään nuorilla pojilla helpompi löytää activiteetteja digivehkeistä

      • Anonyymi

        Julkkiksia tulee ja menee aina


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Linda on moni lahjakkuus. Muusikko, viulu, poliitikko, näyttelijä, taiteilija. Maailman kansalainen .
      Suurin osa tänne kirjoittelija on sohvaperuna, peräkamarin poika/ tyttö.
      Tyypit ovat nähneet korkeintaan naapuri pitäjän. Kuukauden koho kohta on noille tyypeille, käynti työkkärissä ja rahan haku sosiaali toimistolta.

      • Anonyymi

        Sinähän saat vetää hanskaan Göran Porvalin jämää katsoessasi. Meidän muiden taustoista tai tulotasosta sinä et tiedä paskan vertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän saat vetää hanskaan Göran Porvalin jämää katsoessasi. Meidän muiden taustoista tai tulotasosta sinä et tiedä paskan vertaa.

        ei teillä oo tuloja ulostetta syötte


    • Anonyymi

      linda teki syvä kyykyn ja sinne se viulu katos . piru soitteli viulu ja poltteli sikarii lindan siellä savu tuli sieltä minne ei aurinko paista

    • Anonyymi

      Linda ois kyllä vielä soivapeli. M48

      • Anonyymi

        Yeap, hänen soittotaitonsa ei varmasti ole hävinnyt mihinkään. Päinvastoin, se tuppaa kehittymään ja syventymään uusiin mittoihin iän myötä. - Nm. Hah


    • Anonyymi

      Linda ei kyllä ollut oma suosikki niin sanotusti.

      • Anonyymi

        Kummoinenko mahtaa suosikkisi sitten olla, ellei hyvän näköinen ja taitava? - Nm. Meidän pikkupoikakin tykkäsi


    • Anonyymi

      nyyh, mä en ala

      • Anonyymi

        Mitä sä et "ala"? - Nm. Verbaliikka nolla


    • Anonyymi

      Seurusteli sen uimarin kanssa 2000-luvun alussa, Göran joku. Joskus 1997 oli otsikoissa jatkuvasti Linda sitä, Linda tätä. Saksalainen kaverini kysyi kuka tämä Linda on.

    • Anonyymi

      Linda-siiderin muistan. Mulla oli kaikki ne etiketit. Linda kertoi että hänestä "kohutaan Hollywoodissa", Iltasanomien kolumnisti kirjoitti piruilevan ja ilkeän kolumnin tästä!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe