Pyhäjärven työttömyys

Anonyymi

Työttömyys on poistettu kertaheitolla

25

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyään on työllistetty vaikka et tee mitään muuta kuin soitat poskea työpaikalla ja kehut omia joutavia saavutuksia

    • Anonyymi

      Moni p.järvinen tuntee piston sisällään,kommentoi että olipa tyhmä aloitus tai mistä näitä sikiää

    • Anonyymi

      Keijo , eikö sinua hävetä kun kotonakin ois töitä ! ! ! ???

      • Anonyymi

        Joo hävettää...en ehdi kun on oltava joka hel..tin pvä työmaalla


      • Anonyymi

        Joo tosijaan hävettää kun olin maatallouslomittaja enkä alkanut jatkaa koti tilaa enkä narrannut itselleni " emäntää " nälkäpalkalla raatamaan navetan ja tuvan välijä ja erehdyn vielä ostamaan Turbo Saabin !


    • Anonyymi

      Turbo Saabin

      • Anonyymi

        Anna emäntä leipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna emäntä leipää.

        Osta hyvä ihminen !


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Japsit on ihan jees ! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japsit on ihan jees ! :)

        Monella mansikkaisännällä on PHJ:n joutilaille hommia ja risusavottaakin pukkaa. Jos siis jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japsit on ihan jees ! :)

        Poistopyyntö.


      • Anonyymi

        Poistopyyntö Henk. Kohta. Tiedot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistopyyntö Henk. Kohta. Tiedot

        On muuten julkisuuden henkilö , , , valtuutettu , , tuttu PS lehdestä.


      • Anonyymi

        EE Taija kysseinen mies asijoillasa kehuskella. Pyhäjärven parraalla asumuksella elelöö ja on kaikki mitä tarvihtoo Hyvä olo haastattelu lehessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella mansikkaisännällä on PHJ:n joutilaille hommia ja risusavottaakin pukkaa. Jos siis jaksaa.

        Kepuloinen siinää itkee yyhh.


      • Anonyymi

        Mää menen lakkoo , ku on heikot liksat , , vaimolle ois hyvä saaha töitä.


    • Anonyymi

      Pääsin töihin.Palkka on 800€kk.Jeeee.

    • Anonyymi

      Mie saa 550 eikä tarvi lähtiä töihin!! Vuokran maksaa sossu ja ruuat!!heleppoa elämää.....

      • Anonyymi

        Näin on ! Hullu paljon töitä tekee , viisas pääsee vähemmällä.


      • Anonyymi

        550 on korkeintaan eläke


    • Anonyymi

      Viisas tekee töitä ja hullu miettii hulluuksiaan

      • Anonyymi

        Kyllähän työntekoa on ylistetty kautta aikojen ja persut oikein vaatii kun muutetaan Suomeen , täytyy olla työpaikka , , , muistan joskus lapsuudesta kun innoustuttiin pojankoltijaisina vitsaileen ja elehdittiin tveesä olevia " spedejä ja PPP Aakke Kallijota , , Kuunoja ja Simpauttajia niin kyllä neuvottiin jotakin askaretta tekemään , kun tuota intoo oli , , työ oli jonkunlainen muistutus elämän tosiasijoista,


    • Anonyymi

      Eipä ollunna kauhiasti vappaita työpaikkoja tarjolla kun tännää vilkasin työkkärin
      sivustoja.

      • Anonyymi

        Jokainen työhaluinen saa töitä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe