Miltä tuntuisi olla nainen, jonka mies on henkisesti sidoksissa toiseen naiseen?

Anonyymi

Mitään fyysistä ei olisi tapahtunut toistaiseksi, mutta mies ei pysty unohtamaan sitä toista naista. Olisitko tuon miehen kanssa silti?

113

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos mitään fyysistä ei ole tapahtunut eikä ne näe toisiaan tai viestittele ja ajattelu jää vain haaveen tasolle niin olisin.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂👍🏻

        Ei kai ihastumiselle voi mitään. Varsinkin pidemmässä suhteessa.


      • Anonyymi

        Oletko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies?

        Nainen olen kuten tuossa kysyttiin. Eiköhän se rakkaus toista kohtaan ole enemmän kuin joku hetken ihastus mitä voi tulla pitkässä suhteessa helpostikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen kuten tuossa kysyttiin. Eiköhän se rakkaus toista kohtaan ole enemmän kuin joku hetken ihastus mitä voi tulla pitkässä suhteessa helpostikin.

        Huijaat itseäsi. Mies ei todellakaan rakasta. Näytelty suhde. Feikkiä.


      • Anonyymi

        Kumpi on mielestäsi enemmän pettämistä,
        fyysinen hetken kontakti vai
        henkinen suhde, yhteys, ehkä jo pitempiaikainenkin.
        ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen kuten tuossa kysyttiin. Eiköhän se rakkaus toista kohtaan ole enemmän kuin joku hetken ihastus mitä voi tulla pitkässä suhteessa helpostikin.

        Miehesi TARVITSEE sinua, ei rakasta.
        Hän tarvitsee rahasi, äidillisen huolenpitosi ja hellyytesi, toveruutesi ja neuvosi ja apusi, olkapääsi, äidin sylin, samoin siivous-, ruoka- ja pyykkäyspalvelut, mökkisi, autosi jne.
        Ei tuollaisesta kultakaivoksesta kannata luopua.
        Helpottaa huomattavasti miehen elämää tuollainen kiltti ja luottavainen nainen kumppanina,
        sitten jää hyvin tilaa elää omaa elämää :D sidoksissa toiseen/toisiin naisiin ja milloin mihinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on mielestäsi enemmän pettämistä,
        fyysinen hetken kontakti vai
        henkinen suhde, yhteys, ehkä jo pitempiaikainenkin.
        ?

        Fyysinen kontakti on enemmän pettämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi TARVITSEE sinua, ei rakasta.
        Hän tarvitsee rahasi, äidillisen huolenpitosi ja hellyytesi, toveruutesi ja neuvosi ja apusi, olkapääsi, äidin sylin, samoin siivous-, ruoka- ja pyykkäyspalvelut, mökkisi, autosi jne.
        Ei tuollaisesta kultakaivoksesta kannata luopua.
        Helpottaa huomattavasti miehen elämää tuollainen kiltti ja luottavainen nainen kumppanina,
        sitten jää hyvin tilaa elää omaa elämää :D sidoksissa toiseen/toisiin naisiin ja milloin mihinkin.

        Niin no avioliittohan on ennen muuta kulutusyksikkö ja kapitalismin kulmakivi. Erillissuhde, -talous, jossa yhdessäololle ei ole mitään muuta syytä kuin toisen itseisarvoisen läsnäolon tuoma jokin on aidompi tapa olla yhdessä.


    • Anonyymi

      Henkinen taso on äärimmäisen tärkeää, jopa enemmän kuin fyysinen, joten en missään nimessä!

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Jos ajatus kokoajan toisessa ihmisessä niin en todellakaan katselisi. Löytyy kyllä sellaisiakin miehiä jolle olisin se "oikea".

    • Anonyymi

      En. Pitää arvostaa myös itseä. Todellakin on elämässä mielekkäämpää ajateltavaa kuin toiseen naiseen rakastunut mies.

    • Anonyymi

      Ei ikinä. Kiva olla miehen kanssa joka sua halatessaan miettii toista naista. Mieti omalle kohdalle😉

      • Anonyymi

        Toista miestä voi miettiä niin eri tavoin. Kun kuka vaan mies halaa minua, aivoissani välähtää, että ex - mies ei koskaan tuntunut hyvältä halutessaan. Kun nykyinen mieheni avaa oven minulle, auttaa takin päälleni, tuo tv:n ääreen juotavaa tai syötävää minulle tai korjaa astiat pöydästä ajattelin aina ex miestäni, joka ei koskaan tehnyt mitää em asioista. Alussa jopa kyyneleet tulivat silmiini, kun nuo pienet arvostuksen eleet ovat niin ihania.


    • Anonyymi

      Se on miehen velvollisuus silloin erota. Eihän se nainen voi tietää, että mies ajattelee toista, jos mies ei kerro asiasta. Jokuhan sitä miestä silti siinä suhteessa pitää, jos ei kuitenkaan tosissaan halua alkaa olemaan sen ajatuksiensa kohteen kanssa.

      • Anonyymi

        Pillu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillu

        Lapset...


    • Anonyymi

      Aivan paskalta se tuntuisi.

    • Anonyymi

      Meillä kaikilla voi olla toinen, tai ties kuinka monta muuta ihmistä mielessä kumppanin tietämättä.
      Jos suhteessa ei tule "esiin mitään", mikä todistaisi toisen olevan minua tärkeämpi ja läheisempi, voisin hyvin olla miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Kyl sen huomaa parisuhteessa jos toisen ajatukset on toisaalla. Aika puolinaista elämää olisi ja epävarmaa ainakin tunnetasolla. Noh jotkut voi tällaiseen tyytyä mut yleensä se on henkisesti raskasta.


      • Anonyymi

        Valehtelet itsellesi. Feikkielämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl sen huomaa parisuhteessa jos toisen ajatukset on toisaalla. Aika puolinaista elämää olisi ja epävarmaa ainakin tunnetasolla. Noh jotkut voi tällaiseen tyytyä mut yleensä se on henkisesti raskasta.

        Ai, miten parisuhde ilmoittaa ilman sanoja ja tekoja, että ajatukset ovat tunnetilassa toisessa ihmisessä!?
        Nykyajan työpaineet, hektinen elämänrytmi ja muut faktat sekoittuvat helposti kuviteltuun esim toiseen naiseen.


      • Anonyymi

        Minulla on ollut 40 vuotta yhteys toiseen mieheen. Vaikka olemme olleet yhtäaikaa sinkku ja leski, en voi kuvitellakaan seksi suhdetta hänen kanssaan. Olemme kuin sisko ja veli. Puolisomme hyväksyvät tilanteen ja ovat sen verran vierestä kuunnelleet maailmanpolitiikkaa, että ovat todenneet, että puhukaa ihan vaan kadestanne.


    • Anonyymi

      Kaikkea ei voi saada. Ei edes joka kerta.

      • Anonyymi

        Joku voi haluta jonkun miehen kaikesta huolimatta. Pitää arvostaa itseään eikä jäädä lattirätiksi miehiä on moneksi samoin kun meit eukkosia. En usko että kukaan äijä on niin erinomainen, että pitäis tyytyä moiseen. Onhan niitä eukkoja joille sopii kaikki ”tule gunnari takaisin” jne 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi haluta jonkun miehen kaikesta huolimatta. Pitää arvostaa itseään eikä jäädä lattirätiksi miehiä on moneksi samoin kun meit eukkosia. En usko että kukaan äijä on niin erinomainen, että pitäis tyytyä moiseen. Onhan niitä eukkoja joille sopii kaikki ”tule gunnari takaisin” jne 🤮

        Tämä tarina on vanha kuin taivas . Gunnar tapaa Reijan . Ei ole pahemmin seurustellut. Reija on ihan mukava ja herättää lämpiä tunteita ja Gunnar luulee tätä rakkaudeksi. Näinpä he lyövät hynttyyt yhteen. Sitten joku kaunis päivä Gunnar kohtaakin Marketan sisälle syttyy palo mitä ei ole ennen tuntenut ensimmäisen kerran Gunnar rakastuu. Ja ei tiedä mitä nyt pitäisi tehdä Reijan kanssa.


    • Anonyymi

      Käteismaksaa kortilla sille toiselle.

    • Anonyymi

      Pitkissä parisuhteissa näin voi käydä, että ihastuu toiseen ( toki lyhyissäkin ) mutta ihastukset yleensä menee nopeasti ohi. Ei siis mitään vakavaa. En itse huolestuisi jos mitään fyysistä ei ole tapahtunut. Voihan puolisoilla olla myös ystävinä vastakkaista sukupuolta. Tottakai olisin mieheni kanssa, en jättäisi häntä jonkun ihastuksen takia.

      • Anonyymi

        Entä jos kuulisit miten hän puhuu susta? Pidät silti kiinni? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kuulisit miten hän puhuu susta? Pidät silti kiinni? Miksi?

        Miten pidän kiinni miehestäsi? Olen yksineläjä ja en ole seurustellut yhdenkään miehen kanssa yli 23- vuoteen. En rakasta miestäsi, en liioin kaipaa häntä. Joskus ajattelen tämän myönnän, mutta tähän minulla on syyni. En koskaan huolisi miestäsi elämääni, vaikka jättäisit hänet jonain päivänä. Ja syitä riittää tähänkin näkemyykseeni, että miksi näin.


    • Anonyymi

      Voi me naiset ollaan tuohon totuttu. Mies on henkisesti sidoksissa ensin äitiinsä ja sitten äitinsä kaltaisiin paapojiin joita toisiksi naisiksi kutsutaan.
      Hyvää viikonloppua ja äitienpäivää.

      • Anonyymi

        Eikä!!!! Apua en vois olla mikään äidin korvike ei ole oikeaa rakkautta !! ja ” me naiset ollaan totuttu kaikkeen” ei tarvii totutella jos vähänkin tykkää itsestään jos omasta mielestä tarvii on nainen miehen pyllynnuolija hyi ja yök!!


    • Anonyymi

      Ihan samat ajatukset. Ihastuksia tulee ja menee, ei ne ole mitään loppuelämän kestäviä. Se on sitten jo eri asia jos rakastuu toiseen.

    • Anonyymi

      Olen nainen ja olen ihastunut toiseen, en tiedä johtuuko hormoneista vai mistä, mutta eroa en. Mun mies katselee muita päivittäin. Mitä väliä kun ollaan uskollisia kuitenkin. Kai se yli 10 vuotta on pitkä parisuhde.

    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun henkinen sidos on päässyt muodostumaan niin tilanne on jo yleensä ihastumista pidemmällä. Ja jos oman suhteen haluaa säilyttää niin tarvitsee keskustelua ja molemmilta mielenkiintoa suhteen rakentamiseen. Muuten suhde kaatuu ennen pitkää ja joko tulee ero tai kulissiliitto.

    • Anonyymi

      En näkisi tuollaisessa suhteessa oikein mitään järkeä. En myöskään laittaisi toista tuohon tilanteeseen, jos kuvio olisi toisin päin. Jos huomaisin ajattelevani vain jotakuta muuta, niin lähtisin parisuhteesta. Ei tollaseen kannata elämäänsä tuhlata.

    • Anonyymi

      Jos tätä nyt todella ajattelen. Niin koen niin että tuollaisessa tilanteessa minulla olisi oikeutta seistä toisen ihmisen onnen edellä. Jos hän rakastaa toista silloin hänen pitäisi olla sen kanssa jota rakastaa. Minä en pysty siksi toiseksi ihmiseksi muuttumaan . Ja ehkä samalla antaisin itselleni mahdollisuuden löytää itsekin sen ihmisen jonka kanssa koen jonkinlaisen sielujen sympatian. Koska sehän silloin nykyisestä suhteesta uupuu.

      • Anonyymi

        Kyllä. Toisen perään haaveileva kuuluu päästää vapaaksi. Silloin molemmilla on mahdollisuus löytää ihan oikeakin onni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Toisen perään haaveileva kuuluu päästää vapaaksi. Silloin molemmilla on mahdollisuus löytää ihan oikeakin onni.

        Päästää vapaaksi. Ketään ei voi väkisin pitää.
        Olisikohan tuo vain miesten selityksiä ettei puoliso päästä vapaaksi. Aivan höpö puheita..


      • Anonyymi

        Manipuloit.Näen lävitsesi. Esität muuta kuin olet.


      • Anonyymi

        Mä taas sanon et helpommin sanottu kuin tehty.
        Siinä vaiheessa voi alkaa sota ja Onni on siitä kaukana. Elämä ei mene niin kuin oppikirjoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manipuloit.Näen lävitsesi. Esität muuta kuin olet.

        Ei kannata riemastua. AP on näitä naittajia. Nuo ovat yhdessä nuo voidaan erottaa, noita idiootteja on pilvin pimein. Vielä kun huomaisivat ,mitä omat ulkomaan tekevät👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata riemastua. AP on näitä naittajia. Nuo ovat yhdessä nuo voidaan erottaa, noita idiootteja on pilvin pimein. Vielä kun huomaisivat ,mitä omat ulkomaan tekevät👍

        Omat ukkonsa tekevät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästää vapaaksi. Ketään ei voi väkisin pitää.
        Olisikohan tuo vain miesten selityksiä ettei puoliso päästä vapaaksi. Aivan höpö puheita..

        Päästää vapaaksi vaikka väkisin, sanoi mitä sanoi. En jäisi katselemaan hetkeksikään, jos toisen perään haikailusta jäisi kiinni. Hus hus vapaasti tuleen lentämään moinen.


    • Anonyymi

      Kaikki on lainaa vain.ilmaan haihtuvaa. Itse kun hänen kanssa olisit ja joku muu apajille tulisi, haihtuisit itsekkin. Kuten tämä ex. Karma . Joka toiselle kuoppaa kaivaa itse siihen lankeaa. Etsi vapaa.älä tule toisten tontille.

      • Anonyymi

        Ihmetyttää sun kommentit


      • Anonyymi

        Kenen tässä pitää vapaa etsiä? Osaatko lukea ja myös sisäistää lukemaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää sun kommentit

        No eikä ihmetytä. Aivan selkeää "naamioitumista" noin huonon kirjoituksen taakse, tuossa alempana näkee saman tyypin toisen kommentin. Eli joku naikkonen mustasukkaisuudessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikä ihmetytä. Aivan selkeää "naamioitumista" noin huonon kirjoituksen taakse, tuossa alempana näkee saman tyypin toisen kommentin. Eli joku naikkonen mustasukkaisuudessaan.

        Sanon kuten hän naulan kantaan!!! Just siitä on kyse tässä jutussa!


    • Anonyymi

      Päästä irti. Olit pano. Se ei tarkoita enempää. Voit olla toistekkin pano. Sellaistako elämää itsellesi kerjäät? Ota faktat faktoina ja lopeta itsellesi satuilu.

      • Anonyymi

        Kuvitteletko tosiaan jonkun panon täällä sinulle satuilevan? Suhteessa olen jo kolmatta vuotta mutta ehkä tuo uneksimasi pano sinut tuosta kommentistasi täältä löytää..... Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko tosiaan jonkun panon täällä sinulle satuilevan? Suhteessa olen jo kolmatta vuotta mutta ehkä tuo uneksimasi pano sinut tuosta kommentistasi täältä löytää..... Tuskin.

        Mitä sitten vingut? Jätä miehesi . Sinullakin on muita mielessä. Kaikilla varatuilla on. Ne tulee ja menee. On ohimeneviä. Sellaista elämä on. Herää todellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten vingut? Jätä miehesi . Sinullakin on muita mielessä. Kaikilla varatuilla on. Ne tulee ja menee. On ohimeneviä. Sellaista elämä on. Herää todellisuuteen.

        Korkki kiinni, tosin taidat olla jo menetetty tapaus.


    • Anonyymi

      Olusin :))))))))))

    • Anonyymi

      En. Vaikka menisi ohi tulee uusia ihastuksia, koska ei rakasta sinua. Elää vain perhe-elämää kanssasi. Jos jäät katkeroidut tai elät valheessa loppuelämäsi. Oma valintanne tietty.

      • Anonyymi

        No sinuako se hän rakastaa, niinkö luulet ja kuvittelet! Höpö höpö, olet sä kysynnä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinuako se hän rakastaa, niinkö luulet ja kuvittelet! Höpö höpö, olet sä kysynnä?

        Mitä höpö höpö? Mitä se sinulle kuuluu onko joku tunnustanut rakkauttaan jollekin? Otahan taukoa välillä palstalta ennen kuin verenpaine nousee yli äyräiden... Sivusta


    • Anonyymi

      Luuletko oikeasti että ihminen pystyy oleen rakastumatta tai ihastumatta toiseen ehkäpä pitkässä suhteessa tai avioliitossa. Ei tietenkään. Ei kukaan pysty. On vaan ihmisiä jotka pystyy sen yli pääsemään pettämättä tai niitä jotka ei pysty. Siinä totuus. Ja totuus ei tulessa pala.

      • Anonyymi

        On tietysti. Eivät kaikki ihmiset ole tuollaista sorttia.


      • Anonyymi

        Kyllä tiedän monia jotka eivät rakastu suhteessa ollessaan, oletko aivan saapas?


      • Anonyymi

        Kommentistasi kyllä näkee että olet vähän yksinkertainen.

        "Joko on näin tai noin tai tekee näin tai niin" :D V**tun tyhmä


    • Anonyymi

      Höpöt teille itsellenne. Totuus sattuu ja sitä on vaikea hyväksyä. Pitkissä parisuhteissa ihastutaan ja rakastutaankin. Sellaisen tilanteen tullessa kohdalle tehdään valinta. Elämä on valintoja. Toista ei voi pitää itsestäänselvyytenä. Hän tekee omat valintansa ja sinä omat. Avioliitto ,tai vakiintunut suhde, on jatkuvaa valinnan tekemistä. Ymmärrän että totuus kiukuttaa niitä,jotka pelkäävät totuutta kohdata. Joku pvä muistatte sanani . Elämä ei ole mustavalkoista.

      • Anonyymi

        Höpöt ihan itsellesi. Ei ole käynyt toiset mielessä 15 vuoteen. Jos alkaa olla moisia oireita niin olisi aika vaihtaa maisemaa, sillä silloin parisuhde olisi mun osaltani finaalissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöt ihan itsellesi. Ei ole käynyt toiset mielessä 15 vuoteen. Jos alkaa olla moisia oireita niin olisi aika vaihtaa maisemaa, sillä silloin parisuhde olisi mun osaltani finaalissa.

        Valehtelet ihan itsellesi,et muille.


    • Anonyymi

      Niinhän sinä luulet, ettei mitään fyysistä ole koskaan tapahtunut ja
      sanot, että huomaisit heti miehestäsi, jos hän olisi fyysisesti pettänyt sinua,
      et ole kuitenkaan huomannut, vaikka olemme jo viisi vuotta pettäneet sinua
      sinun silmiesi alla, sananmukaisesti silmiesi alla ja sinun kasvojesi edessä, ihan reilusti näkösällä päivänvalossa, kaikkien nähden.
      Olemme pettäneet sinua koko ajan niin fyysisesti kuin henkisestikin ja myös taloudellisesti, koska olet hyväuskoinen ja kiltti.
      Noh, olethan itsekin pettäjä - olethan naimisissa, muttet seurustelukumppanisi kanssa. :D Pitäisiköhän sinun hankkia kolmas mies, rakastaja itsellesi. :D

    • Anonyymi

      Tuskinpa miksi pitäis ja kuka edes haluis😄
      Onhan täällä muitakin joilla ri mitään henkisiä kytköksiä ei mua ainakaan naisena vois vähempää kiinnostaa sellanen puliveivari.

    • Anonyymi

      On kyllä tosi suhde jos on henkisesti sidoksissa toiseen naiseen! Ei mikään pilipalijuttu on kokemusta jopa. En haluis olla se tuttu ja turvallinen pyykkäri johon ukko haaveensa puutteessa tyhjentelee pussejaan. Fyi F!!! Tuttu ja turvallinen? Niin kun ukko tietää ettei ole pelkoa, että jättäis. Siitä tullaankin siihen toiseen asiaan siis ukolla pitää olla varaventtiili siltä varalta että se henkinen rakas saattaa jättää= miehen huono itsetunto on totta! Turha selitellä ettei mitään fyysistä vaikka henkistä hahhaa seli seli!

    • Anonyymi

      Ap. Tee siis valinta. Puolisosikin kuuluu tehdä. Tehkää kompromissi tai menkää elämissänne erilleen.

    • Anonyymi

      Silloin kun on henkinen riippuvuus on myös fyysinen 5v tai ei hänhän kyllä hyvin tietää! Sitä ei moni voi ymmärtää eikä tajuta mun mielestä . Sitä mieltä, että pitää lopettaa itsensä ja muiden huijaaminen vaikka kuinka säälittäis. Säälistä ei pidä ylläpitää mitään suhdetta oli avioliitto tai toinen suhde. Mun mielestä se on petos sitä tuttua ja turvallista kohtaan kuin myös sitä henkistä rakkautta kohtaan se vasta onkin! Oikea rakkausrikos pitää uskaltaa hypätä reunalta suoraan veteen ja jos ei onnistuiskaan niin siinä on henkinen kasvu menossa/olemassa. Kumarrat toiselle pyllistät toiselle niinhän se meni? Älä ikinä pyllistä sydämellesi siihen ei kahta ämmää mahdu muista!

      • Anonyymi

        Kommentoija on selvästi rakastunut toinen nainen. Hakee omille tunteilleen oikeutusta muiden kustannuksella. Miehen perheen ja lasten. Jopa miehen onnen,kuvitellen merkitsevänsä miehelle jotain enemmän kuin helppo ,ehkäpä tyrkky ,pano. Jospa lopettaisit itsesi huijaamisen ja hankkisit ihan oman elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoija on selvästi rakastunut toinen nainen. Hakee omille tunteilleen oikeutusta muiden kustannuksella. Miehen perheen ja lasten. Jopa miehen onnen,kuvitellen merkitsevänsä miehelle jotain enemmän kuin helppo ,ehkäpä tyrkky ,pano. Jospa lopettaisit itsesi huijaamisen ja hankkisit ihan oman elämän.

        Viisi vuotta olet ollut miehen vedätettävissä,kuvitellen että olet jotain enemmän. Herää. Hänen perhe on tärkein,sinä pieni taattu hupi siinä sivussa. Voi hyvää päivää teidän tyhmyreiden kanssa. Koko ketju on toisennaisen tekemä epätoivoinen valitusvirsi. Hyi häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoija on selvästi rakastunut toinen nainen. Hakee omille tunteilleen oikeutusta muiden kustannuksella. Miehen perheen ja lasten. Jopa miehen onnen,kuvitellen merkitsevänsä miehelle jotain enemmän kuin helppo ,ehkäpä tyrkky ,pano. Jospa lopettaisit itsesi huijaamisen ja hankkisit ihan oman elämän.

        Taitaa olla niin, että on ihan muusta kyse kuin panoista koska mies on henkisesti riippuvainen toisesta naisesta. Silloinhan se tuttu turvallinen ei vaan yksinkertaisesti riitä. Totuus on joskus vaikea niellä kun joku mättää ja pahasti vaikka kuinka yrittäis selittää lapsilla ym. syyllistämistä ja toivoa jostain takaportista jolla totuus saataisi nieltyä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi vuotta olet ollut miehen vedätettävissä,kuvitellen että olet jotain enemmän. Herää. Hänen perhe on tärkein,sinä pieni taattu hupi siinä sivussa. Voi hyvää päivää teidän tyhmyreiden kanssa. Koko ketju on toisennaisen tekemä epätoivoinen valitusvirsi. Hyi häpeä.

        Just näin! Mun mielestä katkera kalkki koittaa syyllistää lapsilla ja miehellä. Kukaan ei halua viedä ketään keltään, mutta onko onni ja auvoista omistaa mies joka ei ole läsnä? Toisen naisen hengessä on läsnä niin tulee mieleen pitäisikö ymmärtää vaan päästää irti? Hienoa, että olet tietoinen tästä henkisestä suhteesta ilmiselvästi siitä olette keskustelleet. Tsemppiä vaan ja jaksuja ukon pisteet kyllä nousi entisestään kun on ollut rehellinen ethän muuten vois tietää tästä henkiyhteydestä jonka haluat epätoivoissasi haukkua tyrkyn pikapanoksi😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin! Mun mielestä katkera kalkki koittaa syyllistää lapsilla ja miehellä. Kukaan ei halua viedä ketään keltään, mutta onko onni ja auvoista omistaa mies joka ei ole läsnä? Toisen naisen hengessä on läsnä niin tulee mieleen pitäisikö ymmärtää vaan päästää irti? Hienoa, että olet tietoinen tästä henkisestä suhteesta ilmiselvästi siitä olette keskustelleet. Tsemppiä vaan ja jaksuja ukon pisteet kyllä nousi entisestään kun on ollut rehellinen ethän muuten vois tietää tästä henkiyhteydestä jonka haluat epätoivoissasi haukkua tyrkyn pikapanoksi😄

        Hah. En ole suhteessa. Enkä todellakaan sellaista tahd o. Näköjään osui ja upposi. Voivoi. Olet ikuinen kakkonen😄elä sen kanssa. Muuta et tule saamaankaan👍


    • Anonyymi

      En. Haluan rakkautta. Sitä myös itse annan. Haluan tulevaisuutta, suunnitelmia, oikeasti yhdessäoloa, sitoutumista, lämpöä, intohimoa, reiluutta, hyvää oloa, ihailua ja arvostusta. Vähempään en tyydy.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti miehen pitää olla niin hulluna, ettei pysty edes miettimään muita. Ei ole tarvetta. Alkuun toiseen hullaannutaan, myöhemmin suhde on niin hyvä, että tukee sitten ryppykasvot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti miehen pitää olla niin hulluna, ettei pysty edes miettimään muita. Ei ole tarvetta. Alkuun toiseen hullaannutaan, myöhemmin suhde on niin hyvä, että tukee sitten ryppykasvot.

        Suhde toimii silloin kun miehet ovat ihan rakastuneita, vaikeroivat tuskasta aina kun ei olla yhdessä, välillä käyvät sitten ulkona kavereiden kanssa, ja sielläkin ajattelee vaan muita näkiessään, että onpa minulla kyllä ihana nainen kotona. Puhuvat kavereilleen ja suvulleen rakkauden voimasta, upea elinikäinen suhde, joka tukee elämän muillakin osa-alueilla. Intohimo toimii hautaan, romantiikka kukoistaa vielä keskiviikkonakin, lapset ovat kultaisia rakkauden hedelmiä. Psyyke tasainen ja talouskin saa uutta intoa rakjauden voimasta tehdä töitä. Odotetaan, koska tapaan tämän urhon ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti miehen pitää olla niin hulluna, ettei pysty edes miettimään muita. Ei ole tarvetta. Alkuun toiseen hullaannutaan, myöhemmin suhde on niin hyvä, että tukee sitten ryppykasvot.

        Näin on mun mielestä myös muusta ei pitäis puhua, jos oikeasti elää yhdessä tai pitäis olla elämättä, jos henkinen riippuvuus johonkin muuhun. Totuus on ainoa oikea juttu! Ai niin mut tää onkin sinkku joka kiinni varatussa...


    • Anonyymi

      Tässähän on gallup menossa, ja te oletatte että kyseessä olisi olemassaoleva suhde. Tosiasiassa kyse on varattuun henkisesti kiinni jääneen sinkun gallup muista parisuhdemahdollisuuksistaan naismaailmassa.
      Asian oikea laita valkenee kakkosnaiselle kyllä aikanaan, jos valkenee...

      • Anonyymi

        Taas pudotettiin maanpinnalle.
        Kannattaa jok'ikisen tarkkailla omia ukkeleitaan ja jättää muiden suhteet huomiotta.


      • Anonyymi

        Valitettavasti olet väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti olet väärässä.

        Pudotus maanpinnalle tarkoittaa, ettei roikuta muiden asioissa, kun ei ne omatkaan asiat aina niin mene, kuin kuvitellaan.


    • Anonyymi

      Enkä minä haluan koko kanelipullan en pelkkää kanelia suun täydeltä muuten olen ilman ja valeisiin en tyydy.

    • Anonyymi

      Kakkonen? = oman elämänsä ykkönen
      EI kenenkään vedätettävissä eikä tehty miehen kylkiluusta. Ei aviomiehensäkään😃

      • Anonyymi

        Aviomiehen kylkiluut ovat ilmaa. Kolmas vastaus ketjuunne.


    • Anonyymi

      Täysikuu on tummanpunainen...
      epävarma ja mustasukkainen?
      Kannattais laulaa.
      Perjantain galluppi saanut taas tuulta puhallettua provoon samaa jaagaa taas neliödraamaan. Näin saadaan taas varmuus, että varmasti kuuluu saman patterin ja hellan väliin. Kukaan ei horjuta uskoa sinun omiin lihapatoihin eikä kukaan ole viemässä miestä eikä kukaan kakkonen ole rakastunut siihen.

      • Anonyymi

        Joku käsittänyt taas mielensä mukaan. Alkukeskustelijat väistyi sivuverhojen taakse.
        Tietyssä iässä ei ajatella noin lapsenoloisesti.
        Ihmisten pitäisi rakastaa toisiaan, muuten syntyy ketjun kaltaisia nipottajia toinen toisilleen.


    • Anonyymi

      Hah. Ja nämä kakkosnaiset luulee hyvänkin miehen pauloissa olevansa😄🤦🏻‍♀️

      • Anonyymi

        Tämäpä tämä. Saa ajatella


      • Anonyymi

        Missä ne kakkosnaiset on? Sun päässä?


    • Anonyymi

      Pitäis osata lopettaa henkinen suhde kun se ei tule kuitenkaan todentumaan. Jotkut tehneet kaikkensa, että sais tapettua sen vaan kun ei...Niin sitten pitää lopettaa sen tappaminen kun ei onnistu millään. Ainoa vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Aika hoitaa monta ongelmaa.


      • Anonyymi

        Löydä nyt ensin oma henkisyytesi ja ala auttamaan vasta sen jälkeen muita. Henkisyys on sisältä kumpuavaa todellista hyvää tarkoittavaa yhteyttä, eikä maallisilla asuinsijoilla ole mitään tekemistä sen kanssa.
        Hyvät illanjatkot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydä nyt ensin oma henkisyytesi ja ala auttamaan vasta sen jälkeen muita. Henkisyys on sisältä kumpuavaa todellista hyvää tarkoittavaa yhteyttä, eikä maallisilla asuinsijoilla ole mitään tekemistä sen kanssa.
        Hyvät illanjatkot.

        😄🤦🏻‍♀️juuri näin


    • Anonyymi

      Vaan selvennystä tuo tarvitsee ensin kumpi oli myöhemmin.

    • Anonyymi

      Selvennystä tosiaankin olis suotavaa. Ei ole mikään leikin asia joku henkinen riippuvuus. Tiedän, et on olemassa niitä jotka tekisvät mitä hyvänsä, että se loppuisi. Niin raastavaa ihan sama mitä joku siitä tietämätön jorisee se ei tiedä kun ei ole koskaan kokenut. Miten vois edes ymmärtää jauhaa vaan omista rahoistansa, lapsistansa, miehestänsä, urasta,lihapadoistansa what ever omaa bullshittiään puolustaa ja antaa jatkaa samaa loputonta kaavaansa jota oikeaksi elämäksi luulee luulkoot ihan rauhassa.

    • Anonyymi

      Parisuhteessa on kaksi erillistä ihmistä jotka eivät lue toistensa ajatuksia. Väistämättömiä vieraantumisen ja pettymyksenkin kausia joista mennään yli jos ollaan mennäkseen. Pitkässä oletettavasti vaakakupit tasaantuu. Kummallakin nyrjähdyksensä. Rakastuminen muuttuu väistämättä rakkaudeksi joka käyttää eri aivoalueita ja kemiaa kuin ihastuminen. Siksi sitä voi olla yhtäaikaisesti kumpaakin.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Rakastuminen on kännisten huuhaata eli harhaa. Runkkuukot vaanii runkkuakkoja. Voi jee.


    • Anonyymi

      En koska minulle henkinen yhteys on tärkeämpää, kuin fyysinen. Joku kertapano niin ei suhdetta kaada, mutta henkinen yhteys vaatii jo aikaa ja työtä.

    • Anonyymi

      Ap on epätoivoisesti rakastunut varattuun. Nyt täällä provoilee ja syyllistää miestä joka ei häntä tahdo perheeseensä vaihtaa. Miksi vaihtaisi🙄 ei tahdo uskoa että oli pelkkä pano ja se siitä. Oivoi kun sattuu..

      • Anonyymi

        Näköjään aloitusprovo pureutuu nahkaan aika loistavasti kun tuollaista tulee mieleen edes. Ikävä kyllä olet niin väärässä, koita kestää. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään aloitusprovo pureutuu nahkaan aika loistavasti kun tuollaista tulee mieleen edes. Ikävä kyllä olet niin väärässä, koita kestää. 😁

        Hyvä provo pitkästä aikaa. Melko monta ihmistä koskettanut jollain tapaa näemmä, sen verran kiukkua ja spekulaatiota saanut aikaan.


      • Anonyymi

        Kyllä se pelkkä pano olit sinä, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Eikö mennyt jakeluun viime kerralla mitä mieltä olen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pelkkä pano olit sinä, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Eikö mennyt jakeluun viime kerralla mitä mieltä olen....

        Kysy siltä mieheltä miksi sen pitää käyttää toista naista, mitä se saa häneltä jota sulta ei saa.
        Turhaan naiset kissatappeluita pitää, jos se ei olisi ollut tuo nainen se olisi ollut joku muu. Alkuperäinen suhde ei enää anna kaikille tarpeille tyydytystä niin silloin haetaan puuttuvalle osalle tyydytys muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy siltä mieheltä miksi sen pitää käyttää toista naista, mitä se saa häneltä jota sulta ei saa.
        Turhaan naiset kissatappeluita pitää, jos se ei olisi ollut tuo nainen se olisi ollut joku muu. Alkuperäinen suhde ei enää anna kaikille tarpeille tyydytystä niin silloin haetaan puuttuvalle osalle tyydytys muualta.

        Tällainen mies on mielistelevä. Auttaa joka tilanteessa. Häikäilemätön, omia pelejään pelaava. Ei pysty parisuhteeseen. Valehtelee paljon ja kuvittelee kaiken menevän läpi. Jos menet suhteeseen hänen kanssaan olet vaikeuksissa. Hän muuttuukin aivan toiseksi ihmiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen mies on mielistelevä. Auttaa joka tilanteessa. Häikäilemätön, omia pelejään pelaava. Ei pysty parisuhteeseen. Valehtelee paljon ja kuvittelee kaiken menevän läpi. Jos menet suhteeseen hänen kanssaan olet vaikeuksissa. Hän muuttuukin aivan toiseksi ihmiseksi.

        Normaali moraalin ja järjen omaava ihminen näkee tollaisen ihmisen läpi. Mitäs läksit. Lyhytnäköisyydestä kärsii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali moraalin ja järjen omaava ihminen näkee tollaisen ihmisen läpi. Mitäs läksit. Lyhytnäköisyydestä kärsii

        Alkuun saatetaan esittää jotain aivan muuta. Totuus paljastuu vasta myöhemmin. Sama pätee myös naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuun saatetaan esittää jotain aivan muuta. Totuus paljastuu vasta myöhemmin. Sama pätee myös naisiin.

        Nii, sulla olikin vaimo ja lapsi joista kätevästi unohdit kertoo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuun saatetaan esittää jotain aivan muuta. Totuus paljastuu vasta myöhemmin. Sama pätee myös naisiin.

        Kyllä ihmisen tunnistaa jos vaan haluaa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe