ilokseni ilmoitan, että eläkkeeni on 14,96% suurempi, kuin keskim 70% eläkeläisillä eläkkeen saajilla,, kiitos kiitos, jo riittä ei enempää taputuksia,,
eistein
muuten vain,,
4
200
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tuolla voi tulla toimeen?
- Anonyymi
en tulekaan, olen eläkkeellä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en tulekaan, olen eläkkeellä,,
,,ja ne kolleganit jo eläke-iän saavuttaneet jotka jäi kyttäämään lisäeläke-vuosia työpaikalleen, se lisä meni verottajalle ja jo ansaitustakin lisää,, "meikä nosti kytkintä ja istutti tilan tuottamattomille pelloille puuta,,mutta kaikillahan ei ole sitä saumaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,ja ne kolleganit jo eläke-iän saavuttaneet jotka jäi kyttäämään lisäeläke-vuosia työpaikalleen, se lisä meni verottajalle ja jo ansaitustakin lisää,, "meikä nosti kytkintä ja istutti tilan tuottamattomille pelloille puuta,,mutta kaikillahan ei ole sitä saumaa,,
Eikä nokia rahoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674613Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1532201Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k41831Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331348- 701204
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751111En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953