Kofeiini!

Wouhou

Voisiko kofeiinista tehdä homeopaattisen valmisteen?

8

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvikuppi

Otetaan lusikallinen kylmää kahvia. Sekoitetaan se litraan kylmää vettä ja sekoitetaan. Sitten otetaan jälleen lusikallinen tästä seoksesta, sekoitetaan se litraan vettä. Tätä jatketaan, kunnes olemme tehneet sata kertaa tätä laimennusoperaatiota.
      Sitten myydään tätä ihmelääkettä hyväuskoisille ihmisille...Auttaa varmasti ja kaikkeen.

• opiskelija

Kahvista on jo tehty homeopaattinen lääkeaine, joten "kahvikupin" ei tarvitse sitä alkaa valmistamaan. Siitä huolehtivat homeopaattiset lääketehtaat.

Coffea auttaa esim. runsaasta kahvin juonnista aiheutuneeseen unettomuuteen ja levottomuuteen ja toinen käyttöalue on synnytyksessä, jos äiti on äärimmäisen kipuherkkä ja aistiyliherkkä äänille ja valoille, Coffea voi auttaa häntä keskittymään paremmin synnytykseen.

• ei taatusti

Homeopaattiset höpöhöpötuotteet eivät ole mitään lääkkeitä.

• jokux
        ei taatusti kirjoitti:

Homeopaattiset höpöhöpötuotteet eivät ole mitään lääkkeitä.

Kyllä esim Suomen lääkelaitos käsittelee niitä lääkkeinä. Verotus myös lääkkeiden mukainen.

• Utelias
        jokux kirjoitti:

Kyllä esim Suomen lääkelaitos käsittelee niitä lääkkeinä. Verotus myös lääkkeiden mukainen.

Yleisen sivistyksen lisäämisen kannalta tiedustelen kainosti jotain esimerkkiä homeopaattisesta valmisteesta, jota Suomen lääkelaitos käsittelee lääkkeenä.

• apteekista
        Utelias kirjoitti:

Yleisen sivistyksen lisäämisen kannalta tiedustelen kainosti jotain esimerkkiä homeopaattisesta valmisteesta, jota Suomen lääkelaitos käsittelee lääkkeenä.

minuakin kiinnostaisi esimerkki mikä homeopaattinen valmiste on luokiteltu lääkkeeksi.
        ystävällisiä vastauksia odottaen.

• Pootoora.

olen 7 vuoitta odottanut...toisiko joku vaikka kaffia?

• JM

Järkyttää kyllä, että näin koulutetussa maassa jengi oikeasti suhtautuu homeopatialääkkeisiin vakavasti.

Jos vedessä ei ole jäljellä molekyyliäkään sitä vaikuttavaa ainetta, niin mitä se silloin on?

No vettä tietysti. Ja jengi maksaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5268
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3762
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3170
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3035
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      146
      1867
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe