Saatan olla pienessä shokissa

Anonyymi

haluan tietää enemmän.

103

2315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ei. :( Miksi olet pienessä shokissa?

• Anonyymi

Siksi kun se on näyttelijä.

• Anonyymi

Hän tietää kyllä miksi tai arvaa. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun se on näyttelijä.

En ole. Voitko mennä muualle siitä. Olen shokissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää kyllä miksi tai arvaa. :(

Oletko ajatusten lukija? Jos et ole, niin tuskin on hänkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ajatusten lukija? Jos et ole, niin tuskin on hänkään.

Tai arvaa kirjoitin. Joskus on helppo arvata.

• Anonyymi

Miksi haluat tietää enemmän?

• Anonyymi

Tietysti haluan kaikesta häneen liittyvästä. Haluan tietää hänestä kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuo ole jo vähän sairasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sille naiselle viestiä ja kysy mitä haluat tietää. Mitä sinä salaa urkit, ei se teidän tuntemista auta yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sille naiselle viestiä ja kysy mitä haluat tietää. Mitä sinä salaa urkit, ei se teidän tuntemista auta yhtään.

Hän on mies eikä mikään nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks et ottais selvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks et ottais selvää?

Hyvä kysymys. Koska en halua tunkeilla, koska en tiedä haluaako hän sitä, jotain sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys. Koska en halua tunkeilla, koska en tiedä haluaako hän sitä, jotain sellaista.

Niin no. Kyllä itse ainakin haluan kaivattuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kait se nyt on nähty, näkynyt kirkolta kotiin asti kun tykkää eihän se ikinä ole mitään halunut aina hätistellyt kimpustaan iilimatoja koko ikänsä eikä koskaan oikein tykästynyt kunnolla just siks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, täällä on kahden kerroksen väkeä. Ne jotka haluaa kaivattunsa ja ne jotka ei missään tapauksessa halua ketään, mutta harhoista pidetään kiinni silti. Muita ei palstalla sitten käykään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä lähtee tutkittavaksi! Menet liian pitkälle toisten asioihin, jotka ei prkele sulle kuulu! Ymmärrätkö??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otse kyllä haluan kaivattuani, ootko prkele ihan kaheli, ei järkee pätkän vertaa! Miten kehtaat tänne kirjoittaa tollasta pskaa! 👊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä lähtee tutkittavaksi! Menet liian pitkälle toisten asioihin, jotka ei prkele sulle kuulu! Ymmärrätkö??

Tutki pääsi sekopaa. ei voisi huIIujen tutkinnat vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otse kyllä haluan kaivattuani, ootko prkele ihan kaheli, ei järkee pätkän vertaa! Miten kehtaat tänne kirjoittaa tollasta pskaa! 👊

Onko sulla hampaista lähtenyt kuulo, vai silmästä makuaisti. Hae apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla hampaista lähtenyt kuulo, vai silmästä makuaisti. Hae apua.

Puheista päätellen olet itse se, joka apua tsrvii, mitä pikimmin, sen parempi!

• Anonyymi

Mene R kioskille ja osta shokkiraportti.

• Anonyymi

Mikä se on? Onko sellainen oikeasti olemassa. En jaksa ärrälle enää nyt. En asu ärrän lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se on? Onko sellainen oikeasti olemassa. En jaksa ärrälle enää nyt. En asu ärrän lähellä.

En tiedä mikä se on mutta tässä lähellä on kolme ärrää.

• Anonyymi

Et halua. Mennään vaan pois nyt kun siihen tilaisuus. Kohta ei enää ole. Niitä ei kannata muistella. Eikä kaivella. Täällä voi löytyä hyvääkin, toisilla menee hyvin ja rakkauskin löytyy. Nyt mennään pois. Kohta ei enää pääse. Jos joskus mietit että olen oikeassa, usko nyt.

• Anonyymi

Tämä ei ole aloittaja.

• Anonyymi

Hyvin tunnistettu, ja kerron hyvän vinkin mistä tunnistaa ainakin ulkomaisen trollin. Niiden lauset ovat vain muutaman sanan mittaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tunnistettu, ja kerron hyvän vinkin mistä tunnistaa ainakin ulkomaisen trollin. Niiden lauset ovat vain muutaman sanan mittaisia!

Tuo ei pidä paikkaansa. Taitavat kirjoittavat tekevät niin, osaavat tiivistää. Se on hyvä taito keskustelupalstalla. Sun munkkilatinaa on rasittava lukea, kun viestejä on satoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei pidä paikkaansa. Taitavat kirjoittavat tekevät niin, osaavat tiivistää. Se on hyvä taito keskustelupalstalla. Sun munkkilatinaa on rasittava lukea, kun viestejä on satoja.

*taitavat kirjoittajat*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääpäs paikkansa. Taitavat kirjoittajat oaavat jäsentää kirjoituksiaan lentävin lausein, trollien ajatus kantaa ainoastaan muutaman sanan verran ja piste. Sitten seuraava muutama sana ja piste.
        Trollien merkki kun trollien ajttelukyky on sangen rajoittunutta ja ohutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääpäs paikkansa. Taitavat kirjoittajat oaavat jäsentää kirjoituksiaan lentävin lausein, trollien ajatus kantaa ainoastaan muutaman sanan verran ja piste. Sitten seuraava muutama sana ja piste.

Täällä on tuhansia viestejä ja samat ihmiset kirjoittaa kerralla kymmeniä kommentteja. Mieti uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt ei tee kenestäkään troIIia, että ajattelukyky on ohutta ja rajoittunutta. Uskovaiset on sellaisia ja monet tyhmemmät. Palstan keksitaso on noita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt ei tee kenestäkään troIIia, että ajattelukyky on ohutta ja rajoittunutta. Uskovaiset on sellaisia ja monet tyhmemmät. Palstan keksitaso on noita.

Juu, keksiväki on matalaa mutta ylempänä kuin matalimmat matoset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään ulkomaisia trolleja. Sinulle on valehdeltu vaikka mitä, kuten kaikille muillekin. Asioista kannattaa ottaa selvää, eikä olla höynäytettynä./ Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja suomennat ne viron tai venäjän kielestä. Olet kaikki vapaat palstalla yötä päivää, ei ihme jos päässä ramppaa, sinä mies, sinä nainen. Jne samaa rataa, miljoona krtaa päivässä.

• Anonyymi

Mikä saa shokkitilan aikaiseksi?

• Anonyymi

Enpä kerro tänne. Mutta saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä kerro tänne. Mutta saa.

Onhan niitä tosiaan kertynyt aika monta.
        Eli ikääkin alkaa jo olemaan enemmän kuin luulit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä tosiaan kertynyt aika monta.
        Eli ikääkin alkaa jo olemaan enemmän kuin luulit.

Mitä niitä on kertynyt jo monta? Mitä vanhempi sitä parempi.

• Anonyymi

Sinä iljettävä olento!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä iljettävä olento!

Olet todella sairas. Vähennä ainakin juomista.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pakkohan se on kääriytyä, ettei lennä enelaserit läpi, ilmasta tulevat, eikä tikut persieeseen! T. Ot

• Anonyymi

• Anonyymi

Sekö saa shokkitilan aikaiseksi?
      No kivat sulle.

• Anonyymi

Mitä tuo nyt tarkoitti? Et kyllä ymmärrä mitään kun noin kirjoitat.

• Anonyymi

Shakkimatti oli kuuluisa lausahdus.

• Anonyymi

Oliko? luulin että sitä hoetaan shakissa koko ajan.

• Anonyymi

Kukapa ei haluis tietää enemmän jos on suojissa. Mä ainakin.

• Anonyymi

Millä tavalla suojissa? Sanoin shokissa.

• Anonyymi

Tietää mistä tai kenestä? Ja mistä se shokki syntyi?

• Anonyymi

Hänestä ketä kaipaan kaiken. Senkin voinko lähestyä ja ehdottaa ties mitä. Shokkikin syntyi hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänestä ketä kaipaan kaiken. Senkin voinko lähestyä ja ehdottaa ties mitä. Shokkikin syntyi hänestä.

Juu aina lähestyä voi vaan mitä hyvänsä ei voi ehdottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu aina lähestyä voi vaan mitä hyvänsä ei voi ehdottaa.

Ei tietenkään mitä hyvänsä. Vastauksesi on yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanasti ilmaistu hänestä. ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi kirjoittaa mitä tahansa jos sinun tai toisen yksityisyyttä voidaan loukata. Sellaiset asiat, toisen kommunikaatio ei kuulu muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi kirjoittaa mitä tahansa jos sinun tai toisen yksityisyyttä voidaan loukata. Sellaiset asiat, toisen kommunikaatio ei kuulu muille.

Toisten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanasti ilmaistu hänestä. ♥️

Kiitos kivasta kommentista. Niitä täällä harvemmin enää näkee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nyt mäelle siitä. Minä en ole kirjoittanut kuin omasta shokistani. Et ole kovin älykäs kommentteinesi. Ei mulla mitään ole tyhmiä vastaa, mutta jätä jo rauhaan. OLEN SHOKISSA.

• Anonyymi

No eiköhän tuo jo sitten riittäne, ennemminki mietit miten toi nyt noin saa suunniltaan. Kun ei nyt mikään maailman ihmeellisen asia ole.

• Anonyymi

Kyllä tässä käsittämättömästä ihmeestä on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minea on vastuussa siitä mitä ylläpito on osallisena tähän rikolliseen toimintaa

• Anonyymi

Ai se etten näkisi häntä enää koskaan. Se on oikeasti shokki mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ap, ihmeestä on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minea on vastuussa siitä mitä ylläpito on osallisena tähän rikolliseen toimintaa

toi miten sä bongaat herättää epäilyksiä kenen leivissä oikein olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toi miten sä bongaat herättää epäilyksiä kenen leivissä oikein olet

Huoledin siitä että joudutte lain edessä vastuuseen.

Minä en hyväksy ikinä vääryyttä harmillista että sun lapsia ei kukaan voi hyväksyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoledin siitä että joudutte lain edessä vastuuseen.

Minä en hyväksy ikinä vääryyttä harmillista että sun lapsia ei kukaan voi hyväksyä

Nämä ei liity aloittajaan mitenkään, en edes tiedä ketä nämä on ja mitä ne käyttää. Ihan sekaisin ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ollut ap.

• Anonyymi

Juu rikolliset kaipaavat mielitiettyjään voi kohta tulla miliisi ovelle ja vie vankilaan 15- vuodeksi elämäntaparikolliset. Kehtaavatkin kaivata ja tykätä vielä!

• Anonyymi

Ei haittaa. Pieni lohko on parempi kuin se.

• Anonyymi

Haittaapas mun kannalta.

• Anonyymi

Sen jälkeen kun/jos olet mun, mikään ei haittaa. Lisäys edelliseen.

• Anonyymi

Shokki syntyi kun huomasin tänään jotain ja syntyi ajatus, ettei meitä.tule koskaan.

• Anonyymi

Huomasit tänään jotain sellaista? Liittyykö se kaivattuusi vai ihan omiin haluihisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasit tänään jotain sellaista? Liittyykö se kaivattuusi vai ihan omiin haluihisi?

Jotakin se kosketti, ehkäpä ap:ta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotakin se kosketti, ehkäpä ap:ta?

Niin ap tuon kysyikin. Tuliko se ajatus ettei teitä tule siitä, että et halua häntä? Sitä yritin kysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ap tuon kysyikin. Tuliko se ajatus ettei teitä tule siitä, että et halua häntä? Sitä yritin kysyä.

Ei tuo ole suomalainen kun se panee pisteen sanan etupuolelle.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut, mutta miksi ap on shokissa se tässä on pointti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut, mutta miksi ap on shokissa se tässä on pointti?

Koska pelkään etten näkisi yhtä enää koskaan. Siksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole suomalainen kun se panee pisteen sanan etupuolelle.

Enkä minä kuvittele hänen mitään huorajuttuja kirjoittelevan. Oletin tuon huorittelijan olevan jostain sivusta. ei liity minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hän on se yksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hän on se yksi?

No yks vaan. Ei jauheta tätä nyt enää. Ehkä shokki tästä helpottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et muka näkisi?

• Anonyymi

Minkälainen on tuo SHO kissa?

• Anonyymi

Tuo olisi kiva nimi kissalle. Pistetään korvan taakse.

• Anonyymi

• Anonyymi

Dracula vain voi sinut pelastaa.

• Anonyymi

Drakki antaa shokkia ,kyllä sä tiiät.

• Anonyymi

No okei okei. mitä sää haluaisit tietää?

• Anonyymi

Kysy mitä haluat jos haluat tietää.

• Anonyymi

En minä täällä kysele mitään. Haluan tietää onko vastaus keneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä täällä kysele mitään. Haluan tietää onko vastaus keneltä.

Niin ehkä parempi ei kovin järkevää kysellä ketään nimeltä tai vastata nimellä, kun täällä käy uteliaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ehkä parempi ei kovin järkevää kysellä ketään nimeltä tai vastata nimellä, kun täällä käy uteliaita.

Antakaa tuolle aplle portikielto tänne, se sotkee täällä toisten asiat, hirveä olento! 👹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antakaa tuolle aplle portikielto tänne, se sotkee täällä toisten asiat, hirveä olento! 👹

Sinä sait itse juuri porttikiellon tänne. Olet kamala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olekaan koskaan laittanut kaivattuni nimeä tänne.

• Anonyymi

Stranger in yousta voi levätä kohta abyssissa.

• Anonyymi

Suomessa on kakki pienessä shokissa, venäjällä kaikki suuressa sodassa.

• Anonyymi

Ei Venäjällä kaikki ole suuressa sodassa. Ei sinne kukaan hyökkää. Sota on siellä Ukrainassa. Sinne hyökätään.

• Anonyymi

Shokissa ollaan kaikki.

• Anonyymi

Kävin varmuudeksi hakemassa haulikkoon täyteiset
      en meinaa natsille nostaa käsiäni.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe