Kaksi gaalaa samana iltana lähes päällekkäin

Anonyymi

On se niin väärin. Haluisin katsoo molemmat. Jospa mtv3:lta saa katsottua myöhemmin toisen.
Katsotteko?
Siili

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En katso, patsastelua.

    • Anonyymi

      Katselin välillä Jussi-gaalaa ja loppupätkän Emmaa.
      Sitä ihmettelen, että kummassakin gaalassa pystinsä saaneiden joukossa oli sellaisia, jotka jankkasivat kiitospuheessaan. Luulisi, että noissa kummassakin ympyröissä oppisi sanavalmiutta.
      Eipä oikein sytyttäänyt gaalat. Emma-gaalasta ja voitokkaista artisteista olen jo pudonnut tyystin.

      • Anonyymi

        Oisko niinkin että on niin iso tunnekuohu ja liikutus että vaikka olisi harjoitellutkin varsinaista pydtinsaantipuhetta# se pyyhkiytyy päästä.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko niinkin että on niin iso tunnekuohu ja liikutus että vaikka olisi harjoitellutkin varsinaista pydtinsaantipuhetta# se pyyhkiytyy päästä.
        Siili

        Siitä tunnekuohustahan se johtui. Muutama mainitsikin, että "pää tyhjeni". Ihailin heitä, jotka sujuvasti kiittivät yhteisesti kaikkia ;)


    • Anonyymi

      Emma.

      Gaalat itsessään on tylsiä patsastelujuhlia. Mutta tässä aikalailla tippunut musajutuista, rutkasti kaikenlaisia tosi suosittuja juttuja, joista hädintuskin kuullut nimeä. Kun ei ite striimaile, eikä muutenkaan erityisemmän aktiivisesti seuraile, emmassa edes vähän tutustuu nykymeininkiin.

      Musa ehkä muutenkin jäänyt vähemmälle viime vuosina, sitä tehdään niin valtavan paljon, ilman isompaa omaa aktiviteettia raapaisee vaan pintaa. Määrää siis valtavasti ja kovasti polarisoitunutta kamaa. Ite kuulee lähinnä noita isoimpia hittejä, jotka pyörii normitelkkari ohjelmissa ja raionkin kuuntelu jäänyt vähiin. Koska ei ole jaksuuta roikkua nettistiimejä tutkailemassa, eipä sitä pysy kärryllä.

      Ja tietenkin se, jossain telkkarissa ei oikein ole uudemman musan ohjelmia, net iänikuiset ukkelit ja akkelit jatkuvasti sitten ruudussa, kaikissa ohjelmissa. Olettais, ois laajemminkin musaa käsittelevälle ajankohtaisohjelmalle kysyntää silläkin foorumilla.

      Mutta juu, oli muutama itelle outo nimi, vaikkakin siis ns. "iso" olikin. Noissahan siis palkitaan suurimmat menestyjät, paljon sellaista, mitä kai ei ikinä tule missään kuulemaankaan.

      Huvitti, kesällä festivaaleja, missä esiintyy tuoreimmat hittipändit seiskytluvun alusta. Hankala tajuta, kuka niitä haluaa nähdä, hö ikäloppuja ukkoja ikivanhoine piiseinee. Ja sitten on niitä festareita, joitten esiintyjälistat ei kerro itelle juuri mitään. Oikeestaa jollekin sellaselle festarille vois mennäkin, jos jaksais.

      =DW=

      • Anonyymi

        Onhan sitä aihetta "patsastellakin" kun palkitaan hyvästä työstä. Kuva katsella iloitsemista kaiken tämän muun kurjuuden keskellä mitä maailmassa on tälläkin hetkellä. Ja kun ei itse juuri musiikin alalla seuraavtapahtumia tässä gaalassahan tulee läpileikkaus mm. uusista tulokkaista.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sitä aihetta "patsastellakin" kun palkitaan hyvästä työstä. Kuva katsella iloitsemista kaiken tämän muun kurjuuden keskellä mitä maailmassa on tälläkin hetkellä. Ja kun ei itse juuri musiikin alalla seuraavtapahtumia tässä gaalassahan tulee läpileikkaus mm. uusista tulokkaista.
        Siili

        Ja lisäänvielä että minusta kiinnostavaa nähdä ja kuulla näitä "vanhoja ikäloppuja" kokeneita konkareita.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäänvielä että minusta kiinnostavaa nähdä ja kuulla näitä "vanhoja ikäloppuja" kokeneita konkareita.
        Siili

        Noista kokeneista konkateista. Minä menisin jopa festareille, jos joku Kaseva, Ernos tms keikkailisi. Nostalgisia.
        Olen kyllästynyt noihin jatkuvasti framilla oleviin konkareihin, KaijaKoo, Hector, Pepe jne
        Dannyn kuva lööpeissä nostaa puistatuksen.

        Makunsa kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista kokeneista konkateista. Minä menisin jopa festareille, jos joku Kaseva, Ernos tms keikkailisi. Nostalgisia.
        Olen kyllästynyt noihin jatkuvasti framilla oleviin konkareihin, KaijaKoo, Hector, Pepe jne
        Dannyn kuva lööpeissä nostaa puistatuksen.

        Makunsa kullakin.

        Onneksi meillä jokaisella on mahdollisuus valita mitä kuuntelee. Itse en osaa mainita yhtään kuka puistattaisi. Toisten tekemä työ ei aiheuta minussa niin suurta tunnekuohua että puistattaisi.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi meillä jokaisella on mahdollisuus valita mitä kuuntelee. Itse en osaa mainita yhtään kuka puistattaisi. Toisten tekemä työ ei aiheuta minussa niin suurta tunnekuohua että puistattaisi.
        Siili

        Ehkä ei se Dannyn työ puistata. Se, miten hän julkisuudessa on ollut ja "niittänyt mainetta" nuorten naisten "naurattajana". Jotenkin minun mielessäni on himmenneet Dannyn musiikilliset ansiot. Ehkä viimeinen "niitti" oli se, että Armi Aavikon äiti pyysi Dannyn "antamaan jo olla", kun Armista julkaistiin dokumentti ja Danny antoi sarjahaastatteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei se Dannyn työ puistata. Se, miten hän julkisuudessa on ollut ja "niittänyt mainetta" nuorten naisten "naurattajana". Jotenkin minun mielessäni on himmenneet Dannyn musiikilliset ansiot. Ehkä viimeinen "niitti" oli se, että Armi Aavikon äiti pyysi Dannyn "antamaan jo olla", kun Armista julkaistiin dokumentti ja Danny antoi sarjahaastatteluja.

        Onko noita 7-päivää lehdentyyppisiä julkaisuja pakko lukea? Danny elää elämäänsä ja nämä nuoret naiset hakeutuvat hänen seuraansa kuka hyötymielessä tai jollain muulla motiivilla. Lehdet mässäilee ja kansa ostaa. Itse en noita juttuja lue ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noita 7-päivää lehdentyyppisiä julkaisuja pakko lukea? Danny elää elämäänsä ja nämä nuoret naiset hakeutuvat hänen seuraansa kuka hyötymielessä tai jollain muulla motiivilla. Lehdet mässäilee ja kansa ostaa. Itse en noita juttuja lue ei kiinnosta.

        Siis edellisen kirjoittaja Siili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noita 7-päivää lehdentyyppisiä julkaisuja pakko lukea? Danny elää elämäänsä ja nämä nuoret naiset hakeutuvat hänen seuraansa kuka hyötymielessä tai jollain muulla motiivilla. Lehdet mässäilee ja kansa ostaa. Itse en noita juttuja lue ei kiinnosta.

        Ei ole pakko lukea, enkä lue. Eläkkeellä olevana minulle ei tule säästösyistä paperilehtiä. Näin olen selaan netistä ylen lisäksi maikkarin uutiset ja iltapäivälehdet. Iltapäivälehtiä nykyisin kaihdan, koska niihin alkoi tulla yhä enempi Instasta ja muista sovelluksista suoraan nostettuja juttuja. Toimittajat eivät viitsi enää tehdä töitä.
        Armi Aavikosta dokkari on Yle audiossa. En sitä katsonut, näin mainokset.

        Minä näen Dannyn "sugar daddyna". Olkoonkin, että Erika Wikman (kirjoitetaanko noin) nousi julkisuuteen Dannyn kustannuksella.

        Ei meidän tarvitse " kalistella peistä" tästä asiasta ;) En yritä kääntää sun mielipidettä Dannystä enkä puolustella omaani. Todetaan vain mielipide-erot.

        En muuten osta saksalaista laventelisaippuaa vaikka pidän laventelin tuoksusta. Nousee muita mielikuvia. Joo, ei liity konkareihin mitenkään ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko lukea, enkä lue. Eläkkeellä olevana minulle ei tule säästösyistä paperilehtiä. Näin olen selaan netistä ylen lisäksi maikkarin uutiset ja iltapäivälehdet. Iltapäivälehtiä nykyisin kaihdan, koska niihin alkoi tulla yhä enempi Instasta ja muista sovelluksista suoraan nostettuja juttuja. Toimittajat eivät viitsi enää tehdä töitä.
        Armi Aavikosta dokkari on Yle audiossa. En sitä katsonut, näin mainokset.

        Minä näen Dannyn "sugar daddyna". Olkoonkin, että Erika Wikman (kirjoitetaanko noin) nousi julkisuuteen Dannyn kustannuksella.

        Ei meidän tarvitse " kalistella peistä" tästä asiasta ;) En yritä kääntää sun mielipidettä Dannystä enkä puolustella omaani. Todetaan vain mielipide-erot.

        En muuten osta saksalaista laventelisaippuaa vaikka pidän laventelin tuoksusta. Nousee muita mielikuvia. Joo, ei liity konkareihin mitenkään ;)

        En kalistele, kerron mielipiteeni vaikka se ei yhteen sun kanssa osukkaan😁. Antaa Dannyn olla mikä daddy haluaa ei liene ainoa tuossa lajissaan. Ja nuoret naisensa kuitenki ihan täysikäisiä.
        Siili


    • Anonyymi

      Ei vois vähempää kiinnostaa! Harmitti vaan, kun kahdelta kanavalta tuli moista suomalaista hömppää.

      • Anonyymi

        Niin me ihmiset olemme erilaisia mieltymyksinemme. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
        Siili


      • Anonyymi

        Onneksi kanavissa on mistä valita😁.
        Siili


    • Anonyymi

      Itseäni ei kiinosta.Minulla on elämä ja Tv ei halitse elämääni.Kyllä ne ohjelmat tulee monta kertaa uusintana. Eikös ne jo löydy netistä ? Katsoppas.

      • Anonyymi

        Kyllä löytyy ja katsonkin Jussi-gaalan tässä myöhemmin. Minunkaan elämääni ei tv hallitse. Katson mitä haluan, tv avautuu kaukosäätimestä silloin kun haluan😜.
        Siili


    • Anonyymi

      Onko mitään tylsempää kuin suomalaiset gaalat ?
      Samat naamat joka ohjelmassa muutenkin.
      Yhtä filmiä on pakko hehkuttaa monta vuotta
      kun pienessä maassa suppeassa porukassa ei muutakaan ole
      aikaansaatu.

      • Anonyymi

        Tasan samaa mieltä, en viitsi katsella moista humpuukia.
        valitsen areenan sieltä löytyy aina sopivaa katsottavaa.
        Juuri tuo samojen naamojen esiintyminen ja toistensa hehkutus tympäisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasan samaa mieltä, en viitsi katsella moista humpuukia.
        valitsen areenan sieltä löytyy aina sopivaa katsottavaa.
        Juuri tuo samojen naamojen esiintyminen ja toistensa hehkutus tympäisee.

        Tänään tulee sitten Venla-gaala. Saadaan katsoa hehkutusta suomalaisesta tv-viihteestä 😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tulee sitten Venla-gaala. Saadaan katsoa hehkutusta suomalaisesta tv-viihteestä 😣

        Ihanaa 👌😆.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasan samaa mieltä, en viitsi katsella moista humpuukia.
        valitsen areenan sieltä löytyy aina sopivaa katsottavaa.
        Juuri tuo samojen naamojen esiintyminen ja toistensa hehkutus tympäisee.

        Nii. Suomessa ei ole totuttu etenkään toisten kehumiseen. Mieluummin vedetään huivia tiukasti lean alle ja haukutaan takanapäin.
        Siili


    • Anonyymi

      Katsoin eilen Emma-gaalan ja tänään katson Venla-gaalan.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Aloituksesi ei koskenut Venla gaalaa, mutta kirjoitan siitä nyt kuitenkin.

      Ajattelin ensin, että on se kumma juttu, jos Maikkarilta ei löydy ketään muuta miespuolista henkilöä juontamaan ohjelmaa, kuin Jaakko Saariluoma, joka on niin monessa Maikkarin ohjelmassa mukana. Toisesta juontajasta Veronica Verhosta minulla ei ollut mitään mielipidettä.
      Minua siis "kiukutti" Saariluoman valinta juontajaksi.

      Kun ohjelma alkoi, niin huomasin heti ennakkoasenteeni Maikkarin juontajavalintaan.
      Sekä Saariluoma että Verho hallitsivat juontamisen luonnollisen rennosti ja ammattimaisesti.
      Parempaa valintaa Maikkari ei olisi voinut tehdäkään.

      Minä nautin ohjelmasta.
      Siinä ei ollut mitään jäykkyyttä tai keinotekoisuutta.
      Lisäksi ohjelmassa esiintyi Lauri Tähkä, josta pidän.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Hyvä ohjelma kaiken kaikkiaan Tähkineen. Melkein herkisti säätiedottajan haparoiva pystipuhe, mukava piristys julkkiskaartiin.


      • Anonyymi

        Olihan se Saariluoma vaihtelua Heikki Paasoselle vaikka hänenkään juonnoissa ei mitään moitittavaa ole😁.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se Saariluoma vaihtelua Heikki Paasoselle vaikka hänenkään juonnoissa ei mitään moitittavaa ole😁.
        Siili

        Tietämättömä luulotellen kyselen.
        Olen ymmärtänyt, että Paasonen ja Kuronen kuuluvat neloskanavan kalustoon. Tvof, Tempparit jne.
        Saariluoma ja Verho maikkarille Possen, Suurmestarin jne.

        Nykyisin taitaa näillä juontajilla olevan omat firmat jotka mahdollistavat eri kanavilla työskentelyn.
        Tosin taitavat olla uskollisia sille suurimman leivän tuottajalle.

        Tämmösiä nyt mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättömä luulotellen kyselen.
        Olen ymmärtänyt, että Paasonen ja Kuronen kuuluvat neloskanavan kalustoon. Tvof, Tempparit jne.
        Saariluoma ja Verho maikkarille Possen, Suurmestarin jne.

        Nykyisin taitaa näillä juontajilla olevan omat firmat jotka mahdollistavat eri kanavilla työskentelyn.
        Tosin taitavat olla uskollisia sille suurimman leivän tuottajalle.

        Tämmösiä nyt mietin.

        Juu noista en tiedä et kuka missäkin tallissa. Itse asiassa en ole tullut edes aatelleeksi et heillä ois jotkut omat tietyt kanavat.🤔 Minä vaan painelen kaukosäätimen nappuloita ja ihmettelen välillä et eikö muita juontajia löydy kun aina samat. Vaikka ei näissä mitään vikaa ole.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu noista en tiedä et kuka missäkin tallissa. Itse asiassa en ole tullut edes aatelleeksi et heillä ois jotkut omat tietyt kanavat.🤔 Minä vaan painelen kaukosäätimen nappuloita ja ihmettelen välillä et eikö muita juontajia löydy kun aina samat. Vaikka ei näissä mitään vikaa ole.
        Siili

        Minäkin vasta aloin pähkäilee, kun Kuronen tuurasi Paasosta TVOF:ssa.
        Hintikka ja Pimiä Maikkarilla. Saas nähdä tuleeko Hintikka Tanssii tähtien kanssa juontajaksi Leppilammen tilalle 🤔
        Naismiespari olisi minulle mieluisampi. Luulen, että tasapainoisempi.
        Tässä huomaan miten tärkeä juontajan rooli kuitenkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin vasta aloin pähkäilee, kun Kuronen tuurasi Paasosta TVOF:ssa.
        Hintikka ja Pimiä Maikkarilla. Saas nähdä tuleeko Hintikka Tanssii tähtien kanssa juontajaksi Leppilammen tilalle 🤔
        Naismiespari olisi minulle mieluisampi. Luulen, että tasapainoisempi.
        Tässä huomaan miten tärkeä juontajan rooli kuitenkin on.

        Kyllä. Pimiälle joku valoisa miespari juontamaan kaveriksi. Pitäisikö maaseudulle morsiameenkin välillä vaihtaa joku muu tai yökyläilyyn Veitolan tilalle? Juontajan persoona toisi ehkä uutta nostetta ohjelmalle.. vai?
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Pimiälle joku valoisa miespari juontamaan kaveriksi. Pitäisikö maaseudulle morsiameenkin välillä vaihtaa joku muu tai yökyläilyyn Veitolan tilalle? Juontajan persoona toisi ehkä uutta nostetta ohjelmalle.. vai?
        Siili

        Olen samaa mieltä. Juontajan naama kuluu samoissa ohjelmissa vuodesta toiseen ja puuduttaa hyvääkin formaattia.
        Uutta potkua kyllä tulisi ja mielellään saisi olla kyllä tuntemattomampiakin juontajia.
        Yökylässä ohjelmasta tykkään. Pääsee tyydyttämään tirkisteliyttään (?)😊
        Ja varsinkin jos pääsee sellaisen elämään kurkistamaan, joka ei ole kaikkeaan vuodattanut lööpeissään. Poliitikkojen. Voisi kyllä olla nykyistään vieläkin laajempi otos eri alojen vaikuttajista.

        Tällaisia "vaatimuksia" tulee mieleen, kun on telkkariin kiintynyt korona-aikana entisestään 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Juontajan naama kuluu samoissa ohjelmissa vuodesta toiseen ja puuduttaa hyvääkin formaattia.
        Uutta potkua kyllä tulisi ja mielellään saisi olla kyllä tuntemattomampiakin juontajia.
        Yökylässä ohjelmasta tykkään. Pääsee tyydyttämään tirkisteliyttään (?)😊
        Ja varsinkin jos pääsee sellaisen elämään kurkistamaan, joka ei ole kaikkeaan vuodattanut lööpeissään. Poliitikkojen. Voisi kyllä olla nykyistään vieläkin laajempi otos eri alojen vaikuttajista.

        Tällaisia "vaatimuksia" tulee mieleen, kun on telkkariin kiintynyt korona-aikana entisestään 😊

        Joop. Minuakin vähän huolestuttaa tämä suhde telkkariin nyt eläkkeelle jäätyä. Vähän huono omatunto kun telkkari tuppaa viemään aikaa omasta mielestä vähän liikaakin. Pitäisi olla jotain järkevämpää? Tekemistä. Tai , noh ainaki hyödyllisempää kuten esimerkiksi siivousta tai ikkunan pesua. Tai muutoin vain ulkoilua. Mut ei sitä ulkonakaan voi tyhjänpäiten jatkuvasti pojottaa. Bensa on kallista ei raski tyhjää ajellakkaan.
        Siili


    • Anonyymi

      Smart-tv, jos olet asentanut MTV:n , areenan ja ruudun, niin sieltä voi jälkikäteen katsoa kaikki. Tänään katson kolme "rikospaikkajaksoa" peräkkäin, kun saan aamukahvin keitettyä.

      • Anonyymi

        Joop. Joku kiva sarja koukuttaa niin että ura sohvaperunana urkenee🤭.
        Siilivain


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe