Miksi TM testaa autoja joita kukaan ei osta?

Anonyymi

41

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TM elää aivan omassa todellisuudessaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kyllä niin. Heillä on jokin ystävyyssuhde keskenään. Joskus ihmetyttää, kun Skodan jokin ominaisuus on koko porukan heikoin niin sekin kääntyy plus-merkkiseksi tai sitten muuten vähätellään asiaa. Sama pätee Volkswageniin.
        Esimerkiksi kun lämmityslaite talvitestissä osoittautuu täysin kelvottomaksi, jarrut hengenvaarallisen surkeiksi, ovien lukot pakkasella toimimattomiksi eikä auto kännisty kun muutamakin aste pakkasta niin kyllä sillä silti voitto irtoaa ihan helposti.
        Säälittävää.


    • Anonyymi

      Toyota ei anna autoja testiin koska vikoja on liikaa? Siksi on testavvatava niitä mitä maahantuojaat antaa testiin.

    • Anonyymi

      Voi poika parkaa, kun ei vielä tiedä, että TM on konsernin mainoslehti.

      • Anonyymi

        Ai, jaa. Niinkö? Tuota en tiennyt.

        Sellainen kuva tuosta syntyy.


      • Anonyymi

        Toyota mainostaa eniten TM:ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota mainostaa eniten TM:ssä.

        Katsopas uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota mainostaa eniten TM:ssä.

        Kyllä se on VW joka ylivoimaisesti eniten mainostaa.


    • Anonyymi

      Vagniikan Maailman silmitön RS-kiima ei hellitä

    • Anonyymi

      Kansalle pitää kuitenkin muistuttaa, että järkiautojakin vielä valmistetaan.

      • Anonyymi

        Järkiauto on vähän käytettynä ihan perus-bensa VW Golf 7 . Se on auto joka pelittää ilman vikoja. Itselläni on uutena hankittu Golf Variant 1.4/ 122 hv. manuaalivaihteistolla. Ajan todella paljon viikossa 450 km työmatkoja. Nyt on mittarissa 150 000 km/ 7 vuotta. Kyseisessä autossa ei ole ollut yhtään vikaa koko aikana. Olen ollut todella tyytyväinen autooni ja samoin myös lehdistö( muutkin kuin TM) ovat kiitelleet juuri kyseistä mallia luotettavuudesta. Minä en hanki sähköhimmeliä vielä vuosiin . Jos VW kuluttaa bensiiniä 5.0 litraa/ 100 km ja suorituskyky on Suomen teille riittävä niin nykyinen auto on tosi taloudellinen valinta vielä pitkään.


    • Anonyymi

      testissä VWskoda muka pärjää mutta käytössä vikapommi

      • Anonyymi

        Onnen poika olet ollut. Ei ne vika, vilunki, klonks ja vilppivagenimet ole mitään tuulesta temmattuja nimiä vaan ihan arkielämässä syntyneitä.


    • Anonyymi

      Kirjoituksistanne paistaa syvä ja vahva sivistys.

    • Anonyymi

      Folkswagen ruostuu ikävästi puhki jo 10 vuodessa, vaikka toimisi pyhällä hengellä?

    • Anonyymi

      Tekniikan maailma saa testata ihan mitä haluaa, heikommat me pyörtyy ja kirjoittelee suoli,24-palstalle.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä TM:ää joka kuuluu Otavamediaan joka on sitoutunut JSN:n journalistisiin ohjeisiin kuitenkaan noudattamatta niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä TM:ää joka kuuluu Otavamediaan joka on sitoutunut JSN:n journalistisiin ohjeisiin kuitenkaan noudattamatta niitä?

        Tajusitko itsekään mitä yritit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusitko itsekään mitä yritit?

        Ei se tajunnut. TM kuuluu Octaviamediaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tajunnut. TM kuuluu Octaviamediaan.

        Octavia kuuluu Cuckold-mediaan


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä paremmissa autoissa on toimitusvaikeuksia kun on tämä kaikkien tuntema osapula.
      Tuossa testattiin lähinnä eri voimalinjoja ja niiden ominaisuuksia ja tietenkin edullisuutta.
      Toyotan omapoika jaksaa vääntää asiat aina oman mielenkuvan mukaan joka on kovin sekainen, koska Toyotalla ei ole sähköautoa tarjolla ja kaasukin vain vetyä jolla ei ole jakelua Suomessa ja taitaa jäädä unholaan.

      • Anonyymi

        Eikä testattu.


    • Anonyymi

      Octaviaa ostettaisiin, mutta osapula on aiheutanut sen ettei autoja riitä kaikille.
      VW on myynyt koko tämän vuoden tuotantonsa jo tässä vaiheessa vuotta, eivätkä uskalla luvata etukäteen kun osista ei ole varmuutta.

      • Anonyymi

        Suomessakin huhtikuussa vain 19 ostajalle. Aika ontuva selitys.


    • Anonyymi

      Luin TM-testin ja ostin sen perusteella Octavian.

      • Anonyymi

        Ukrainasta ei nyt tule komponentteja saksalaisiin "länsiautoihin" eikä tsekkiläisiin itäautoihinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainasta ei nyt tule komponentteja saksalaisiin "länsiautoihin" eikä tsekkiläisiin itäautoihinkaan.

        Ne johtosarjat jne.. on hankittu jo muualta, mutta ongelmana on ne pirun mikrosirut.


      • Anonyymi

        Eli olet mainoksen uhri. Onneksi olkoon....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne johtosarjat jne.. on hankittu jo muualta, mutta ongelmana on ne pirun mikrosirut.

        Kyllä niitä piirejä riittää. Jenkeillä ja Aasialaisilla ei tunnu olevan alkuunkaan noin pahoja oneglmia kuin VAG:llä. Miksiköhän ei? Olisko kysee osaamisesta?


    • Anonyymi

      Kaasuauto on hyvä ostos, jos tankkauasema on lähellä. Suomen hallitusei pidä kaasuautoja koska dieselvero on maksettava. Kaasuautoissa oli aluksi suuremmat tankit, mutta EU vaati tankkien pienentämistä koska piti satsata sähköautoihin.

      • Anonyymi

        On sulla kuvitelmat.


    • Anonyymi

      TM testaa vaikka valmistus on loppumassa ja huhtikuussa rekisteröitoiin vain 11 kaasuautoa.

    • Anonyymi

      TM on kaupallinen tuote ja tekee sen mitä oikeaksi näkee.

      • Anonyymi

        Tosin voisi miettiä, mistä lehden volyymiasikkaat ovat kiinnostuneita jotta se lehden tulevaisuuskin olisi jotenkin turvattu.


    • Anonyymi

      Kuinka monta octaviaa rekisteröintiin toukokuussa.?

    • Anonyymi

      Kolme, mutta auton haltiat ovat jo Niukkarissa saamassa hoitoa.
      Käytänössä siis nolla, ellei he saa sopivaa terapiaa ja vapaudu.

      • Anonyymi

        Tuolla ylempänä joku kehui perusgolffin käyttövarmuutta, siis karvalakkimallin manuaalilaatikolla ja veivi-ikkunoilla! Kuka haluaa jotain historic-mallia? Portaaton laatikko on tätä päivää. Mekaaninen kytkin ja kytkinpoljin olivat jostain kaasuttimen ja käsiryypyn ajoilta. Tämän päivän autoissa on vain kaasu ja jarrupoljin eikä mitään kytkinremppoja ole tunnettu enää vuosiin. Toki jossain alkeellisimmissa kehittymättömissä autoissa on vielä jotain kuivakytkinmalleja jollain pätkivillä ja vaihteita arpovilla laatikoilla. Tosin niistä oltaneen jo luopumassa niiden ongelmallisuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      Hehheh, ja nyt vielä venäläisen maakaasun toimituksetkin loppuu.

    • Anonyymi

      maahantuoja ostaa itseltään venäläisellä rahalla (ne kaikki 19)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7838
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3752
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

      Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1886
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1053
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1003
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

      Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

      Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

      Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      750
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

      1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe