Kaasuautoja rekisteröitiin huhtikuussa ainostaan 11 autoa ja Octavioita vain 19. Tekniikan maailma testaa silti Skoda Octavia kaasuautoa ja on vasta testissä ollut muitakin Octavioita. eikä noita Volkswagenin sähköautojakaan ensirekisteröititilastossa näy.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/9b-2022/volkswagen-id-4-1st-vikavalot-sammuivat-vihdoin/
Miksi TM testaa autoja joita kukaan ei osta?
41
636
Vastaukset
- Anonyymi
TM elää aivan omassa todellisuudessaan.
- Anonyymi
Totta. Testissä kaasu-Octavia ja kaasuautoja rekisteröitiin vain 11 huhtikuussa.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/1b-2022/skoda-octavia-combi-15-tsi-g-tec-style-dsg-kaasu-skoda-kavi-baltiassa/
Yritetään kai markkinoida kaasuautoja, vaikka niitä ei kukaan osta ja valmistustakin lopetellaan. - Anonyymi
Kyllä niin. Heillä on jokin ystävyyssuhde keskenään. Joskus ihmetyttää, kun Skodan jokin ominaisuus on koko porukan heikoin niin sekin kääntyy plus-merkkiseksi tai sitten muuten vähätellään asiaa. Sama pätee Volkswageniin.
Esimerkiksi kun lämmityslaite talvitestissä osoittautuu täysin kelvottomaksi, jarrut hengenvaarallisen surkeiksi, ovien lukot pakkasella toimimattomiksi eikä auto kännisty kun muutamakin aste pakkasta niin kyllä sillä silti voitto irtoaa ihan helposti.
Säälittävää.
- Anonyymi
Toyota ei anna autoja testiin koska vikoja on liikaa? Siksi on testavvatava niitä mitä maahantuojaat antaa testiin.
- Anonyymi
Voi poika parkaa, kun ei vielä tiedä, että TM on konsernin mainoslehti.
- Anonyymi
Ai, jaa. Niinkö? Tuota en tiennyt.
Sellainen kuva tuosta syntyy. - Anonyymi
Toyota mainostaa eniten TM:ssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota mainostaa eniten TM:ssä.
Katsopas uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota mainostaa eniten TM:ssä.
Kyllä se on VW joka ylivoimaisesti eniten mainostaa.
- Anonyymi
Vagniikan Maailman silmitön RS-kiima ei hellitä
- Anonyymi
Kansalle pitää kuitenkin muistuttaa, että järkiautojakin vielä valmistetaan.
- Anonyymi
Järkiauto on vähän käytettynä ihan perus-bensa VW Golf 7 . Se on auto joka pelittää ilman vikoja. Itselläni on uutena hankittu Golf Variant 1.4/ 122 hv. manuaalivaihteistolla. Ajan todella paljon viikossa 450 km työmatkoja. Nyt on mittarissa 150 000 km/ 7 vuotta. Kyseisessä autossa ei ole ollut yhtään vikaa koko aikana. Olen ollut todella tyytyväinen autooni ja samoin myös lehdistö( muutkin kuin TM) ovat kiitelleet juuri kyseistä mallia luotettavuudesta. Minä en hanki sähköhimmeliä vielä vuosiin . Jos VW kuluttaa bensiiniä 5.0 litraa/ 100 km ja suorituskyky on Suomen teille riittävä niin nykyinen auto on tosi taloudellinen valinta vielä pitkään.
- Anonyymi
testissä VWskoda muka pärjää mutta käytössä vikapommi
- Anonyymi
Onnen poika olet ollut. Ei ne vika, vilunki, klonks ja vilppivagenimet ole mitään tuulesta temmattuja nimiä vaan ihan arkielämässä syntyneitä.
- Anonyymi
Kirjoituksistanne paistaa syvä ja vahva sivistys.
- Anonyymi
Miksi TM:n pitää välittää ja selittää Volkswagenin valheita?
https://tekniikanmaailma.fi/volkswagenin-sahkoautot-on-myyty-loppuun-euroopassa-ja-usassa-uuden-sahkoauton-tilaava-joutuu-odottamaan-ensi-vuoteen/ - Anonyymi
Folkswagen ruostuu ikävästi puhki jo 10 vuodessa, vaikka toimisi pyhällä hengellä?
- Anonyymi
Tekniikan maailma saa testata ihan mitä haluaa, heikommat me pyörtyy ja kirjoittelee suoli,24-palstalle.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä TM:ää joka kuuluu Otavamediaan joka on sitoutunut JSN:n journalistisiin ohjeisiin kuitenkaan noudattamatta niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sitä TM:ää joka kuuluu Otavamediaan joka on sitoutunut JSN:n journalistisiin ohjeisiin kuitenkaan noudattamatta niitä?
Tajusitko itsekään mitä yritit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusitko itsekään mitä yritit?
Ei se tajunnut. TM kuuluu Octaviamediaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tajunnut. TM kuuluu Octaviamediaan.
Octavia kuuluu Cuckold-mediaan
- Anonyymi
Tällä hetkellä paremmissa autoissa on toimitusvaikeuksia kun on tämä kaikkien tuntema osapula.
Tuossa testattiin lähinnä eri voimalinjoja ja niiden ominaisuuksia ja tietenkin edullisuutta.
Toyotan omapoika jaksaa vääntää asiat aina oman mielenkuvan mukaan joka on kovin sekainen, koska Toyotalla ei ole sähköautoa tarjolla ja kaasukin vain vetyä jolla ei ole jakelua Suomessa ja taitaa jäädä unholaan.- Anonyymi
Eikä testattu.
- Anonyymi
Octaviaa ostettaisiin, mutta osapula on aiheutanut sen ettei autoja riitä kaikille.
VW on myynyt koko tämän vuoden tuotantonsa jo tässä vaiheessa vuotta, eivätkä uskalla luvata etukäteen kun osista ei ole varmuutta.- Anonyymi
Suomessakin huhtikuussa vain 19 ostajalle. Aika ontuva selitys.
- Anonyymi
Luin TM-testin ja ostin sen perusteella Octavian.
- Anonyymi
Ukrainasta ei nyt tule komponentteja saksalaisiin "länsiautoihin" eikä tsekkiläisiin itäautoihinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainasta ei nyt tule komponentteja saksalaisiin "länsiautoihin" eikä tsekkiläisiin itäautoihinkaan.
Ne johtosarjat jne.. on hankittu jo muualta, mutta ongelmana on ne pirun mikrosirut.
- Anonyymi
Eli olet mainoksen uhri. Onneksi olkoon....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne johtosarjat jne.. on hankittu jo muualta, mutta ongelmana on ne pirun mikrosirut.
Kyllä niitä piirejä riittää. Jenkeillä ja Aasialaisilla ei tunnu olevan alkuunkaan noin pahoja oneglmia kuin VAG:llä. Miksiköhän ei? Olisko kysee osaamisesta?
- Anonyymi
Kaasuauto on hyvä ostos, jos tankkauasema on lähellä. Suomen hallitusei pidä kaasuautoja koska dieselvero on maksettava. Kaasuautoissa oli aluksi suuremmat tankit, mutta EU vaati tankkien pienentämistä koska piti satsata sähköautoihin.
- Anonyymi
On sulla kuvitelmat.
- Anonyymi
TM testaa vaikka valmistus on loppumassa ja huhtikuussa rekisteröitoiin vain 11 kaasuautoa.
- Anonyymi
TM on kaupallinen tuote ja tekee sen mitä oikeaksi näkee.
- Anonyymi
Tosin voisi miettiä, mistä lehden volyymiasikkaat ovat kiinnostuneita jotta se lehden tulevaisuuskin olisi jotenkin turvattu.
- Anonyymi
Kuinka monta octaviaa rekisteröintiin toukokuussa.?
- Anonyymi
Kolme, mutta auton haltiat ovat jo Niukkarissa saamassa hoitoa.
Käytänössä siis nolla, ellei he saa sopivaa terapiaa ja vapaudu.- Anonyymi
Tuolla ylempänä joku kehui perusgolffin käyttövarmuutta, siis karvalakkimallin manuaalilaatikolla ja veivi-ikkunoilla! Kuka haluaa jotain historic-mallia? Portaaton laatikko on tätä päivää. Mekaaninen kytkin ja kytkinpoljin olivat jostain kaasuttimen ja käsiryypyn ajoilta. Tämän päivän autoissa on vain kaasu ja jarrupoljin eikä mitään kytkinremppoja ole tunnettu enää vuosiin. Toki jossain alkeellisimmissa kehittymättömissä autoissa on vielä jotain kuivakytkinmalleja jollain pätkivillä ja vaihteita arpovilla laatikoilla. Tosin niistä oltaneen jo luopumassa niiden ongelmallisuuden vuoksi.
- Anonyymi
Hehheh, ja nyt vielä venäläisen maakaasun toimituksetkin loppuu.
- Anonyymi
maahantuoja ostaa itseltään venäläisellä rahalla (ne kaikki 19)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749