niin tää on nyt hyvä juttu. Älä siis huolehdi mistään vaan tule ja suutele mua. Sillä kaikki selviää. Kaikki!
Jos vaan haluat meidät
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Nää on mun heiniä tämmöset. Äksöniä suoraan, ei siinä tarvii mitää sönköttää. Mut toki voi sönköttää, ois kivaa kuulla sönkötystäkin ❤️
- Anonyymi
Mene ja tee se, jos olet toiminnan mies. Aloitus oli toki miehelle.
- Anonyymi
Tottakai suutelen sinua!
- Anonyymi
Soita mulle suutele mua!! Ahh
- Anonyymi
Tuo A on sivusta. Tule ja suutele, sillä kaikki ratkeaa, lupaan sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita mulle suutele mua!! Ahh
Mä suutelen sua oih ihana Ramirez <3
- Anonyymi
Oliskohan se tosiaan helppoa jos vaan musikauttelis kaikkia menemään...
*huvittunut*- Anonyymi
Ei kaikkia vaan yhtä. Et vaikuta yhtään huvittuneelta, enemmänkin vmäiseltä ja kärttyiseltä.
- Anonyymi
Ihme touhua.
- Anonyymi
Kummasti sinua kiinnostaa ja pakko kommentoida. Onko minähäiriö pahakin jo?
- Anonyymi
Suudellaan, haluaisin suudella noita huulia. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529