niin tää on nyt hyvä juttu. Älä siis huolehdi mistään vaan tule ja suutele mua. Sillä kaikki selviää. Kaikki!
Jos vaan haluat meidät
11
103
Vastaukset
- Anonyymi
Nää on mun heiniä tämmöset. Äksöniä suoraan, ei siinä tarvii mitää sönköttää. Mut toki voi sönköttää, ois kivaa kuulla sönkötystäkin ❤️
- Anonyymi
Mene ja tee se, jos olet toiminnan mies. Aloitus oli toki miehelle.
- Anonyymi
Tottakai suutelen sinua!
- Anonyymi
Soita mulle suutele mua!! Ahh
- Anonyymi
Tuo A on sivusta. Tule ja suutele, sillä kaikki ratkeaa, lupaan sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita mulle suutele mua!! Ahh
Mä suutelen sua oih ihana Ramirez <3
- Anonyymi
Oliskohan se tosiaan helppoa jos vaan musikauttelis kaikkia menemään...
*huvittunut*- Anonyymi
Ei kaikkia vaan yhtä. Et vaikuta yhtään huvittuneelta, enemmänkin vmäiseltä ja kärttyiseltä.
- Anonyymi
Ihme touhua.
- Anonyymi
Kummasti sinua kiinnostaa ja pakko kommentoida. Onko minähäiriö pahakin jo?
- Anonyymi
Suudellaan, haluaisin suudella noita huulia. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716