Odottelen sinua...

Anonyymi

...tämä tuntuu aika ikävältä. Voisin vain mennä, mutta en halua. Käydessäni tähän, tulin muutakin menneisyydestä nostaneeksi. En voi purkaa näitä tunteita mihinkään ja se on ahdistavaa. Tiedän että teen väärin, jos käytän se tuntemattomiin.

29

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta sinullahan on mies niitä muita parempia fiksumpia naisia jo? Mihin sinä minua tarvitset?

      • Anonyymi

        Ei ole ketään muita. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ketään muita. -sivusta

        Ai entä ne jotka sinusta kiinnostuneita?


      • Anonyymi

        Parempia ja fiksumpia kuin kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempia ja fiksumpia kuin kuka?

        Onhan ne sinusta kiinnostuneet olleet niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne sinusta kiinnostuneet olleet niitä.

        Mistä sä voit tietää kuka on kiinnostunut kenestäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä voit tietää kuka on kiinnostunut kenestäkin?

        Kyllä minä nyt tiedän. En minä sokea ole ollut. Hän on aina piiritetty naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä nyt tiedän. En minä sokea ole ollut. Hän on aina piiritetty naisilla.

        Tuskin se sun tarkoittama ihminen on täällä vastaanottamassa viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se sun tarkoittama ihminen on täällä vastaanottamassa viestiä.

        Tiedän senkin. Yritän kuitenkin jos on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän senkin. Yritän kuitenkin jos on.

        Älä yritä. Et voi tietää ihmisen fiksuudesta tai luonteesta kuvan tai yhden tilanteen käytöksestä päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä. Et voi tietää ihmisen fiksuudesta tai luonteesta kuvan tai yhden tilanteen käytöksestä päätellen.

        Tiedän että ovat minua fiksumpia ja ylemmällä tasolla ja sille miehelle kelpaa vain he eikä minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ovat minua fiksumpia ja ylemmällä tasolla ja sille miehelle kelpaa vain he eikä minä.

        Ylemmällä tasolla🤣 kuule anna mun kaikki kestää, elät menneessä ajassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylemmällä tasolla🤣 kuule anna mun kaikki kestää, elät menneessä ajassa

        On ne. En minä hänelle kelvannut vaan ne toiset.


    • Anonyymi

      Laita kirje pistiin

    • Anonyymi

      Postiin

    • Anonyymi

      Mihin sinä häntä odotat?

    • Anonyymi

      Odotat jotain joka ei halua olla sun vai mahdollisuutta siihen että voisi olla sinun?

      • Anonyymi

        Aikansa kun odottaa ihmeitä voi tapahtua.


    • Anonyymi

      "bellapunkerolla on sirkussyndrooma" että heija balle alle raas, sun pitäis ilmottaa kusen alle sun pitäs tulla alle näin, senkin neitipehmeä tankki asemalla, korkkari kopsiskopsis, moro.
      https://m.youtube.com/watch?v=BCzCWxd6baA

    • Anonyymi

      Onhan sinulla mies minusta useampi kuva ja video mitkä otit aikanaan. Niitä voit siellä ihastella muiden kuvien joukossa.

    • Anonyymi

      (Nuorelle naiselle); täällä mietin sua.. olisi mukavaa jutella ja tutustua suhun kunnolla. Pidän susta paljon, en halua menettää sua. Olen hyvä keskustelija, muuten.

      • Anonyymi

        Erääseen mieheen olisi mukava tutustua, harmi vain että saa odottaa kauan.


    • Anonyymi

      Soita mulle nainen niin saat niin paljon seksiä kuin haluat.

    • Anonyymi

      Ei itsetyydytyksessä ole mitään väärää

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oletko sama ihminen joka hetki sitten itki että tulee elämään ja kuolemaan yksin yksiössään? Kohteletko toistakin yhtä arvostamattomasti ja epävakaasti kuin itseäsi? Vain terve ihminen kykenee toiselle ihmiselle terveeseen parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Niin mitä odotat tarkalleen ottaen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe