Mietin vaan jotain ikävästäni

Anonyymi

Että onko se hassua kun mietin monesti miltä näytät sitten oikein vanhana? Missä rypyt sijaitseekin ja onko kulmat harmaat, ryhti vähän kumara. köpötätkö pikku askelin menemään. Jossain aamutossuissa. Vain oletkohan virkeä
Ja vetreä ajan hermoilla. Vanhentunut arvokkaasti. Oletko kärttyisä vai hyvän tullinen höppänä vai samallainen kuin ennenkin. En tiedä miksi näitä mietin. Kaipa se on totta että väsymys vastaa humalatilaa kun näitä mietin .

38

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taida päästä sinne asti:(

• Anonyymi

Eikä ihan hirveåä nyt tuntuu kauhealta. Tuntuu että romahdan. Olen pahoillani. Anteeksi. Sydän särkyy. Voi hyvin kaikesta huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ihan hirveåä nyt tuntuu kauhealta. Tuntuu että romahdan. Olen pahoillani. Anteeksi. Sydän särkyy. Voi hyvin kaikesta huolimatta.

Älä sie romaha!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sie romaha!

♥️😥..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas kauniita unia älä välitä noista hyvää yötä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas kauniita unia älä välitä noista hyvää yötä ❤️

Huomenta. ♥️ En minä paljon nukkunut kun mietin sinua. Ja onko se totta. Tuntuu ihan kamalalle etten voi kysyä suoraan. Toisaalta ajattelen että jos haluaisit minulle kertoa olisit itse ottanut yhteyttä. Sitten mietin että minä en taida tulla oikeasti näkemään sinua enää koskaan. Mulla on aivan kamala ikävä sinua ja mitään ei voi tehdä.♥️

• Anonyymi

Hyvää jatkoa sinullekkin

• Anonyymi

Vapaa-ajattelijainliitto saa aikaan sen samoin kuin luterilainen pohdintakin.

• Anonyymi

Humatilassa ei kannata kirjailla jos poistat osan samaan tahtiin.

• Anonyymi

En minä täältä pysty mitään poistamaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

huolimatta tuosta en voi muuta kuin 😂

• Anonyymi

Luultavasti sen vuoden nuoremmalta kuin sinä.

• Anonyymi

Voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla.

Jos minulla jotain on enemmän sinuun verrattuna niin ikää elettävänä. Ainakin jossain olen sinua edellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minulla jotain on enemmän sinuun verrattuna niin ikää elettävänä. Ainakin jossain olen sinua edellä.

Etköhän ole monessakin suhteessa minua edellä. Jos nyt sellaista ilmaisua haluat käyttää. Minä menen kyllä nyt nukkumaan. Veti sen verran mielen matalalle nuo ekat kommentit. Hyvää yötä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän ole monessakin suhteessa minua edellä. Jos nyt sellaista ilmaisua haluat käyttää. Minä menen kyllä nyt nukkumaan. Veti sen verran mielen matalalle nuo ekat kommentit. Hyvää yötä .

Enkä ole. Olen monessa suhteessa liian alhaisella tasolla sinun makuun. En tule olemaan yhtä varakas tai muuta. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä ole. Olen monessa suhteessa liian alhaisella tasolla sinun makuun. En tule olemaan yhtä varakas tai muuta. Hyvää yötä.

No heheh. Onpa hauskaa. Ihme sekoilua . Mihin makuun. Mistä kenenkään varoja tiedät. Kuka tuollaista miettii. En jaksa nyt tuli oikeasti paha mieli ja surullinen olo noista viesteistä en jaksa tämmöisestä skeidaa nyt. Menen nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No heheh. Onpa hauskaa. Ihme sekoilua . Mihin makuun. Mistä kenenkään varoja tiedät. Kuka tuollaista miettii. En jaksa nyt tuli oikeasti paha mieli ja surullinen olo noista viesteistä en jaksa tämmöisestä skeidaa nyt. Menen nukkumaan.

Sinun makuusi kun haluat niitä menestyneitä ja tasokkaita vain yhtä varakkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun makuusi kun haluat niitä menestyneitä ja tasokkaita vain yhtä varakkaita.

En halua yhtään mitään. Piste. Hyvää yötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua yhtään mitään. Piste. Hyvää yötä

Niin etkä halua minuakaan silloin. Miksi täällä edes kirjoitat jos et halua minuakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin etkä halua minuakaan silloin. Miksi täällä edes kirjoitat jos et halua minuakaan?

Voi kun enhän minä voi sinua saada. Sehän on päivän selvää. Niin en tiedä varmaan vaan kun on ikävä siksi kirjoitin. Kuitenkin ikävä palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun enhän minä voi sinua saada. Sehän on päivän selvää. Niin en tiedä varmaan vaan kun on ikävä siksi kirjoitin. Kuitenkin ikävä palsta.

Miksi et voisi saada? Ethän ole mitään sen eteen tehnytkään. Et sitä pienintä mahdollista liikettä suuntaani. Katsonut vaan.

• Anonyymi

Eräs mies sanoi mulle, että en osa kuvitella sua vanhana😅..ja tänää mietin, kun olin tekemissä hyvin nuorten kanssa, kuin onnellinen olen iästäni, ei haittaa, jos sinne tänne tulee lisää jotain, kuhan ei tarvitse palata nuoruuteen, tuntuu erittäin hyvälle tämä ikä nyt! Niin ja joo kyllä se vastaa, sen takii tykkäänkin olla eräiden henkilöiden seurassa silloin, on niin hupi hauskaa! Joskus vitsinä nakellaan, että minkälainen sitä on...voin vaan kuvitella..kaulin lentää 😅...kiitti kamut parhaat sellaiset lähes joka päivästä! Ja sivusta.

• Anonyymi

Mitenkään hyvin mene, mutta tajusin tänään okevani upporikas..

• Anonyymi

Ilmaista rahaa ei ole

• Anonyymi

Täällä pitää kaikkien selviytyä

• Anonyymi

Kerrotko vielä miksi sulla ei mene hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaista rahaa ei ole

Ei ole ilmaisia lounaitakaan, vaikka niitä olikin vuosia. Sitten kuviteltiin olevan ikuisia, mikään ei ole ikuista.

• Anonyymi

Itse olen miettinyt, että ihminen näyttää vauvana jokseenkin samalta kuin jotain 100-vuotiaana. Hampaat puuttuu ja kasvojen lihakset ovat löysässä tilassa ilman jäntevyyttä. :D

• Anonyymi

Miksi et kerro edes sukupuolta. En ala lepsoilla täällä kenenkään kanssa. Olen hetero.

• Anonyymi

On kyllä juu. Sinä myös ajatuksissani kuin joku Gandalf. Minä itken pe hampurilaisen perään ja sinä kasvissyöjä ihmettelet ilman ketsuppia, etten sitten ollut sen ylevämpää. Kyllä siinä askel lyhenee.

• Anonyymi

Sinulla on häntä näköjään ikävä. Laita hänelle viestiä tai puhu kasvotusten

• Anonyymi

Emmäkään tiedä. Vähän hassua joo....

No, äsken mietin taas yhtä vanhoo juttua, no se pisti vähän taas naurattaa mutta onneksi nyt tähän välliin luin tämän siun viestin.

Kyllä se vähän harmittoo ja muuta kun muisti välillä reistoo ja pahasti, mutta .
      ......

Kauheeta kun ajattelloo miten ajat on muuttuneet.

Hyi kun hirvittee

oikeesti.

Itku lähes tulloo,,,,😴😓

• Anonyymi

Häntä pois ovenvälistä!

• Anonyymi

Tämä on poistettava viesti. Näköjään. Ap mieti itseäsi aamutossuissa ja törröttävissä nenä ja korvakarvoissa..

• Anonyymi

Mummuilla on hyvä, kun ne voi kiristää rypyt vetämällä nutturan tiukemmalle.
      Entä sitten me miehet?
      Me voitais elää pimeässä, niin aurinko ei vanhentais ollenkaan.
      Ehkä avantokin pitäisi ihon nuorena.

Hiukset ja parta harmaantuu, mutta sekin on oikeastaan ihan hieno asia.
      Mulla jo muutama harmaa partakarva vaikka ikää vasta ~40
      Ihan hyvä ryhti olisi vielä varmaan, tohvelit tai sandaalit jalassa, sukat sandaaleissa tottakai.
      Rypyt sitten saa nähdä mihin niitä tulee, kai niihinkin jotain keksii sitten.
      Olisin virkeä ja pirteä ja eläisin edelleen kuin nuoruutta ilman alzheimeria.

Tilattaisiin kotihoitaja siivoamaan kämppää ja esiteltäis avutonta ja raihnasta, mäkätetään joka asiasta kun löydettiin viime siivouksen jälkeen leivänmurena lattialta.
      Sitten kerrottaisiin sille kuinka aina hiihdettiin nuorina kouluun ilman suksia ylämäkeen kesät talvet ja roskat poimittiin käsin yksi kerrallaan, eikä mitään heitetty haaskoon vaan leivänmurenatkin syötiin.
      Ja kun ollaan saatu hoitaja jälleen ripitettyä ja se lähtee, pidettäisiin kunnon bileet naapurin pappojen ja mammojen kanssa.

Mä olen kuitenkin iloinen, lauhkea, lempeä, mukava, huumorintajuinen, hauska, luotettava, vitsikäs, valopilkku, symppis.
      Tarvittaessa myös noiden ominaisuuksien vastakohta, mutta se vaatii paljon tahallista työtä saada ne huonot puolet esiin.

Mut jotain tuollaista, en ainakaan kiikkustuolissa aijo istua koko päivää ja kuunnella kellon tikitystä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe