Taas yksi aivoton ajelee ja häiriköi nukkuvia. Vauhti on kova, keulitaan ja liekkö ihan selvinpäinkään ajosta päätellen ja rällätään edestakaisin. Tuntumerkit; musta / tumma mopo, vaalea kypärä, takin yläosassa hartioilla olkapäältä olkapäälle kulkeva raita, takissa huppu. Vanhemmat voivat ruveta miettimään muistokirjoitusta. Tuo poika tuolla ajotyylillä ei pitkään elä
Aivoton mopokuski
8
1075
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman valoja ajoi
- Anonyymi
Antaa poikien rällätä mopoilla. Minäjin solifer sm vuosimallilla 74 . Rälläsin vuonna 1981 mukavaa hommmaa !
- Anonyymi
Muistan kyllä sut. Samanlainen idiootti kun tuokin mopopoika
- Anonyymi
Minä taas ajelin 250 cc hussella ilman äänenvaimenninta monena yönä pitkin kyliä v 2000. Oli kiva kun valot syttyi asuntoihin. Ei ollut kypärää ja 2 promillee veressä.
- Anonyymi
Vanhemmat epäonnistuneet kasvatustehtävässään. Mitään ei ole enää tehtävissä. Ehkä olisi pitänyt aikanaan syventyä enemmän eikä vaan leuhottaa.
- Anonyymi
Yllättävän paljon nykyään näitä ylimielisiä mulkeroita varsinkin pojissa.
- Anonyymi
Se VALOT on vaikee asia mopossa!!Se on autoilijan syy sitte kun pimeestä pommi iskee..Vanhemmat katsokaa että ne toimii..ees
- Anonyymi
Joo tuli vähän tuossa rällättyä eikai haitannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848