Taas yksi aivoton ajelee ja häiriköi nukkuvia. Vauhti on kova, keulitaan ja liekkö ihan selvinpäinkään ajosta päätellen ja rällätään edestakaisin. Tuntumerkit; musta / tumma mopo, vaalea kypärä, takin yläosassa hartioilla olkapäältä olkapäälle kulkeva raita, takissa huppu. Vanhemmat voivat ruveta miettimään muistokirjoitusta. Tuo poika tuolla ajotyylillä ei pitkään elä
Aivoton mopokuski
8
1053
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman valoja ajoi
- Anonyymi
Antaa poikien rällätä mopoilla. Minäjin solifer sm vuosimallilla 74 . Rälläsin vuonna 1981 mukavaa hommmaa !
- Anonyymi
Muistan kyllä sut. Samanlainen idiootti kun tuokin mopopoika
- Anonyymi
Minä taas ajelin 250 cc hussella ilman äänenvaimenninta monena yönä pitkin kyliä v 2000. Oli kiva kun valot syttyi asuntoihin. Ei ollut kypärää ja 2 promillee veressä.
- Anonyymi
Vanhemmat epäonnistuneet kasvatustehtävässään. Mitään ei ole enää tehtävissä. Ehkä olisi pitänyt aikanaan syventyä enemmän eikä vaan leuhottaa.
- Anonyymi
Yllättävän paljon nykyään näitä ylimielisiä mulkeroita varsinkin pojissa.
- Anonyymi
Se VALOT on vaikee asia mopossa!!Se on autoilijan syy sitte kun pimeestä pommi iskee..Vanhemmat katsokaa että ne toimii..ees
- Anonyymi
Joo tuli vähän tuossa rällättyä eikai haitannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk823125Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911766Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll841616- 1381479
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571364
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232- 861225