Hki ei saa pois vaikka siinä on poista,tilalle eri kaupunki,kotinäyttö 2 missä ne kaikki sovellukset siinä on 2 kaupunkia ei saa sieltäkään pois. outo logiikka.
iPhonen sää kotinäyttö siinä vasemmalla
8
110
Vastaukset
- Anonyymi
Salli puhelimelle paikannus!
- Anonyymi
Ollut alusta asti, hki ei saa pois vaikka siinä niin lukee,nyt on 2 paikkakuntaa,se näyttää aina vasemmalla hki, on muutakin outoja juttuja helppo ios ei ole sanotaan aika kömpelö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollut alusta asti, hki ei saa pois vaikka siinä niin lukee,nyt on 2 paikkakuntaa,se näyttää aina vasemmalla hki, on muutakin outoja juttuja helppo ios ei ole sanotaan aika kömpelö.
Helppo ja selkeäon mutta köyttäjä on osaamaton ja klmpelö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo ja selkeäon mutta köyttäjä on osaamaton ja klmpelö
Voisitko kertoa miten saat Helsingin sään pois siitä, onko jotenkin integroitu,ei väliä vaikka new york kunhan näyttää oman kaupungin, niinhän se pitää olla, v.ttu että saa säätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa miten saat Helsingin sään pois siitä, onko jotenkin integroitu,ei väliä vaikka new york kunhan näyttää oman kaupungin, niinhän se pitää olla, v.ttu että saa säätää.
Ottamalla helsinki pois, laita vaikka oma paikka tilalle
- Anonyymi
Android puhelimia kätevämpi,mukavempi käyttää, jos joku muuta sanoo se on valehtelija.
- Anonyymi
Iin anroid kuin iphone käyttäjissä on tyyppejä jotka ovat anroid tai iphone uskossa niin ettei mikään muu kelpaa! Uskovaiset tekee vastapuolelta demoneita.
- Anonyymi
Minä nään sään oikealta puolelta koska siellä on ikkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702034
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617