Juvalainen kertoo Moskovan tv ssa globalismista

Anonyymi

Ylen mukaan olette juvalauset päässet jopa Moskovan tv hen isänmaasta puhumaan.

Ano pyrkii Suomen kenraalikuvernööriksi. Kuitenkaan hänellä ei ole akateemista koulutusta.

13

1391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kyllä muutakaan koulutusta.

• Anonyymi

Onko Ano yrittäjänä Juvalla? Mistä olen saanut sen käsityksen, että hänellä on myymälä lähellä ABC:n huoltoasemaa Juvan risteyksessä?

• Anonyymi

Wiikinkigrilli

• Anonyymi

Ovatko asiakkaat viikinkejä?

• Anonyymi

Ano on tämän päivä Otto Ville Kuusinen :-)

Petaa Suomen Johtajuutta kun Putin tulee...

• Anonyymi

Aate on vissiin toista ääripäätä, mutta olkoon.

• Anonyymi

Voi olla että ei kerkee montaa sekuntia nauttia ajatuksesta että hänestä tulee big boss...

• Anonyymi

Miksi anosta tulee uusi bobrikoff.

• Anonyymi

Eikö tossa ole liian vaikeita konsonatteja? Siis jos joutuu esittäytymään uutena B:nä?

• Anonyymi

Onkohan anon suuri viitostien varressa oleva mainoslakana hankittu venäläisellä rahalla !

• Anonyymi

Juvan ohi ajoin niin kyllä mahorkka ja kaalisoppa lemahti nenään,onko juva venäjämyönteinen paikkakunta?

• Anonyymi

Täys kusettaja tämä ano,perustaa "puolueen"jossa ainoa jolla valtaa on hän,ja vielä ristii tämän epämääräisen ryhmän nimellä valta kuuluu kansalle.
      Omituista kun nuoleskelee venäjää ja siellähän kansalla ole mitään valtaa asioiden suhteen,samaa diktatuuriako tämä halajaa tännekin?

• Anonyymi

Taitaa evvk olla yhdenlainen pyramidihuijaus, mutta tyhmiä on ne, jotka maksaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      875
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      57
      734
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      641
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      637
    Aihe