Olin Ähtärin uimahallissa ja sinne tuli kaksi romaaninaista isoissa hameissa.Näin ne ensin pihalla ja ajattelin että onpas komeita naisia.No joo se asia meni ja tuli.Seuraavan kerran näin samat naiset uimahallinpuolella kun olin uimassa,täytyy sanoa että siinä silmä lepäs,molemmilla täys kymppi vartalo pikku bikineissä.oli kyllä tyrmäävän näköisiä kaunottaria.Lisää tällaisia mun vanhoille silmille.
Romaani naiset uimahallissa
Anonyymi
7
1486
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on se vaara että hukkuu kun jää niitä kaunottaria suu auki katselemaan. Nauraa.
- Anonyymi
Kroppa pysyy timminä kun kantaa päivittäin kymmenen kilon painoista kerroshametta.
- Anonyymi
Kyllä se käy kuntoilusta .
- Anonyymi
Saa kaupasta varastaa,jos on nälkä. LI Andersson Vasemmistoliitto ja paikkoja saa
sotkea.Paavo Arhinmäki Vasemmistoliitto.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297