Seuraavaksi riisuu housut kun Ella yllyttää. Tommoset juontajat pois ohjelmasta, ei ammattimaista käytöstä. Juontohommat tehdään kunnolla ja pelleilyt tauoilla, ei kalliilla ohjelma ajalla.
Mikko Kekäläinen on typerys
8
797
Vastaukset
- Anonyymi
Osui ja uppos. Kekäläinen pois ohjelmasta. Menkööt kotiin leikkimään.
- Anonyymi
Olen ihmetellyt tätä Kekäläisen pestiä. Henkilö on todella surkea, ei mitään ammattitaitoa eikä osaamista. Pitääkö olla vaan pellenä ohjelmassa mukana ja siitä maksetaan.
Verorahoilla ylläpidetään turhaakin turhempaa ohjelmaa vuodesta toiseen. Onko Yle joku suojatyöpaikka näille mitään osaamattomille sirkuspelleille. ???? - Anonyymi
Puoliseitsemän tyhjän jauhamis ohjelma!!! Ihan joutavaa hörhöilyä!!! Mutta niinhän tänpäivän ohjelmat en ymmärrä et miksi joutavaa!!!!.
- Anonyymi
Ensi viikolla Ella jekuttaa Mikon vääntämään tortun housuun suorassa lähetyksessä. Seuraavalla viikolla keppostellaan pierutyynyillä.
- Anonyymi
Puoliseiska on aikansa elänyt ja joutaisi siirtyä historian armeliaaseen hämärään tämän kevätkaudenjälkeen. Mikon ja Ellan typerät temppuilut ja pelleilyt eivät huvita ketään muita kuin heitä itseään. Samat vieraatkin jo viidettä kertaa pinkillä sohvalla koira kainalossa tai ilman, yhdellä peräti kana. Kellonaika olisi mitä parhain asialliselle keskusteluohjelmalle heti alkuillan uutisten jälkeen, mutta ei kun nuo pellefantit vaan jatkavat. Harvoin on enää ketään niin mielenkiintoista vierasta, jolla olisi jotain painavaa sanottavaa, että jaksaisi ohjelman katoa.
- Anonyymi
Lieneekö tämä Mikko samoja Kekäläisiä kuin NHL-Kekäläinen. Molemmat ovat ainakin savolaisia.
- Anonyymi
Savolainen nolo pelle koko Kekäläinen, ulos ja äkkiä samaten saa ohjelman pistää mappi Ö:hön.
Verorahojen todellista tuhlaamista ja katsojien aliarvioimista.
E tuo Ella sen kummempi ole, jokapaikan höylä tv.ssa sillähän hän elättää perheensä, ei siellä Italiassa mitään tienistiä hänelle ole. Honottava ääni !
- Anonyymi
Mansikan poimijaksi pieksämäelle joutaa aivan turhake veronmaksajien euroja tuhlataan liikaa vois palkkoja YLELLÄ MUUTENKIN PIENENTÄÄ EI MAKSETA YLIMÄÄRÄISTÄ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569