Onko kellään mitään tietoa voiko kyseiseen firmaan viedä autoaan pinnoitettavaksi? Somen perusteella näyttää hyvältä paikalta mutta google ja eri keskustelupalstat kertoo momempiin suuntiin niin hyvää kuin pahaa.
Olisi ihan hyvä jos saisi oikean pinnoitteen kyseisestä firmasta eikä vain vahaa pinnoitteen hinnalla.
Kokemuksia?
Autodetailer.fi:stä kokemuksia 2022
11
3440
Vastaukset
- Anonyymi
Älä sinne vie, se miks näkyy vaan positiivista on se, että "yrittäjä" hyäkkää kimppuun jos kehtaa öaittaa negan palautteen.
- Anonyymi
Onko sinulla huonoa kokemusta pinnoituksesta vai etkö vain pidä yrittäjästä? Kommentista ei ihan ota selvää.
- Anonyymi
Työ jonka autoon teki oli pelkkä vitsi. Kaikkea muuta kuin luotettava paikka
- Anonyymi
Pienellä googlettelulla selviää että kyseinen yrittäjä on istunut linnassa veropetoksesta jo aiemmin. Ilmeisesti kaveri vaihtanut oman nimensä useasti, kuulemma aikaisempien huijausten johdosta. Ilmeisesti nyt polttanut useamman yrityksen tiedot ja ulosottoon jäänyt usealla palveluntarjoalla saatavia. Kuitenkin somessa itse meuhkaa jos joku jättänyt maksamatta sille, vaikka itse jättää kaiken mahdollisen ja mahdottoman maksamatta muille.
Googlen mukaan yritys tuntuu olevan todella velkaantunut, suurimpana velkojana verottaja. Kaikesta päätellen ei uskoisi että kauaa pyörii tai sitten vaihtoehtoisesti suurin osa töistä tehdään kuititta.
Jokainen tekee päätöksensä itse, mutta eihän tuo hyvältä vaikuta, Googlesta selviää Yllättävän paljon asioita tuosta firmasta/"yrittäjästä". Itse veisin autoni johonkin kunnolliseen paikkaan, en ikinä tuonne.- Anonyymi
Julkista tietoa Kauppalehden Urheilusivuita :
74 944 € ( verohallinto ) tammikuu -2023
4162 € ( tilavuokrat , Länt.teoll.katu ) helmikuu -2023 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkista tietoa Kauppalehden Urheilusivuita :
74 944 € ( verohallinto ) tammikuu -2023
4162 € ( tilavuokrat , Länt.teoll.katu ) helmikuu -2023Ei ihme että muuttaa useasti, kun vähemmän yllättäen jää vuokratkin maksamatta. Toivottavasti ihmiset tajuaa olla viemättä autojaan tuonne pilattavaksi.
- Anonyymi
Näyttää somessa hyvältä, mutta todellisuus on pelkkä vitsi lopputuloksen kannalta. Kerran käynyt, ei ikinä enää. Tulostin oli kuulemma rikki, ei kuittia.
- Anonyymi
Minäkin kerran vein sinne auton pesuun, somessa näytti toiminta lupaavalta.
Joku verkkarihousuinen hampuusi siellä pyöri joka vastahakoisesti ja TODELLA hutiloiden pesi auton. Työnjälki ei todellakaan ollut lähelläkään sitä mitä ajattelin, eikä työntekijä pitänyt asiaa mitenkään tärkeänä. Rahat kelpasi käteisellä.
Jotenkin epäilyttävä paikka kaikenkaikkiaan kun paikan päällä käy.- Anonyymi
Game Over. Kaikki vika on aina tietysti jossain muualla. Itsesäälissä rypevä
Facebook päivitys nyt nähtävillä. Vilkaisu peiliin ( Hakunilan omapoika ) ja
ylläoleviin postauksiin kertonee totuuden .
- Anonyymi
Yrittäjän huijannut muutamalta ystävältäni rahaa yskityisten vannekauppojen parissa. Joten en usko, että yritystoimitakaan on kovin luotettavaa.
- Anonyymi
Huvittavaa seurata Facebookissa kun se lihava reppana itkee kun joku jättänyt sille maksamatta. Kaveri ite vetänyt välistä joka käänteessä koko elämänsä. Kaiketi samasta syystä vaihtanut nimeäänkin jo useaan otteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014