Kaunista huomenta.

Anonyymi

Hidasta lauantaiaamua. ☕
Aurinko saa kaikenlaiset päivänsäteet kömpimään ulos. Lisääntyvä valo vaikuttaa myös mielialaan positiivisesti. Hassun hauskaa päivää minulle ja paljon halauksia. Olkoon päiväni iloinen ja täynnä rakkautta. ;) ❤️

48

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kivaa päivää sinulle. 🙃

      • Anonyymi

        Kiitos samoin. :)


    • Anonyymi

      Kivaa päivää minulle☕juhlista kupissa😝

      • Anonyymi

        Sehän on makuasia onko kupissa juhlista vai jotain muuta. Onko kuppi puoliksi tyhjä vai puoliksi täysi. ☕


    • Anonyymi

      Mukavaa lauantaita miehelle.!

      • Anonyymi

        Miehelle kuin myös naiselle mukavaa lauantaita! 🌻


    • Anonyymi

      Mörrimöykyt kömpii myös..

    • Anonyymi

      Kesä on tulossa
      kaunista aamua!

      • Anonyymi

        Aurinko paistaa ja vettä sataa. Taitaa tulla kesä.
        Ei tosin paistanut aurinko samaan aikaan...


    • Anonyymi

      Jo ilta tullut on. Hyvää yötä ja suloisia unikuvia. Nalle kainaloon ja nukkumaan. ;)

    • Anonyymi

      Kaunista Sunnuntai- ja äitien aamua : )

    • Anonyymi

      Äitienpäivä huomenta. 🌹❤️
      Aamukahvia auringonpaisteessa musiikin kera. Ulkona kuuntelin tunnin lintujen laulua sekä nautin auringonnoususta. Puissakin jo silmut. Luonto herää monella tapaa. Tarkkaavainen sydän huomaa, myös samankaltaisuudet. Rauhallista ja levollista aamua. Kahvin sekä halausten kera. :) ☕

    • Anonyymi

      🐦 ; )

      • Anonyymi

        Siinä tipu iskee silmää. 🤪 😁


    • Anonyymi

      Iltakaffe. Sitähän sä kysyit. Täsä o mun kaffekuppi. ☕😘 Kauniita unia, kun menet.

    • Anonyymi

      Maanantai huomen ;

    • Anonyymi

      Good Morning ladies and fentelemn.

      murrA Jjo nimwai oliai:; Twwmu Roicoron.

    • Anonyymi

      Unista maanantaita. Olisin halunnut kirjoittaa silkasta harmituksesta vaikka ja mitä. Sanat satuttaa, joten olen kirjoittamatta tämän enempää. Omasta harmituksestani huolimatta toivon sinulle silti kaunista päivää.

      • Anonyymi

        Kuppi kahvia, tuumaustauko ja aurinko auttaa asiaan. ;)


    • Anonyymi

      Pysähtyminen iltakahvin ääressä saa aikaan kaikenlaisia mietintöjä. Kaikkea tietty ei julkisesti viitsi kirjoittaa, eikä ole tarvettakaan. Puheenaiheita olisi paljon. :D

      Jäin katselemaan pilviä taivaalla ja mietin miksi jotkut ihmiset ovat näkymättömiä. Näkyvissä, mutta silti näkymättömiä ja mistä se kokemus näkymättömyydestä tulee. Ei siihen kai yhtä ainoata vastausta ole. Pitää varmaan katsoa muumeja ja näkymätöntä Ninniä. Se tosin taisi olla eri tarina. :)
      Kaikkea voi näköjään miettiä, silloin kun en mieti sinua.

    • Anonyymi

      Hyvää, kaunista aurinkoista aamua. 🥰

    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja kauniita unia. :) Ni, ettäs tiedät. En kai mä sua ole unohtanut.
      Katastroof on iskenyt kaffevarastoon se o loppu. Tyhjä. Empty. Finito. Snif aamukaffe? ☕

      • Anonyymi

        Kaffekatastroof pelastettu kaapin perukoilta. :) huomenta vaan.


    • Anonyymi

      Huomenta ;
      sade tuo kesän )

      • Anonyymi

        Huo Näinkin on sanottu tekevän, ja niinhän se on. Men Luonto saa vettä kasvaakseen. 😊
        Ta


    • Anonyymi

      ☕ huomenta kaffet 🥱

    • Anonyymi

      Pilvistä ja sateista huomenta. Kaunishan se voi olla siitä huolimatta. ;)
      Hyvää Snellmannin päivää, suomalaisuuden päivää ja työpäivää. Vapaapäivää, lepopäivää,lomapäivää, päivää. :D
      ☕👋👣

    • Anonyymi

      Ei maistu koronassa kahvi.

    • Anonyymi

      Lauantai käy hitaalla, vai olinko se minä. Aurinkoista päivää ja mieltä. 🥰☕

      • Anonyymi

        Kun mä oon vähän ajatellut, syysmyrskyssä miettinyt... Mitä - no ei. Ei nyt oo syysmyrsky. Kevät. Kuljen Hakaniemen rantaan tuuli ei tuule...
        Ei ku hajatelmasta ajatelmaan arskakin paistaa. :D Niin oon ajatellut... Saatat ehkä yllättyä, että ajattelen jotain joskus, mutta joo välillä kelailen kaikenlaista. Se juttu - niin se oli se, et olis kiva tehdä kaikenlaista sun kanssa. Ihan arkisiakin juttuja ja kaikkee, joo kyllä sä tiedät mitä mä tarkoitan. Mähän en valehtele mulle. Vähän tuli (ei ku paljon) ikävä taas. Kaffea etsimään. :)


    • Anonyymi

      Huomenta🧖‍♀️☕

      • Anonyymi

        Päivää :)


    • Anonyymi

      Hyyyyvääää huomentaaa peiton alta. Edes aurinko ei tänään herättänyt, vaikka paistaahan tuo. Henkilökohtainen säätiedote, meteorologi aisteilla. Kaunista on. :)
      Annoit viimeksi ajattelemisen aihetta ja olen niiiin miettinyt. Se on kiva ajatus. Hymyä päivään ja aamukahville.

    • Anonyymi

      Sehän on jälleen maanantai. :)
      Iloista viikonalkua!

    • Anonyymi

      Huomenta🧖‍♀️

    • Anonyymi

      Huomenta. Hidasta maanantai aamua.🧡 ☕

      • Anonyymi

        Hidasta elämää se kannattaa☕🧚‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hidasta elämää se kannattaa☕🧚‍♀️

        Niin, aina kun siihen on mahdollisuus. :) ☕ 🧡


    • Anonyymi

      Tiisyain huomen ;

    • Anonyymi

      Huomenta. :) Rohkeutta on moneen asiaan, mutta sydän on arka. Mitä on sydämen rohkeus? Jos pitää sydäntä piilossa säästyykö se kolhuilta. Ei taida - sattuu silti, sitä ei vaan näytä. Toiveet on esitetty rohkeus puuttuu. Se kai tilauksesta unohtui. Täytyy käydä lisäämässä. :)) tiistaita.

    • Anonyymi

      Aurinko häikäisee silmiä. Valoisaa huomenta. :)

      • Anonyymi

        Kirkasta huomenta. :)


    • Anonyymi

      Päivää päivää kaunista päivää. :) Aurinko paistaa ja linnut laulaa (ainakin ulkona). Aina on ilo nähdä sinua. Taidan keittää toisen kupin kahvia.

    • Anonyymi

      Paistaa se päivä tänäänkin. Nukahdin aikaisin. Ulkona haukkuva koira ja kipu herättivät. Aurinkoista aamua ja kuppi kahvia sekä lämmin ajatus sinulle. :)

      • Anonyymi

        Sateista huomenta. ☕☕
        Kunnon yöunien jälkeen on mielikin virkeämpi.


    • Anonyymi

      Huomenta kaffe ☕

    • Anonyymi

      Ei vaikuta valo elämässä silloin, kun elämässä on ollut kauan monia huolia. Kun on tuntunut ahdistavalta sellainen kauan jatkunut elämää paljon häirinnyt toiminta.

    • Anonyymi

      Huomenta ; )

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe