kissani on rakastunut pensaaseen!

simitin

Meidän pihalla on pensas (auttais varmasti jos tietäis mikä pensas se on, mutta tähän vuodenaikaan siinä ei ole lehtiäkään, mikä vaikeuttaa tunnistamista) josta on leikattu isompia puumaisia oksia pois. Yksi näistä leikatuista rungoista on kissani intohimojen kohde. Kissa on puolivuotias kolli. Se puskee päätään tähän oksaan, hieroo poskiaan, nuolee leikkauspintaa, jopa kietoo etutassunsa rungon ympäri ja hinkkaa runkoa naamallaan, siis hyvin kiihkeää toimintaa.
Muut leikatut rungonpätkät ei kiinnosta yhtään.

Seuraava vaihtoehto on myös mahdollinen: Meidän pihapiirissä on yksi harmaaraitainen kissa joka saa kuljeskella vapaana (en tiedä sukupuolestakaan, nähnyt vaan pari kertaa) ja yhtenä päivänä se istui tämän nimenomaisen pensaan alla. Siinä sitten kissat haistelivat ja olisivat jääneet toisiaan tuijottamaan vaikka loppupäiväksi jos en olis omaani kiskonut mukaan.
Onko mahdollista että kissa on narttu ja esim. merkkaillut runkoa...?

6

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luontokappale

olen sattunut keväällä näkemään tuota, kasvin lajilla saattaa olla merkitystä? jotain viestintää tai terveyttään edistävää se lienee, paitsi, että rakastammehan ihmisetkin kevään merkkejä! myöhemmin ei kyllä enää niin huomaa mitä pensaissa puuhaillaan

• ...

Mun 4-vuotias kolli on jo monta vuotta himoinnu takapihalla olevaa pensaan "kantoa". Aina kun mennään pihalle, osaa se heti suunnistaa pensaan luo ja sit alkaa kauhee halailu ja nuoleminen, voi kestää tosi kauankin. Oon kans ihmetelly et mikä siinä niin kiinnostaa. Joskus muistan kuulleeni jostain pensaslajista jonka tuoksu on niin voimakas ja kissan mieleen, et sen takia kiinnostaa, en vaan muista mikä.
      Hassuja noi kissat:)

• syreenistä

Mulla on kaksi leikattua kollipoikaa ja ovat sekaisin syreenistä;puskevat ja kiehnäävät otsaansa ja itseänsä, kierivät ja ovat muutoinkin sekaisin. Mutta vain syreenin alla.
      Meillä ei ole narttuja lähistöllä eli kyllä puu saa hullaantumaan. Kukkiiko puu, onko lilat tai valkoiset kukat?

• saattaa

olla vanhanajan Seljapensas.Meillä sellainen kasvaa
      pellonreunassa (tai ainakin kasvoi)kunnes kaikki
      kisut kävivät sitä 'halimassa'ja raapimassa.
      On kuulemma jokin tuoksu,joka saa kissat sekaisin!?

• Relish

Pitäsköhän hankkia tuommonen pensas meillekkin.Laitoin kukkamaahan Mirrinmintun,joka kasvoikin valtavaksi pehkoksi.Kestävää sorttia,kun meidän miltei 7 kg painava Wallu rakastaa sitä yli kaiken.Nuuhkii,pökkii ja röllöttelee selällään keskellä pehkoa.Siin on kanssa kissoja kiihottava tuoksu.

• kissani

mun kissani taasen rakastaa yli kaiken mieheni työvaatteita! se hinkkaa itteään niihin, puskee, nuolee ja kun yrittää ottaa pois ne siltä nostaa kauhea valituksen.. :)))
      hikiset ovat näköjään parhaimmat, tiedä miksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1525
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe