Kolmas kerta toden sanoo

Anonyymi

Aion kertoa sinulle tunteistani vihdoin. Oletan sun jo ne havainneen muutenkin, mutta voin olla väärässäkin. Jos sinulla ei ole tunteita takaisin päin, en menetä mitään enkä ketään. Silloinhan kaikki oli pelkkää kaunista kuvitelmaa.
Mukavaa lauantaita hänelle.

76

1610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä asia on, että saa selvyyden

• Anonyymi

Joo, näitä voi venyttää vaikka ikuisesti ja elää kuvitelmissa, mutta jossain vaiheessa tajuaa itsekin että ei kannata eikä edes voi.

• Anonyymi

Hyvä asenne, ihmisiä tulee ja menee! Täällä nyt oo kellekkään mitää eikä ketään, joten sinne irl, pelkkä temmellyskentä on..

• Anonyymi

* kenttä.

• Anonyymi

Tiedän tuon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tuon.

Kaikki ei sitä välttämättä ymmärrä ja asenne auttaa tuossa, aina kannattaa muistaa, että elämässä on paljon ihmisiä ja ehdokkaita, kaikkia ei ole tarkoitettu yhteen eikä onnistumaan. Ihmissuhteet luodaan ulkona, jos sitä ei ole tarkoitettu niin ,silloin uusia vaan ja niitä kyl löytyy, kun avaa silmät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei sitä välttämättä ymmärrä ja asenne auttaa tuossa, aina kannattaa muistaa, että elämässä on paljon ihmisiä ja ehdokkaita, kaikkia ei ole tarkoitettu yhteen eikä onnistumaan. Ihmissuhteet luodaan ulkona, jos sitä ei ole tarkoitettu niin ,silloin uusia vaan ja niitä kyl löytyy, kun avaa silmät!

Älä viitsi paasata. Minä en tältä porukalta neuvoja ota.

• Anonyymi

Samoilla fiiliksillä!
      Mistä tuo kolmas kerta tulee?

• Anonyymi

Niin ja ennenkaikkea milloin? Odottava nainen sivusta.

• Anonyymi

Nyt on se kolmas kerta, tämä kertominen siis. Kaksi tulee siitä, että melkein kadotin hänet koronaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on se kolmas kerta, tämä kertominen siis. Kaksi tulee siitä, että melkein kadotin hänet koronaan.

Kolmas kerta tapahtuu sitten kasvotusten? Millainen aikajana.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokonaan vai koronaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokonaan vai koronaan?

Kokonaan koronaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas kerta tapahtuu sitten kasvotusten? Millainen aikajana.?

Kasvotusten häneen ihastuinkin. Kaikki tapahtunut kasvotusten. Muuta ei lasketa.

• Anonyymi

Kyllä sä sen nyt kerrot, kirjoitat viestin valmiiksi ja painat lähetä. Jotenkin olettaisin että saattaisi olla jo valmiiksi kirjoitettuna? Sen ei tarvitse olla täydellinen mutta sen verran hyvä että asia tulee selväksi. Onnea matkaan vaikka et sitä tarvitse.

Aina asiaa ei saa sanoiksi kasvotusten vaikka haluaisi.

• Anonyymi

En mitään kirjoittele valmiiksi. Elän hetkessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mitään kirjoittele valmiiksi. Elän hetkessä.

On ihan hyvä periaate varmaan mutta miksi sitten jahkailet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan hyvä periaate varmaan mutta miksi sitten jahkailet?

En tiedä. En yhtään tiedä.

• Anonyymi

Pitäisi kahden tavata muutamia kertoja niin näkee kuinka kemiat kohtaa. Nyt pintaraapaisua.

• Anonyymi

Tuskin tämä sinuun liittyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tämä sinuun liittyy.

Ja miten ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten ei?

Ei me millään porukalla olla nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me millään porukalla olla nähty.

E i kukaan mistään porukasta ole edes puhunut. Jos puhun kahden näkemisestä siinä vain sinä ja minä. Miten voit tulkita noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

E i kukaan mistään porukasta ole edes puhunut. Jos puhun kahden näkemisestä siinä vain sinä ja minä. Miten voit tulkita noin?

Ajattelin että ette ole koskaan nähneet kahden kun noin kirjoitit. Niin ajattelin. Me on oltu kahden mutta silleen pintaraapaisuna vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin että ette ole koskaan nähneet kahden kun noin kirjoitit. Niin ajattelin. Me on oltu kahden mutta silleen pintaraapaisuna vaan.

Osuit naulan kantaan. Juuri näin.

• Anonyymi

Suosittelen kertomaan sen päivän aikana eikä puolen yön jälkeen... :)

• Anonyymi

En aio yöllä kertoa kenellekään mitään. Outo kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aio yöllä kertoa kenellekään mitään. Outo kommentti.

Näin viikonlopun aikana en koe kommenttia kovin outona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin viikonlopun aikana en koe kommenttia kovin outona.

En aio viestitellä kenellekään yöllä.

• Anonyymi

Enkö minä voi tulla yöllä kertomaan sitä pimputtamalla ovikelloasi jos sattuu niin että rohkeus iskee niin lujaa että uskallan tulla sen suoraan sanomaan. Enkö saa vaikka kello olisi yksi yöllä? Ajaisitko minut pois? Olisitko vihainen jos olisin herättänyt sinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö minä voi tulla yöllä kertomaan sitä pimputtamalla ovikelloasi jos sattuu niin että rohkeus iskee niin lujaa että uskallan tulla sen suoraan sanomaan. Enkö saa vaikka kello olisi yksi yöllä? Ajaisitko minut pois? Olisitko vihainen jos olisin herättänyt sinut?

Voit pimpotella mies, ei haittaa yhtään. Tule vaan. Itse en lähesty yöllä. (t. ap)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit pimpotella mies, ei haittaa yhtään. Tule vaan. Itse en lähesty yöllä. (t. ap)

Olen kylläkin heteronainen ja kirjoitin tuon miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kylläkin heteronainen ja kirjoitin tuon miehelle.

Et vaan mulle kun tähän laitoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaan mulle kun tähän laitoit.

Et ollut kohdistanut sitä miehelle, joten se oli vapaata riistaa.

• Anonyymi

Mä oon nähnyt sua niin vähän vähhöön aikoon, tai sillälailla en tiedä miltä näytät nykyisin?

Jotta tieteisin kuka olet.
      M7nkä mittainen oikeasti olet,oletko kenties kutistunut vaiko et.??

Mutta jos en ihan viärin muistanut, niin taisit olla viimeks 7han sopusuhtaisen mittainen kaikin puolin.,,

En myöskään tiedä , oletko jollain tapaa kipeä??

En vain ymmärrä jos on tumma mies, että onko ne sairaita vaiko ei.

Ja tämä oikeastoon ihan mualimanlaajuisesti ajateltuna.

• Anonyymi

Jaa, hän tietää kyllä miltä näytän nykyisin.

• Anonyymi

Ihanaa, tee se! Odotan innolla ja vastaan Sulle omillani, jos et ole vielä "aistinut" minusta. 😚

On minulla tunteita ollut jo Sinua kohtaan pitkään, ole huoleti!💕

Kuin myös, sateesta raikkaasta huolimatta, kivaa launtaipäivän jatkoa! 😘

• Anonyymi

Enpä usko että olet hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko että olet hän.

Never ending love

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Never ending love

Pyhiinvaellus nykyhetkeen

Siirala

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhiinvaellus nykyhetkeen

Siirala

Auts

Raapaisit minua

Vuotaa verta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Never ending love

Sepä juurikin. Ei lisättävää
        n

• Anonyymi

Miehelle kerrot?

• Anonyymi

Niin kerron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kerron.

Mietinkin että mies tuskin ajattelee noin kuin ap..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietinkin että mies tuskin ajattelee noin kuin ap..

Miten mies sitten ajattelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten mies sitten ajattelee?

Ei ajattele tai ainakaan kerro tunteistaan. Poikkeuksia varmasti tässäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ajattele tai ainakaan kerro tunteistaan. Poikkeuksia varmasti tässäkin.

Kai se on yksilöstäkin kiinni. Mutta kyllä naiset enemmän sanoittaa tunteitaan kuin miehet. Siitä oon varma.

• Anonyymi

Never yours....kunhan pelaa

• Anonyymi

Mies pelaa joka toiminnallaan satuttaa❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies pelaa joka toiminnallaan satuttaa❤️

Jotenkin tuntuu, että sinä pelaat jotain peliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että sinä pelaat jotain peliä.

Ei tuo sydäntyyppi ole ap. Se on se sivusta vikisijä.

• Anonyymi

Kerro sitten tännekin mitä hän vastasi. Siis tunteeko samoin vai ei

• Anonyymi

Ei vaan jätän palstan siihen hetkeen kun kerron hänelle. Tämä on tosi koukuttava paikka. Niin se on tehtävä ettei enää palaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan jätän palstan siihen hetkeen kun kerron hänelle. Tämä on tosi koukuttava paikka. Niin se on tehtävä ettei enää palaa.

Onnea sinulle yritykseen, olet sitten mies tai nainen. ♥️ Kun tunteet alkaa olla vahvat, pahin mitä tapahtuu on epäselvyyden jatkuminen. Jopa pakit on parempi kuin itsensä kiduttaminen tunteiden vuoristoradassa ja epävarmuuden liekeissä. Ja kuitenkin myös onnistumisen mahdollisuus on.

• Anonyymi

(Naiselle, siis nuorelle); tunteita on mulla sua kohtaan tietenkin. Kuten varmaan arvaat. Kaipaan sua ja seuraasi.

• Anonyymi

kuinka paljon on ikäeroa? Millä kirjaimella kaivattusi alkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuinka paljon on ikäeroa? Millä kirjaimella kaivattusi alkaa?

Paritoista ja E kirjaimella. (Sivusta.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paritoista ja E kirjaimella. (Sivusta.)

Vajaa kymppi ja N

• Anonyymi

Aloitus ei ole sulle. En tiedä miehen ikää ketä kaipaan. Uskokaa jo :)

• Anonyymi

Lauantaina oli vissiin kaipausta ja kohtaamisia enemmänkin ilmassa. Tapasin hänet sattumoisin mut oli niin paljon häiriötekijöitä ympärillä. Joten jäin kaipaamaan. No jospa karma antaisi edes yhden kerran eli sen kolmannen niin saisin kertoa tunteeni hänelle. Nimimerk. Kesäkukkia ostamassa

• Anonyymi

Mikko Nokia -Ylöjärvi jää kohta kiinni😉 menee kiville pettäjä 🥶

• Anonyymi

Havaitsin että olit ehkä ihastunut minuun?. Olin ihastunut sinuun myös.
      Tunne oli molemminpuolinen, eikä ollut vain pelkkää kaunista
      kuvitelmaa.

• Anonyymi

Samanlainen tunne oli itsellä, mutta siitä pitää varmasti ottaa selvää oikeassa elämässä. 😊

• Anonyymi

Ehkäpä et ole hän. Mutta olen niin ihastunut, että varmasti hän sen huomasi tai huomaa edelleen.. Mulla se edelleen on. Ja tuo sulle kommentoija oli sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä et ole hän. Mutta olen niin ihastunut, että varmasti hän sen huomasi tai huomaa edelleen.. Mulla se edelleen on. Ja tuo sulle kommentoija oli sivusta.

Jos näin on niin tunne on tosiaan molemminpuolinen.
        Miten kohdataan, kun tuo karma tulee jokapaikassa väliin... toivottavasti karmani sallii kohdata sinut ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin on niin tunne on tosiaan molemminpuolinen.
        Miten kohdataan, kun tuo karma tulee jokapaikassa väliin... toivottavasti karmani sallii kohdata sinut ;D

Niinhän se tuleekin väliin jatkuvasti. Joku karma, en tiedä kumman se on. Tai eihän se tulisi, jos ei oltaisi niin hitaita :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se tuleekin väliin jatkuvasti. Joku karma, en tiedä kumman se on. Tai eihän se tulisi, jos ei oltaisi niin hitaita :)

Toivottavasti aika on kasvattanut meitä molempia sen aikaa kun erossa olemme olleet. Ehkä on ollut parempi näin että opitaan ensiksi rakastamaan itseään ja sen jälkeen pystyy toista rakastamaan aivan toisella tapaa.
        Joten ehkä on nyt se oikea aika alkaa katsomaan yhdessä eteenpäin ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti aika on kasvattanut meitä molempia sen aikaa kun erossa olemme olleet. Ehkä on ollut parempi näin että opitaan ensiksi rakastamaan itseään ja sen jälkeen pystyy toista rakastamaan aivan toisella tapaa.

Mun mielestä se oikea aika on ollut jo pitkään hänen kanssaan. Olen vähän eri mieltä kanssasi, mutta jos olisit hän niin hyväksyn tuon kyllä.. olen silleen joustava :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sopisi meidän tapaukseen. Tänä päivänä minulla olisi paljon enemmän annettavaa, koska olen elämässä mukana. Kävin syvän helvetin läpi tai siltä se ainakin minusta tuntui. Nyt olen hyväksynyt sellaisenkin, että saatan jatkaa elämääni yksin. Kuitenkin toiveissa olisi, ettei tarvitsisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sopisi meidän tapaukseen. Tänä päivänä minulla olisi paljon enemmän annettavaa, koska olen elämässä mukana. Kävin syvän helvetin läpi tai siltä se ainakin minusta tuntui. Nyt olen hyväksynyt sellaisenkin, että saatan jatkaa elämääni yksin. Kuitenkin toiveissa olisi, ettei tarvitsisi.

Tämä ei ole ap, sano se ole ystävällinen kun jatkat toisen puolesta.

• Anonyymi

Kunpa se olisi jotenkin mahdollista. :)

• Anonyymi

Miksi se ei olisi mahdollista?

• Anonyymi

Kaikki on mahdollista 😉

• Anonyymi

Eiköhän se ole havinnut niillä 2 muullakin kerralla kun olet kertonut hänelle tunteesi 🪣🪧🧹

• Anonyymi

En ole kertonut kertaakaan. Ymmärsit väärin aloituksen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?

Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      1984
    2. Stepuli itkee facessa

Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1910
    3. Martina oli sarjassaan tänään 32.

Mutta eikö pyöräily ja uinti ole vahvempia hänellä kuin juoksu? Aikaa on vielä harjoitella ennen Frankfurtin kisoja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1804
    4. Sofia oli ainoastaan rahan takia suhteessa Stefanin ja Nikon kanssa.

Järkyttävää miten Sofia on käyttänyt hyväksi näitä molempia miehiä ja rahat loppu niin vain haukkumiset tullut kiitokseksi heille.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      1470
    5. Voi kun menisi nyt Stefan katsoo tyttären uutta ponia, viettäisi aikaa hänen kanssa.

Aika parantaa kaiken ja meillä kaikilla on elämässä vastoinkäymisiä ja yli kyllä pääsee ainakin ajan kanssa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1394
    6. Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.

Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii
      Maailman menoa
      523
      1091
    7. Minä menetän sinut kokonaan

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
      Ikävä
      50
      978
    8. Onpas Martina valinnut sopivan laulun

Storyssa kun Isben poni tulee, " älä vie lapsuuttani pois." Äiti se lähtee mieluummin panopuuksi hotelliin, kuin viettäisi senkin ajan lastensa kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      920
    9. Uskomatonta miten "kassatyttö Sannasta" tuli hetkessä kuoleman kauppias.

Demarit on kautta historian olleet "takinkääntäjien"mestariluokkaa kokoomuksen hihassa kiinni. Sannan arviointikyky petti täysin Naton suhteen, Brysse
      Maailman menoa
      347
      889
    Aihe