Älkää haikailko mennyttä

Anonyymi

Vaan menkää eteenpäin, nauttikaa joka hetkestä! Unohtakaa exät ja palstat, luokaa ihmissuhteita ulkona, elämä voi yllättää❤..antakaa mahdollisuus uusille ihmisille!

68

766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei anneta eikä mennä minnekään vaan jäädään tuleen makaamaan

• Anonyymi

just näin ja hyvä me 😁

• Anonyymi

Paraskin puhuja😏

• Anonyymi

Mullekko puhut, mä en täällä ketään etsi " rakkaudesta" nautin vapaasta ja kuhan kommentoin. Yhden ihmisen haluan vain myöntävän totuuden, ei ole motiiveja muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullekko puhut, mä en täällä ketään etsi " rakkaudesta" nautin vapaasta ja kuhan kommentoin. Yhden ihmisen haluan vain myöntävän totuuden, ei ole motiiveja muuta.

Ehkä sunkin kannattas vaan mennä eteenpäin ja jättää ne menneet. En usko että itsekkään mikään totuuden torvi olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sunkin kannattas vaan mennä eteenpäin ja jättää ne menneet. En usko että itsekkään mikään totuuden torvi olet

Mä olen jättänyt kaiken menneen täydestä sydämesta taakse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeen taas pitää sydäntä mainostaa. Ha ha kuulostaa ihan aidolta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeen taas pitää sydäntä mainostaa. Ha ha kuulostaa ihan aidolta

On aitoa! Vain yksi ihminen saattaa kaivella, mutta en anna sen häiritä.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin, jäi vain tyhjä sydän, sitten tuli infarkti nuorena, itkin koko matkan, kun en jaksanut enää, ajoin sivutiellä ropsipinojen väliin, silloin olkoi rintaa kivistämän kovaa. Kivut kesti yli puolituntia, en voinut mennä minnekään. Sitten meni taju.

• Anonyymi

Ei ole exiä. Palstalta en häntä etsi. En kaipaa nautintoa yhtään vaan yhden naisen rakkautta, muiden en. Rakkautta ei ole ihmisissä jotka hakevat nautintoa. Rakkaus on epäitsekästä. Tätä toki monet typerykset yrittävät vääntää muuksi koska jos rakkaus on enemmän kuin heidän itsekkäät tavoitteensa, niin silloin he ovat läpimätiä.

• Anonyymi

Niin minäkin kaipasin vain yhden naisen rakkautta, mutta en enää tiennyt missä hän oli. Päätin että etsin toisen, vuosia etsin, noin 10 vuoden aikana minulla oli noin 200 lyhytaikaista kumppania, en löytänyt samaa tunnetta mikä oli rakkaani kanssa. Sitten menin naimisiin nuoremman (13 v nuorempi) naisen kanssa. Saimme 3 poikaa, upeita jätkiä. 20 vuotta olimme yhdessä, viimeiset 5 vaimo ei suostunut olemaan läheisissä tekemisissä ollenkaan. Sitten hän alkoi etsimään miehiä somesta, kävin jonkun pakistanilaisen luona. Tajusin liian myöhään että hän oli siirtänyt perheen rahat muualle, yhtenä päivänä antoin eropaperit minulle. Kaikki oli poissa, hän vei lähes parikymppiset lapset mukanaan, muutti salaa kun olin töissä aina päivällä.
        Minulle ei jäänyt mitään. Vain se vanha alkuperäinen rakkaus ihan toiseen ihmiseen. Sairastuin, nyt elän hieman yli 500 € eurolla kuukaudessa, syön kourallisen läåkkeitä päivässä, kela maksaa ne.

• Anonyymi

Pitäähän palstalla olla jotain lukemista.

• Anonyymi

Hölyn pölyn palsta kuitenkin. Ulkoileen-> olen ikuisesti kiitollinen eräälle miehelle, mun oma motivaattori❤❤.. toisen ja kolmannen oma😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölyn pölyn palsta kuitenkin. Ulkoileen-> olen ikuisesti kiitollinen eräälle miehelle, mun oma motivaattori❤❤.. toisen ja kolmannen oma😇

Niin sulle. Et tiedä muiden jutuista mitään. Aika monet suhteet alkaa nykyisin netistä, siellä ulkona et ketään kohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sulle. Et tiedä muiden jutuista mitään. Aika monet suhteet alkaa nykyisin netistä, siellä ulkona et ketään kohtaa.

Tiedän ton, mutta kyllä vaan kohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee sellainen olo että pitää kysyä montako vuotta olet? Ei elämä ja tunteet ole yksinkertaisia asioita. Miksi puutut muiden kaipaukseen. Mikä sulla on siinä motivaatio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee sellainen olo että pitää kysyä montako vuotta olet? Ei elämä ja tunteet ole yksinkertaisia asioita. Miksi puutut muiden kaipaukseen. Mikä sulla on siinä motivaatio?

Mä ooooon jo vanha🤣....en puutu, järkeily.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ooooon jo vanha🤣....en puutu, järkeily.

Kaipa vanha jo tietää että itsestään selvyyksien laukominen on aika turhaa. Ootko sellainen pyytämättä neuvoja ( rasittava ihminen) ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipa vanha jo tietää että itsestään selvyyksien laukominen on aika turhaa. Ootko sellainen pyytämättä neuvoja ( rasittava ihminen) ?

Mitä vanhemmaks tulee sitä suorasanaisemmaksi tulee, en en, mutta kyl mä silloin taon järkeä, kun näen jonkun selkeästi tekevän virheen, jos välitän, mutta jos en annan mielelläni tehdä virheen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vanhemmaks tulee sitä suorasanaisemmaksi tulee, en en, mutta kyl mä silloin taon järkeä, kun näen jonkun selkeästi tekevän virheen, jos välitän, mutta jos en annan mielelläni tehdä virheen .

No hiphei. Anonyyminä näet tekevän virheen ja välität. Tiedätkö miten sekavalta kuulostat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hiphei. Anonyyminä näet tekevän virheen ja välität. Tiedätkö miten sekavalta kuulostat.

Mitä hel..ttiä. Tiedän tasan mitä teen. Enkä puhu tuossa mistää palstasta, vaan ihan irl elämästä ja ihmisistä, josta välitän aidosti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hel..ttiä. Tiedän tasan mitä teen. Enkä puhu tuossa mistää palstasta, vaan ihan irl elämästä ja ihmisistä, josta välitän aidosti

Kiva kaveri oot kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kaveri oot kyllä.

Aa, mun kaverit ei täällä kuule viihdy. Paitsi heistäkin on tullut utelijaita tämän suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa, mun kaverit ei täällä kuule viihdy. Paitsi heistäkin on tullut utelijaita tämän suhteen.

Miksi sitten kirjoitat siitä tänne jos ei oo ees lukemassa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kirjoitat siitä tänne jos ei oo ees lukemassa ?

Ei herran jestas🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei herran jestas🤣

Niin joku missio sinulla oli kenties? Tiedän tasan tarkkaan mitä teen ja lässynlää.

• Anonyymi

Tee itse mitä haluat ja anna toisten elää rauhassa omaa elämäänsä. Ärsyttää tuollaiset besserwisserit , jotka kuvittelevat aikuisten ihmisten olevan neuvoja vailla. Ei kuule olla ja me osataan kysyä jos neuvoja tarvitaan :(

• Anonyymi

Ihana🤗...oli kuin aikuinen vain, koskaan neuvojen antaminen ja vastaanottaminen ei ole pahaksi

• Anonyymi

Ihan sama ajatus mulla. Tuo aloitus on superärsyttävä ja tyhmäkin. Tiedän ihmistyypin ja ei voi kun hymähtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama ajatus mulla. Tuo aloitus on superärsyttävä ja tyhmäkin. Tiedän ihmistyypin ja ei voi kun hymähtää.

Ai tiedät mut? Jaahas..koskaan ei voi toista tuntee.

• Anonyymi

Voi löytää tiukan pyllyn kun sitä vähiten odottaa!

• Anonyymi

Nyt lapset ulkoileen.

• Anonyymi

Oon kyllä pystynyt yhdistämään nuo kaikki tähänkin asti.

• Anonyymi

Moraaliton ihminen olet

• Anonyymi

Kerro sana moraaliton omin sanoin?

• Anonyymi

Varmaankin. Eipä tuo nyt pahemmin liikuta.Tunteille kun en voi mitään. Elämää elänyt silti tuo ihminen vuosien varrella mielessä välillä pyörii. Sitä kutsutaan kaipaukseksi. Montakin muutakin asiaa kaipaa ja ihmistä. Luonnollista .

• Anonyymi

Joo joo mutta ärsyttävää ylimielistä paasausta tuo. Se on minun mielipiteeni. Anna toisten tunteilla tavallaan.

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta mun tunteilut, joten voin ihan hyvin jatkaa tunteilua itsekseni. :)

-𝕵𝖆𝖘𝖚

• Anonyymi

Juu kannattaa näin tehda sillä moni suhdekin kaatuu siihen kun moni raahaa entistä elämäänsä perässään ja exät roikkuu siä taustalla.Hyvä suhdekkin kaatuu siihen jos ei osaa pistää toppia tohon.Monesti pyöritään liian pienissä piireissä.

• Anonyymi

Joo, mun kirjoitus ei liittynyt omaan exääni, se oli vertauskuva.

• Anonyymi

Kyllä niitä liian pieniä piirejä on muutenkin kuin etisten kanssa. Jotkut viettää niitä penkkareita vielä 35 vuotiaana, kun omat lapset jää hoitamatta.
        Turhaan exiä syytät jos et miestä saa. Niitä kaikenlaisia uusia viritelmiähän löytyy joka puolelta, jos ei halua sitoutua.Ja piirit vaihtuu yhä nuorempiin ja moraali myös sen mukana.
        Jos taasen haluaa olla exänsä kanssa sillai, turhaan sinä siihen sitten työnnytkään.

• Anonyymi

Tottakai emme kulje laput silmillä vaan tutustumme uusiin ihmisiin ja mahdollisuuksiin.

• Anonyymi

naulankantaan...pitääkö palstalla viritellä kokoajan turhia kaipuita viestien merkeissä....onhan se kihelmöivää kirjoitella henkilön x kanssa....joka useimmiten on varattu eikä aikomustakaan ole vaihtaa kumppania....tahtoo vaan hieman jännitystä elämään...vaikka väittäisiki muuta.....säälittävää

• Anonyymi

Jeps, tää on tätä nykyaikaa haetaan arkeen vähä vipoja täältä ku nii helppoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet siis kirjoittelee keskenään. Kuka nyt minkälaisista valheellisista viboista nauttii.

• Anonyymi

Kukaan ei estä ihmisiä itse ottamasta yhteyttä. Yhtä säälittävää se on täällä miettiä muiden kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja kumppani arvostaa....?
        Kyllä sen pitemmässä suhteessa huomaa jos toisella on "sutinaa" muualla....olemus/käytös paljastaa...koettu on (valitettavasti)

• Anonyymi

Ilman korulauseita asiasisältö pitää paikkansa.
      Miksi pitäisi jäädä muistelemaan ihmistä joka kusetti tai teki jotain muuta. Ihmisen aivot ja tunne-elämä vaan toimii usein eritavalla. Siksi arvostankin ihmisiä jotka pystyvät unohtamaan henkilöt jotka eivät enää kuulu heidän elämäänsä.

Uusille ihmisille suomalainen luonne ei kovin helposti anna mahdollisuutta. Sen olen nähnyt jo useamman kerran aloittaessani uutta suhdetta. Ja sen vuoksi lopettanut suhteen melko nopeasti toisen eläessä vielä joissain muistojen maailmassa.

• Anonyymi

Oikeessa olet, puhut asijaa😉

• Anonyymi

Miksi komentelet toisia, kuvitteletko olevasi itse muita parempi. Lopeta kännääminen.

• Anonyymi

Kuka on komennellut muita ja kännipäissään?

• Anonyymi

En komentele, suosittelen.

• Anonyymi

Ärsyttävä aloitus, mutta totta. Ja sen eteen tehdään töitä ja muutoksia. Ei kaikkea muuteta sentään, mutta katkeruutta aiheuttavat ihmiset poistan tai neutralisoin tai otan etäisyyttä. Se on jokaiselta kaikkien etu. Vain niin vanha huono unohtuu, ja tilaa tulee uudelle, hyvälle. Kaikkia ei saa pois, kuten pakollisia kanssakäymisiä, mutta yhteyden voi minimisoida, ja tietyt yhteydet poistaa kokonaan.

• Anonyymi

Olen sitä mieltä, et huonot ilkeät ihmiset veks, oman elämänlaatu paranee, mutta yleensä sairaat tarrautuu minuun ja mun ystävälle tapahtuu aina samalla tavalla, astuu kuvaan auttajan/ hoitajan rooli, eikä siihen pidä alkaa.. ei siinä arvostan henkisesti kipeitä ihmisiä, enkä toivo heille muuta, kuin hyvää, mutta jokaisella on yksi elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sitä mieltä, et huonot ilkeät ihmiset veks, oman elämänlaatu paranee, mutta yleensä sairaat tarrautuu minuun ja mun ystävälle tapahtuu aina samalla tavalla, astuu kuvaan auttajan/ hoitajan rooli, eikä siihen pidä alkaa.. ei siinä arvostan henkisesti kipeitä ihmisiä, enkä toivo heille muuta, kuin hyvää, mutta jokaisella on yksi elämä.

Voi herranjee, katkeruus varmaan sisältää muitakin tunteita kuten surua. Nimitätkö kaikki sairaaksi ja paketti menemään jos ikäviä tunteita tulee.? Ehkäpä pieni maailmanavarrus vaikkapa kirjojen tai muun kautta auttaisi ymmärtämään.
        Ei katkeruus ole mikään synti sinällään. Elämä opettaa..

• Anonyymi

Jos niin onkin niin pikainen kaahailu on paikallaan. Silloin ei kaipaakaan kukaan.

• Anonyymi

En tiiä mistä kaahailusta puhut, mutta kyllä juuri nii! Sitä minä ja eräs herra ollaan tehtykki.

• Anonyymi

Ex on usein syystä ex.
      Tilaus voisi konkretisoitua Irl. Jaa, mutta se olikin jo Irl. Elämä ole elämistä varten, jokainen omalla tavallaan.

• Anonyymi

Sanoin vaan, itelle ex on aina ex! Exän kanssa mikään ei tule koskaan onnistuun, hyi sitä samaa kuka halua🤢
        ...

• Anonyymi

Tuo on taas niin helppo sanoa... Unohda ja unohda. Kun ei vaan unohdu. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Kyllä tälle palstailulle on takaraja olemassa jossakin.

• Anonyymi

Unohtuu, kun uusi rakkaus saapuu, lupaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtuu, kun uusi rakkaus saapuu, lupaan!

Mistä sekin saapuu? Et voi luvata sellaista.

• Anonyymi

Ei mahda mitään, jos edelleen rakastaa exää niin ei sille mahda mitään, ei kertakaikkiaan mitään.

• Anonyymi

Nii, kukin tyylillään, mutta se mikä on kerran rikottu ei koskaan toimi ( yleensä) älkää hukatko aikaa, on niin paljon ihmisii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii, kukin tyylillään, mutta se mikä on kerran rikottu ei koskaan toimi ( yleensä) älkää hukatko aikaa, on niin paljon ihmisii.

Kyllä monesti vaihtamalla paranee.

• Anonyymi

Jos näin kannattaa vaan antaa tunteen tulla niin se voi myös mennä. Kerran rakastuin vanhempaan mieheen mutta Huh tää äijä oli parisuhteessa oman ikäisen kaa mut haikaili jotain ääliön tasoista mua nuorempaa. Ja mä kun niin itkin miten se voi...Luoja!Siihen loppui kun sitäkin kuulin haukkuvan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä monesti vaihtamalla paranee.

Monesti ei parane. Se mikä jonkun kanssa häviää, toisen kanssa voi säilyä aina ja sillehän sinä et voi mitään. Kahden asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti ei parane. Se mikä jonkun kanssa häviää, toisen kanssa voi säilyä aina ja sillehän sinä et voi mitään. Kahden asia.

Samoinhan se on uusien kanssa, joskus sitä kuvittelee että onpa hyvä paketti, ja onkin surkeerta seksiä vaikka kuinka kivan näköinen rakastunut mitä vaan toinen on suhun tai sä siihen.
        Mitä vanhemmaksi tulee sitä suurempi kynnys tunte mitään tollasta siirappisia ihastumisia mut toki joku äijä ne tunteet miel.käyttää hyväkseen jos pikkupimut ihastelee..? Moraaliton ihminen ihastelee toisen omaan tai siksi toiseen että se on joku tutun ex, lähtökohta erittäin epämieluisa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1369
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1259
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1061
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1038
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      688
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      661
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      607
    Aihe