Kissan ulkoilu

Anonyymi

Naapuri päästi kissansa jatkuvasti ulos, se sitten hakeutui mun pihalle josta en tykkää yhtään.
Kerroin naapurille asiasta muttei ottanut kuuleviin korviinsa, sanoi vaan että kissan pitää päästä ulkoileen.

No vuokrasin sitten kissanloukun ja loukutin sen kun tuli taas mun pihalle, vein sen sitten eläinkotiin josta naapuri saa hakea maksua vastaan.
Naapuri ei kuitenkaan saanut mitään yhteydenottoa yms, kissalla siis ei ollut sirua tai muutakaan. Vasta noin 3 viikon päästä naapuri tuli mulle raivoomaan että olen tappanut sen kissan yms.
Kerroin että vein sen eläinkotiin josta voi käydä hakemassa, oletin muutenkin että oli jo hakenut sen.

Miten on minun vika että ei pidä lemmikistään huolta, toisten pihalle ei lain mukaan saa päästää kissoja.
Kissan heitteillejättö on myös rikos, sekä kaikki kissan tekemät vauriot on omistajan vastuulla.
Miksi ylipäätään päästää kissaa ulos jos sillä ei ole edes sirua tai pantaa? Sitä voi helposti luulla villikissaksi jonka voi huoletta tappaa omilla tonteillaan.

4

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä ja naapuri olette molemmat idiootteja mutta eri syistä

• Anonyymi

Miten minä olen idiootti jos en halua kissan kusta omiin nurkkiin? En tehnyt mitään väärin, alussa koitin hoitaa asiaa ihan ilmoittamalla muttei kallu naapuria kiinnostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten minä olen idiootti jos en halua kissan kusta omiin nurkkiin? En tehnyt mitään väärin, alussa koitin hoitaa asiaa ihan ilmoittamalla muttei kallu naapuria kiinnostanut.

Teit virheen siinä, kun et heti lopettanut sitä kattia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit virheen siinä, kun et heti lopettanut sitä kattia.

Se pääsi parempaan kotiin sieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56