Chevrolet-Daewoo Evanda

Anonyymi

Varaosat. Löytyykö ko. autoon iskunvaimentimia mistään? Nettikaupat melkein kaikki kolutta ja ei oota näyttäisi olevan.

8

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Merkkiliike?

• Anonyymi

Onnea auton valinnan johdosta.
      Oliko halpa?

• Anonyymi

Jep. Halpa oli vuonna 2018, alle tonni. Nyt pikkumainen katsataja väitti, että etuiskareissa liikaa eroa. Mitään ei ajossa huomaa, eikä kolise.
        On sellainen savotta hankkia osia, että taitaa mennä koko pirssi vaihtoon. Sääli, harmiton ja kiva ajaa. En tiedä pitäisikö mennä jonnekin korjaamolle tai toiselle asemalle katsastaan uudestaan, koska viime kesänä ei ollut mitään vikaa ko. kohdassa. Voi olla vaan että katsastusmestartilla on liikaa asiakkaita, tai muuten huono päivä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Halpa oli vuonna 2018, alle tonni. Nyt pikkumainen katsataja väitti, että etuiskareissa liikaa eroa. Mitään ei ajossa huomaa, eikä kolise.
        On sellainen savotta hankkia osia, että taitaa mennä koko pirssi vaihtoon. Sääli, harmiton ja kiva ajaa. En tiedä pitäisikö mennä jonnekin korjaamolle tai toiselle asemalle katsastaan uudestaan, koska viime kesänä ei ollut mitään vikaa ko. kohdassa. Voi olla vaan että katsastusmestartilla on liikaa asiakkaita, tai muuten huono päivä :D

eBayssa näytti jotain iskunvaimentimia olevan tarjolla kyseiseen paskahuussiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eBayssa näytti jotain iskunvaimentimia olevan tarjolla kyseiseen paskahuussiin.

Merkkiliikkestä löytyi, eikä olleet edes kalliit. Autoon minä niitä kyselin, enkä paskahuussiin.

• Anonyymi

Ota mitat iskareista lyhyenä ja pitkänä varmasti sopii jotkut muunkin auton iskarit.

• Anonyymi

Vaikka kyseisen auton maahantuonti on päättynyt niin valmistajalla on velvollisuus taata varaosien saanti 10 vuoden ajalle. Nyt otat yhteyttä yritykseen joka toi Daewoo-Chervolet autoja Suomeen ja kysyt mistä saat hankittua kyseiset varaosat. Takuuvarmasti on yritys joka vastaa varaosien toimituksista,koska Daewoo-Chervolet autoja on myyty niin paljon Suomessa. Ja tämä on ihan lakisääteinen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka kyseisen auton maahantuonti on päättynyt niin valmistajalla on velvollisuus taata varaosien saanti 10 vuoden ajalle. Nyt otat yhteyttä yritykseen joka toi Daewoo-Chervolet autoja Suomeen ja kysyt mistä saat hankittua kyseiset varaosat. Takuuvarmasti on yritys joka vastaa varaosien toimituksista,koska Daewoo-Chervolet autoja on myyty niin paljon Suomessa. Ja tämä on ihan lakisääteinen asia.

Jep. Näin tein ja merkkiliike lupasi uudet Sachin iskarit seuraavaksi päiväksi 103€ kappale. Oli mukava yllätys. Lisäksi varaosapuolen kaveri sanoi, että kyllä näihin osia vielä saa "aika kivasti". Ei aina kannata sitä marmoritiskiä karttaa, vaikka jostakin on tullut mieleen, ettei nyt merkkiliikkeestä ainakaan.
        Eipä noita olisi ulkomailtakaan saanut juuri halvemmalla.
        Tuossa autossahan on sakasalainen tekniikka, Vectran moottori ja saksalainen vaihdelaatikko. Mainettaan parempi auto ja kulkee kuin juna. Bensaahan se vie, mutta asian kanssa pystyy elämään.
        Itse myin vikoineen jobbarille, kun en viitsinyt noita hommia alkaa tekemään. Varsinkin kun katsastusmies silkkaa veemäisyyttään tuon vikalistan kirjoitteli. Mutta se onkin jo ihan toisen tarinan paikka.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe