Varaosat. Löytyykö ko. autoon iskunvaimentimia mistään? Nettikaupat melkein kaikki kolutta ja ei oota näyttäisi olevan.
Chevrolet-Daewoo Evanda
8
958
Vastaukset
- Anonyymi
Merkkiliike?
- Anonyymi
Onnea auton valinnan johdosta.
Oliko halpa?- Anonyymi
Jep. Halpa oli vuonna 2018, alle tonni. Nyt pikkumainen katsataja väitti, että etuiskareissa liikaa eroa. Mitään ei ajossa huomaa, eikä kolise.
On sellainen savotta hankkia osia, että taitaa mennä koko pirssi vaihtoon. Sääli, harmiton ja kiva ajaa. En tiedä pitäisikö mennä jonnekin korjaamolle tai toiselle asemalle katsastaan uudestaan, koska viime kesänä ei ollut mitään vikaa ko. kohdassa. Voi olla vaan että katsastusmestartilla on liikaa asiakkaita, tai muuten huono päivä :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Halpa oli vuonna 2018, alle tonni. Nyt pikkumainen katsataja väitti, että etuiskareissa liikaa eroa. Mitään ei ajossa huomaa, eikä kolise.
On sellainen savotta hankkia osia, että taitaa mennä koko pirssi vaihtoon. Sääli, harmiton ja kiva ajaa. En tiedä pitäisikö mennä jonnekin korjaamolle tai toiselle asemalle katsastaan uudestaan, koska viime kesänä ei ollut mitään vikaa ko. kohdassa. Voi olla vaan että katsastusmestartilla on liikaa asiakkaita, tai muuten huono päivä :DeBayssa näytti jotain iskunvaimentimia olevan tarjolla kyseiseen paskahuussiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eBayssa näytti jotain iskunvaimentimia olevan tarjolla kyseiseen paskahuussiin.
Merkkiliikkestä löytyi, eikä olleet edes kalliit. Autoon minä niitä kyselin, enkä paskahuussiin.
- Anonyymi
Ota mitat iskareista lyhyenä ja pitkänä varmasti sopii jotkut muunkin auton iskarit.
- Anonyymi
Vaikka kyseisen auton maahantuonti on päättynyt niin valmistajalla on velvollisuus taata varaosien saanti 10 vuoden ajalle. Nyt otat yhteyttä yritykseen joka toi Daewoo-Chervolet autoja Suomeen ja kysyt mistä saat hankittua kyseiset varaosat. Takuuvarmasti on yritys joka vastaa varaosien toimituksista,koska Daewoo-Chervolet autoja on myyty niin paljon Suomessa. Ja tämä on ihan lakisääteinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kyseisen auton maahantuonti on päättynyt niin valmistajalla on velvollisuus taata varaosien saanti 10 vuoden ajalle. Nyt otat yhteyttä yritykseen joka toi Daewoo-Chervolet autoja Suomeen ja kysyt mistä saat hankittua kyseiset varaosat. Takuuvarmasti on yritys joka vastaa varaosien toimituksista,koska Daewoo-Chervolet autoja on myyty niin paljon Suomessa. Ja tämä on ihan lakisääteinen asia.
Jep. Näin tein ja merkkiliike lupasi uudet Sachin iskarit seuraavaksi päiväksi 103€ kappale. Oli mukava yllätys. Lisäksi varaosapuolen kaveri sanoi, että kyllä näihin osia vielä saa "aika kivasti". Ei aina kannata sitä marmoritiskiä karttaa, vaikka jostakin on tullut mieleen, ettei nyt merkkiliikkeestä ainakaan.
Eipä noita olisi ulkomailtakaan saanut juuri halvemmalla.
Tuossa autossahan on sakasalainen tekniikka, Vectran moottori ja saksalainen vaihdelaatikko. Mainettaan parempi auto ja kulkee kuin juna. Bensaahan se vie, mutta asian kanssa pystyy elämään.
Itse myin vikoineen jobbarille, kun en viitsinyt noita hommia alkaa tekemään. Varsinkin kun katsastusmies silkkaa veemäisyyttään tuon vikalistan kirjoitteli. Mutta se onkin jo ihan toisen tarinan paikka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1254446- 1543754
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033496Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia402858- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211221Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165