Eräs jenkkilehti hehkuttelee kuvalla mikä pitäisi olla paras ikinä otettu kuva ufosta.
Heheh, sama kuvahan oli jo raamatussakin sata vuotta sitten. Mikä siinä on olevinaan uutta ja ihmeellistä jos joku piirros on kuvattu tuon näköseksi.
Samalla lehden sivulla näytetään riisitautista ja nälkiintynyttä apinankuvatusta joka ei paljon eroa sivun alemmassa osassa näkyvästä hybridiapinasta. Se lienee oli kuskina aluksessa.
Entinen käytettyjen autojen kauppias Eliosonta kai ollut taas asialla huijauksessa?
https://www.dailystar.co.uk/news/weird-news/researchers-release-best-photograph-ufo-26896981
Paras ikinä julkaistu ufokuva
6
170
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on paras todiste varastelevasta alienista joka kaappasi evääni suoraan suustani. Onneksi kamera toimi heti.
https://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/seagulls-alien-spies-sent-spy-26823996 - Anonyymi
Nyt olen täysin vakuuttunut siitä kaikki oudot väittämät ovat koukun sivupersoonia jotka elää yhtä aikaa ympäri maapalloa eli meidän omaa planeettaa.
Katsokaa huviksenne vaikka Paraguain, Klombian, Alaskan, Mongolian, Pattayan, Senegalin jne. palstoja niin siellä sama tyyppi saarnaa uskoaan silmät punaisena kiiluen.
Kaikilla sivustoilla hän saa silmittömät määrät räkää omaan naamaansa omituisilla väittämillään mitä hän ei ole koskaan pystynyt todistamaan.
Jos ette muuten tajua niin googlatkaa mitä tarkoittaa sivupersoona.- Anonyymi
Ihmiset ympäri maailmaa on aika samanlaisia. Ei kukaan ole täysin originelli.
- Anonyymi
Onko noissa kaikissa maissa myös pierutrolli?
- Anonyymi
Ufokieltäjien kirjoittelu on edennyt neuroottiselle asteelle, Mikä lie heitäkin noin ahdistaa...
- Anonyymi
Varaktori vetänyt vaan kotipolttoista liiterissä masennuslääkkeiden kanssa. Ei tainnut onnistua se hänen "lediufon rakennusprojekti", jolla aikoi tehdä "ufouskovaiset" naurettaviksi lennättämällä sitä taivaalla ja sitten kuvaamalla ufouskovaisten ilmeitä.
Maanmainiolla logiikallaan se olisi sitten poistanut ufoilmiön kun naapurit olisivat uskoneet varaktorin lennokin olevan ulkoavaruudestä.
Heppu on täysin sekaisin, taitaa olla loppusuora menossa elämänsä taipaleella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749