Miten sun lauantai rakas?

Anonyymi

Eihän susta tarvii olla huolissaan?
Rakastan sua.

55

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      luen hesaria ennen nukkumaan menoa.

      • Anonyymi

        HS on iha pjashka lehti


      • Anonyymi

        Miten se nyt liittyy mihinkään? Et kai näin aikaisin nuku? Toinen vastaus oli sivusta.


    • Anonyymi

      Jaaha rakkauden tunnustuksia. Taitaa siis mennä miehelle!

      • Anonyymi

        Miehelle menee joo.


    • Anonyymi

      Rakas❤

      • Anonyymi

        Tule rakas takas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule rakas takas

        Minne pitää tulla?


      • Anonyymi

        Oletko hän rakas? Kaikki ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hän rakas? Kaikki ok?

        Vastaa minne?😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hän rakas? Kaikki ok?

        On on:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on:)

        Hyvä kuulla että sulla ainakin vaikka olisit kuka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa minne?😠

        Se oli sivusta se tuu takas kommentti, ei multa. Mies voi tulla vaikka heti tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla että sulla ainakin vaikka olisit kuka :)

        Oot ihana rakas ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihana rakas ❤

        Niin munkin rakas on ihanin..


    • Anonyymi

      Jos olisi minulle, vain vähän, helpottaa koko ajan. Haen unilääkettä, ja rauhoittavaa jos ei lopu. Tietävät kyllä mihin iskeä, mutta vahvoja ollaan. Hermot pitää, en puhu tai naura ääneen, ole itsetuhoinen, olen tasapainoinen, kestän painostuksen, koska tiedän että olen voitonpuolella. Väsynyt olemus on tähän tilanteeseen normaalia. Flunssassa saadaan maata enemmän. Pientä lisätarmoa tulee kyllä kun lomat alkavat, talousjuttuihin olen valmistautunut. Jaksetaan, jatka iltaasi vaan. Ei näe harhoja, kukaan ei vainoa, esille nostettua traumaa vain, pientä hermostusta ja ahdistusta. Ohi menee, ja pari lääkettä on jemmassa, jos siltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Pärjäämistä sinulle. Et vaan taida olla hän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjäämistä sinulle. Et vaan taida olla hän..

        Toivotaan että myös hän on kunnossa, ja että tämä on pian ohi. Hyvät kirjoitukset auttavat nyt, ja eiköhän moni ymmärrä että voivat olla kelle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että myös hän on kunnossa, ja että tämä on pian ohi. Hyvät kirjoitukset auttavat nyt, ja eiköhän moni ymmärrä että voivat olla kelle vaan.

        Mikä on pian ohi?


    • Anonyymi

      Kepu on voimissaan ja se on tosi nastaa.

      • Anonyymi

        Oletko keskustapuolueen kannattaja? Yllätys :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko keskustapuolueen kannattaja? Yllätys :)

        No ei ikinä😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ikinä😅

        Hyvä jos oot hän :) En minäkään ikinä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kävin saunassa ja menen kohta nukkumaan. Eli ei tarvitse olla huolissaan yhtään. Ihan normi tylsä lauantai.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä, toivottavasti oli rentouttavat löylyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, toivottavasti oli rentouttavat löylyt.

        Hyvää yötä, oli kyllä hyvä sauna ja nyt on puhdas olo. :)


    • Anonyymi

      Miksi olisit huolissasi?

      • Anonyymi

        Yrittänyt sulle jo pari kertaa vastata, se poistetaan, en siis voi vastata mitään.


    • Anonyymi

      Olen itkuinen mutta en saa itkettyäkään. Sitten varmaan itkisin jos hän olisi täällä ja kertoisin kaikesta siitä mikä minua surettaa ja mikä sattuu.

      • Anonyymi

        Mielelläni kuuntelisin ja itkettäisiin yhdessä.


      • Anonyymi

        "Miten sun lauantai rakas?
        Anonyymi
        07.05.2022 19:51

        Eihän susta tarvii olla huolissaan?
        Rakastan sua."
        >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

        Heräsin juuri! 😘 Kiitos kysymästä...siis hyvin untenmailla tuossa olin työyön jälkeen toikkaroituani vielä siihen valveilla jonkun tunnin.. Hmm... alkoi saataa juuri silloin, kun menin levolle - tykkäätkö sateestaa Sinä, ihana???

        Ei minusta tarvitse olla huolissaan. Kyllä tässä päivä kerrallaan ja rrrrrrrrrrrrrr...Sinua kanssa. Niin todella paljon!!!💗^10 x💗 Paljonko tuo on? Sanoisin näin, että äärettömästi ja ikävä siihen vielä päälle. Nyt tekisi mielli vaan halia ja rutistaa Sinua hellästi & pitkään... 😍🤗
        Halipula mulla Sinua kohtaan aina!

        Onhan Sinulla kaikki hyvin? Ei sureta tai satu mikään, paitsi kun ei olla nyt lähellä toisiimme. Mulle voit IRL sitten kertoo ihan kaikesta, toivon niin. Minäkin Sinulle sitten, koska luotan Sinuun. Pitäisi käydä suihkussa, syödä jotain ja ihmetellä taas "töllöstä", mitä on menettänyt maailmanmenosta autuaasti nukkuessan. No, tuskin kovinkaan paljoa mutta p**kele, kun en nähnyt nyt untakaan Sinusta, ihana & rakas ajatusteni asukki!!! 🥰😚😘💕 Voisinko minä mitenkään nukkumateille tai -maijoille reklamoida unihiekan laadusta??? Tekisin kernaasti sen! 😂

        Mutta illanjatkoja Sinulle sydänkäpyseni! Iloa ja valoa siis. Riennän tekemään vielä jotain fiksua ennen töihin lähtöä, kun vielä pari työyötä ennen vapaita. Nuku hyvin ja kauniita unia Sinulle. Olet minun ja minä Sinun! Suukkoja...!!! 💕😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten sun lauantai rakas?
        Anonyymi
        07.05.2022 19:51

        Eihän susta tarvii olla huolissaan?
        Rakastan sua."
        >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

        Heräsin juuri! 😘 Kiitos kysymästä...siis hyvin untenmailla tuossa olin työyön jälkeen toikkaroituani vielä siihen valveilla jonkun tunnin.. Hmm... alkoi saataa juuri silloin, kun menin levolle - tykkäätkö sateestaa Sinä, ihana???

        Ei minusta tarvitse olla huolissaan. Kyllä tässä päivä kerrallaan ja rrrrrrrrrrrrrr...Sinua kanssa. Niin todella paljon!!!💗^10 x💗 Paljonko tuo on? Sanoisin näin, että äärettömästi ja ikävä siihen vielä päälle. Nyt tekisi mielli vaan halia ja rutistaa Sinua hellästi & pitkään... 😍🤗
        Halipula mulla Sinua kohtaan aina!

        Onhan Sinulla kaikki hyvin? Ei sureta tai satu mikään, paitsi kun ei olla nyt lähellä toisiimme. Mulle voit IRL sitten kertoo ihan kaikesta, toivon niin. Minäkin Sinulle sitten, koska luotan Sinuun. Pitäisi käydä suihkussa, syödä jotain ja ihmetellä taas "töllöstä", mitä on menettänyt maailmanmenosta autuaasti nukkuessan. No, tuskin kovinkaan paljoa mutta p**kele, kun en nähnyt nyt untakaan Sinusta, ihana & rakas ajatusteni asukki!!! 🥰😚😘💕 Voisinko minä mitenkään nukkumateille tai -maijoille reklamoida unihiekan laadusta??? Tekisin kernaasti sen! 😂

        Mutta illanjatkoja Sinulle sydänkäpyseni! Iloa ja valoa siis. Riennän tekemään vielä jotain fiksua ennen töihin lähtöä, kun vielä pari työyötä ennen vapaita. Nuku hyvin ja kauniita unia Sinulle. Olet minun ja minä Sinun! Suukkoja...!!! 💕😚

        Alkaako M:llä sun nimi ? Vai onko kaksois nimi? Sit oisit kyl niin mun mies😘 kauniita unia. Muista levätä hyvin❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaako M:llä sun nimi ? Vai onko kaksois nimi? Sit oisit kyl niin mun mies😘 kauniita unia. Muista levätä hyvin❤️

        Tämä ei siis ole aloittaja. Pitää ymmärtää että nuo kuvatykittäjät on enemmän troIIeja.


    • Anonyymi

      Illat on aina perseestä. Ei kukaan musta edes välitä. Noh, reilu pari viikkoa enää niin kaikki on ohitse.

      • Anonyymi

        Älä sano noin. Välittääpäs susta kun annat välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano noin. Välittääpäs susta kun annat välittää.

        Paskat. On se todettu jo monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat. On se todettu jo monta kertaa.

        Miksi noin negatiivinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin negatiivinen

        Ei se ole negatiivisuutta. Se on puhdas kokemuksen pohjalta todettu fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat. On se todettu jo monta kertaa.

        Miten sen totesit? Kysyitkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen totesit? Kysyitkö?

        Keneltä kysyn? Joltain random vastaantulijalta? Kun ei ole ketään kuka välittäisi, niin vähän paha mennä kyselemään. Samapa tuo. Retkikamat, kohde ja päivämäärä on selvänä. Hyvää jatkoa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kysyn? Joltain random vastaantulijalta? Kun ei ole ketään kuka välittäisi, niin vähän paha mennä kyselemään. Samapa tuo. Retkikamat, kohde ja päivämäärä on selvänä. Hyvää jatkoa sinulle.

        Joku saattaa silti välittää vaikka sinä et sitä huomaisi. Ei varmaan uskalla kertoa sinulle, kun olet noin joustamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku saattaa silti välittää vaikka sinä et sitä huomaisi. Ei varmaan uskalla kertoa sinulle, kun olet noin joustamaton.

        Turhaan sinä yrität auttaa. Itsellä sama tilanne. Ei kukaan välitä. Empatialässytys netissä ei auta ketään.


    • Anonyymi

      Moi. Ei tarvitse olla huolissaan. Olisin kyllä otettu ja ilahtunut jos kysyisit minulta kuulumisia, oikean elämän puolella. Esimerkiksi whatsappissa, missä olemme ennen keskustelleet.
      -hyvät yöt tähänväliin. Ja unet kauniit.

      • Anonyymi

        Hän ei tietääkseni käytä wa:ta. Olet eri henkilö.


      • Anonyymi

        Milloin olet keskustellut wapissa, eikös siellä juuri tuollaisia kysytä?


    • Anonyymi

      Ei. Ethän sä musta välitä? Et hän?

      • Anonyymi

        Tietysti välitän.


    • Anonyymi

      Puoliso pitää huolta

      • Anonyymi

        Huonosti pitää huolta, jos pitää noin tunnisteeton viesti omia nettipalstalla.
        Etsi puoliso, jonka kanssa ei tarvitse etsiä ihailijoita nettipalstoille. Olet itse puolisona pelkkä vitsi kun täällä luuhaat. Jättäisin tuollaisen heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti pitää huolta, jos pitää noin tunnisteeton viesti omia nettipalstalla.
        Etsi puoliso, jonka kanssa ei tarvitse etsiä ihailijoita nettipalstoille. Olet itse puolisona pelkkä vitsi kun täällä luuhaat. Jättäisin tuollaisen heti.

        Samaa mieltä kanssasi. Huvittavinta on että nuo on niitä vaimoja, jotka täällä luuhaa ja vastailee miehensä puolesta. Miehen, jota kukaan ei kaipaa missään.. :)


      • Anonyymi

        Pikkuisen katkeraa kommenttia. Eikö miehet koskaan palanneet luokseni? Ehkä annoit liian helposti sitä pikkurakoasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti pitää huolta, jos pitää noin tunnisteeton viesti omia nettipalstalla.
        Etsi puoliso, jonka kanssa ei tarvitse etsiä ihailijoita nettipalstoille. Olet itse puolisona pelkkä vitsi kun täällä luuhaat. Jättäisin tuollaisen heti.

        No joku on tiukkana...mitä itse täällä si luuhaat....vai ootko kenties kärttyisä sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joku on tiukkana...mitä itse täällä si luuhaat....vai ootko kenties kärttyisä sinkku?

        Tietysti olen sinkku. Miksi minä olisin sellaisen ihmisen kanssa suhteessa, joka ei riittäisi mulle ja pitäisi kuvitella tänne joku toinen mua kaipaamaan. En ole niin läheisriippuvainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti pitää huolta, jos pitää noin tunnisteeton viesti omia nettipalstalla.
        Etsi puoliso, jonka kanssa ei tarvitse etsiä ihailijoita nettipalstoille. Olet itse puolisona pelkkä vitsi kun täällä luuhaat. Jättäisin tuollaisen heti.

        Sinulla ei taso riittäisi minuun, kukaan tuollaista lehmää kaipaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe