Pururadan käyttö

Anonyymi

Pellikan pururata ei ole rakkeja varten.

37

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäähän koiria ulkiluttaa ei kai enää voi hiihtää?

      • Anonyymi

        En omista koiraa! Koirille, sille vähäiselle määrälle on hyvä ulkoiluttamispaikka esim pururata.
        Mikä ihme, että Pyhäjärvellä on oma Isis - ryhmänsä, joka penää itselleen kaiken liikkumavapauden, säännöstelee sitä ja tätä, suorastaan uhkailee. Heille ei näytä riittävän, tyhjillään oleva urheilukenttä, Lamminahon kutukeidas, johon työnnetään rahaa kunnan kirstusta, mitä ihmeellisimmillä verukkeilla.
        Annetaan ihmisten liikkua, varsinkin siellä, missä on ilmaa ja hieman luontoa. Miksi jatkuvasti ilmestyy näitä sabotöörejä ja kuka heitä ruokkii?
        Meillähän ei ole kuin Ollintien suora järvenrantaan, sielläkään ei voi olla, varattu isommalle veneen romulle ja muutamalle pienemmälle. Missä Pyhäjärviset, vanhemmat ihmiset voisivat liikkua ilman, että joku karvaasti uhkaa nyrkit pystyssä, olemassaolomme oikeutusta.
        Onko tämäkin teillä poliittisen piirin aikaansaama heikennys? Putinismia emme kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista koiraa! Koirille, sille vähäiselle määrälle on hyvä ulkoiluttamispaikka esim pururata.
        Mikä ihme, että Pyhäjärvellä on oma Isis - ryhmänsä, joka penää itselleen kaiken liikkumavapauden, säännöstelee sitä ja tätä, suorastaan uhkailee. Heille ei näytä riittävän, tyhjillään oleva urheilukenttä, Lamminahon kutukeidas, johon työnnetään rahaa kunnan kirstusta, mitä ihmeellisimmillä verukkeilla.
        Annetaan ihmisten liikkua, varsinkin siellä, missä on ilmaa ja hieman luontoa. Miksi jatkuvasti ilmestyy näitä sabotöörejä ja kuka heitä ruokkii?
        Meillähän ei ole kuin Ollintien suora järvenrantaan, sielläkään ei voi olla, varattu isommalle veneen romulle ja muutamalle pienemmälle. Missä Pyhäjärviset, vanhemmat ihmiset voisivat liikkua ilman, että joku karvaasti uhkaa nyrkit pystyssä, olemassaolomme oikeutusta.
        Onko tämäkin teillä poliittisen piirin aikaansaama heikennys? Putinismia emme kaipaa.

        No mene siihen urheilukentälle mummo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene siihen urheilukentälle mummo!!

        ...ja sinä mene mene sinne sikalaasi, pysy siellä koko suvi.


    • Anonyymi

      Lenkkeileekö paljon hyvä kroppaisia naisia?

      • Anonyymi

        Siinäpä esimakua, venäläistyylisestä barbaarista, jolla ei mielessä muu kuin, ei liene vaikea arvata.
        Ukrainan sodan esimerkki, näistä järkyttävistä hyypiöistä, näitä näyttää olevan heitoiltaan joka maassa takuuvarmasti. Tosi vastenmielisiä.


    • Anonyymi

      Eikö pururadan purut pidä vaihtaa uusiin ja puhtaisiin,siinä ei oo tarpeeksi paljon oikeanlaista kutterinpurua

    • Anonyymi

      Aloittaja on joku himo urheilija

    • Anonyymi

      Saako pururadalle paskoa?

    • Anonyymi

      Älä menen silloin sinne!

      • Anonyymi

        Minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne?

        No pellikan pururadalle ei tarvii aloittajan mennä räksyttämään kuten joku polliisi joskus muinoini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pellikan pururadalle ei tarvii aloittajan mennä räksyttämään kuten joku polliisi joskus muinoini.

        Rakit ei kuulu pururadalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakit ei kuulu pururadalle

        Kyllä kuuluu! Ulkoilureitit pitää olla kaikkien käytettävissä ja jos ei lemmikit sinne kelpaa, ei sinne kuulu räkäposkella kähmijätkään. PISTE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuuluu! Ulkoilureitit pitää olla kaikkien käytettävissä ja jos ei lemmikit sinne kelpaa, ei sinne kuulu räkäposkella kähmijätkään. PISTE!

        Kuntoiluradalle ei paskovat rakit kuullu. Siellä on ihan kieltokylttikin🙃


    • Anonyymi

      No sinneee....minneeeee,ex säää nyy tajjjjuuuu

    • Anonyymi

      no pysy sitten pois sieltä

    • Anonyymi

      ymmärrätkö mitä tarkoitan.

      • Anonyymi

        Kyllä, pururata on kävelemistä varten, sanoohan sen nimikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, pururata on kävelemistä varten, sanoohan sen nimikin!

        Se on kepulaisten koordinoima, Isis -joukkojen harjoitusrata.
        Meillä ontuvilla ja vähävoimaisilla ei ole sinne asiaa.
        Totaalinen eriarvoisuus ja jäsenkirjan rekisteröinti lienee alkanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, pururata on kävelemistä varten, sanoohan sen nimikin!

        Ihminen kävelee koira rinnallaan, tai etuaskeleita ottaen innokkaana vapaudesta, sekä raikkaasta ulkoilmasta tuhisten ja tyytyväisenä omistajansa huolenpidosta hypellen, joskus yli-innokkaasti, luonnon tuomista nautinta oikeuksista.
        Jatkamme hypellen elämäämme.


    • Anonyymi

      Onko purukalusto pururadan hoitokalustoo vai välineet joilla siellä saa liikkua?

    • Anonyymi

      Pururadalta kannattaa hakea savustuspurut. Ei maksa mitään ja on tosi hyviä puruja.

    • Anonyymi

      Haapajärvellä on hyvä pururata eikä oo kaukana jos menette pitkäkankaan kautta kohti kumisevaa....

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta!


    • Anonyymi

      Siinä on hyvät liikennemerkit joiden opastamana löytää perille.

    • Anonyymi

      Koiran paskat kerättävä

    • Anonyymi

      Ei niitä tarvitse kerätä. Itse tuon kinnulasta koiraspa**aa

    • Anonyymi

      Missä se latukone kun ei aja takatalven latuja? Vai milloin tekevät maksullisilla talkoilla ensilumen latuja?

      • Anonyymi

        Eikö sillä latukoneella voisi ketätä koiranpaskat?
        Pieni kauhahara ja harasoo.
        Tosin, aika hupahommaa entisen lisäksi, nimittäin koiranpeet häviää sateen mukana, kuin tina tuhkaan.
        Viherversot kasvaa kahta kaunihimmin, soisen rämeikön reunamilla.


    • Anonyymi

      Onko emolahdentien virellä tulevana talvena latu. ?

    • Anonyymi

      Eiköhän tuonne kaikki sovi kulkemaan. Sopu sijaa antaa

    • Anonyymi

      Järjestyslaissa lukee, ettei koira saa olla kytkemättömänä kuntopolulla. Kytkettynä se voi olla pururadalla kesäaikaan. Koirien jätökset pitää kerätä yleisillä ulkoilualueilla! Näitä kumpaakin sääntöä Pellikassa rikotaan!

    • Anonyymi

      Kun ei noille rakin paskottajille mene perille, ettei esmes pururata ole mikään koirien paskomispaikka, tai naapurin tontti taajama-alueella, niin kesäaikana olen ottanut tavaksi käydä itse koiranomistajan pihalla paskalla. Se on ihmisen paskakin samalla tavalla maatuva luonnontuote mitä se rakin paskakin. Sillähän ne aina sitä rakkinsa paskomista perustelee? Aamuyöstä kanssa ko baarista tullessa iskee huono olo, niin kannattaa valita koiranomistajan postilaatikko, ja jättää sinne luomuterveiset... Kukaan ei kävele oksennukseen, eli kaikki voittaa?

      • Anonyymi

        Kerrankin asiallinen kommentti. Toiv joka rakin omistaja lukee tämän


      • Anonyymi

        Täydellinen Isis-miehen alku Pyhäjärven maaperällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellinen Isis-miehen alku Pyhäjärven maaperällä.

        Ennemmin Isis- kuin SikaMies, ja luultavasti itse olet allekirjoittaneeseen verrattuna juniori märkäkorva...


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe