Kylmää, kuumaa

Anonyymi

Välillä sä moikkaat, välillä et. Aina et edes ole vastannut, vaikka moikkaisin eka. Silloin tunnen itseni tosi tyhmäksi. Sä jäät kiinni mun silmiin tuijottamisesta ja katsot pois. Tai mä katson.

Mark Darcy pitää Bridgetistä sellaisena kuin hän on. Sitä mä etsin. En tätä kylmää-kuumaa -juttua.

11

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä on Mark Darcy ja ketä on Bridget?

• Anonyymi

Kannattaisiko kasvaa sen verran, ettei hae mallia elokuvista.

• Anonyymi

Olihan fennian elokuvateatterin mainos että everything I've learned, I've learned from movies, sanojana joku naisnäyttelijä.

Surullista, tai ei oikeastaan. Jokainen toimii omien kognitiivisten kykyjensä mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan fennian elokuvateatterin mainos että everything I've learned, I've learned from movies, sanojana joku naisnäyttelijä.

Surullista, tai ei oikeastaan. Jokainen toimii omien kognitiivisten kykyjensä mukaan.

Tuolla se elokuvateatteri https://fi.wikipedia.org/wiki/Fennian_talo
        Siellä ainakin oli vielä kuukausi sitten toi teksti ja nauran aina ohi mennessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla se elokuvateatteri https://fi.wikipedia.org/wiki/Fennian_talo
        Siellä ainakin oli vielä kuukausi sitten toi teksti ja nauran aina ohi mennessä.

Ai se onkin kinopalatsi, tulee vaan käveltyä sen läpi metroasemalle.

• Anonyymi

nyt muistat väärin, monta elokuvaa vaati heilläkin ja aina jokaisen alussa oli viileempää

• Anonyymi

Elokuvat on köyhennettyjä satuja ja kirjoissa on se aito tarina kirjailijan luomana, ei elokuvan käsikirjoittajan ja ohjaajan mulkkaama tarina.

• Anonyymi

Jotkut ei tunnista ihmisiä, jos kohtaavat eri ympäristössä kuin mihin kyseinen ihminen kuuluu.

• Anonyymi

Kuka onkaan määrittämään mihin ympäristöön kukin ihminen kuuluu? Vanginvartija ehkä, kuka muu?

• Anonyymi

Oletko mies ap?

• Anonyymi

Anteeksi mutta en ole aina tunnistanut. Nyt tunnistan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      42
      2818
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      62
      2177
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      52
      2006
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      92
      1851
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1664
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      64
      1295
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      125
      1235
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      166
      1215
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1155
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      1143
    Aihe