Jos sut miehen joskus saan

Anonyymi

Niin ei sua ainakaan helpoksi voi sanoa.
Kyllä tässä on monta kertaa saanut lyödä päätä seinään.
Kohtalokin pallottelee miten haluaa, ota koppi, ähää enpäs heitäkään, no ota nyt..
Kauniita unia parhaalle, ei niin helpolle.

50

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et oikeasti tiedä hänestä paljoakaan.öitä

      • Anonyymi

        Ja sinä päättelet tuon mistä? Oletko joku selvänäkijä vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä päättelet tuon mistä? Oletko joku selvänäkijä vai?

        Olen meedio ja tietäjä.. Mitä tiedät hänen tämän hetkisestä tilanteesta ja ylipäänsä elämästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen meedio ja tietäjä.. Mitä tiedät hänen tämän hetkisestä tilanteesta ja ylipäänsä elämästä?

        Vain sen mitä hän itse on kertonut. En ole stalkannut muuta kautta kuin jotain pientä, esim osoitteen. En väittänytkään tätä helpoksi. Sehän oli aloituksen ajatus. Mutta kyllä, olen rakastunut häneen enkä voi niitä tunteita poistaa vaikka paljastuisi sarjamurhaajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen meedio ja tietäjä.. Mitä tiedät hänen tämän hetkisestä tilanteesta ja ylipäänsä elämästä?

        Ja sulla sanon vielä että älä sinä stressaa minun tunteilla kuka oletkin.
        Ne on minun ongelma, ei sinun, ehkä kohteenkin, toivottavasi.
        Toi sama ap tässä. Hyvät yöt.


    • Anonyymi

      Tukistatko häntä jos saat omaksi vai halaatko lujaa?

      • Anonyymi

        Halaan tietysti. En näe mitään syytä tukistaa häntä tai ketään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halaan tietysti. En näe mitään syytä tukistaa häntä tai ketään muutakaan.

        Hyvä sitten. Miehen ei tarvitse pelätä sinua ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sitten. Miehen ei tarvitse pelätä sinua ainakaan.

        Ei tarvitsekaan.


    • Anonyymi

      Helpot on leluja ja imbesillejä, kuin putler.

    • Anonyymi

      Ehkä sinun pitäisi vain puhua hänelle?

      • Anonyymi

        Tunteet voi panna hiljaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet voi panna hiljaiseksi.

        Jaa että suoraan panemaan vaan ilman puheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että suoraan panemaan vaan ilman puheita?

        "Panna" on tässä kontekstissa "saattaa", mutta paneminenhan lähentää jos mikä!!! Tuumasta toimeen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että suoraan panemaan vaan ilman puheita?

        Kaikkea muuta pannaan mutta ruokaa laitetaan, tämä ihan kielioppina mutta olen huono kotomaisessa kieliopissa.


      • Anonyymi

        Niin minä ajattelin tehdäkin. Niin teenkin. Elämäntilanteista kun en tiedä tarkemmin kuten tuo meedio jo tarkensi. Tuo aamullinen oli sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea muuta pannaan mutta ruokaa laitetaan, tämä ihan kielioppina mutta olen huono kotomaisessa kieliopissa.

        Nämä sanailijat ei siis ole aloittajia. En ymmärtänyt kommentteja itse mihin liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Panna" on tässä kontekstissa "saattaa", mutta paneminenhan lähentää jos mikä!!! Tuumasta toimeen. :D

        Juurikin noin! 💕🤗👍


    • Anonyymi

      Hyvää Äitienpäivän aamua aloittajalle mieheltä. Take care. m>n

      • Anonyymi

        Kiitos samoin miehelle. Itse en ole äiti ja oma äiti on kuollut, joten en tätä vietä mitenkään.


      • Anonyymi

        Tuo äitienpäivän toivottelu on niin väsynyttä ja perseestä, joku sitä palstallakin jaksaa hokea. Radiossa ja tv:ssä sen toistelu alkoi jo perjantaina, tänään ei viitsi siksi avata kyseisiä laitteita ollenkaan tuon takia.

        Ketjun aloittaja on ehkä tehnyt itse lähestymisestä vaikeaa, joskus kannattaisi tehdä itse aloitteita ja sanoa kasvotusten mitä ajattelee.


    • Anonyymi

      Vaikeat kiinnostaa siihen asti, kun ne on voitettu, sitä se kiinnostus lopahtaa..ei liian vaikea, ei liian helppo, mut hei näinhän se menee. Oli kerran yks mies joka oli vähän hankala, lopetin sen, etten katokka sitä enää vaan hyppäsin toisen miehen syliin niin jopa alkoi tapahtua. Nyt sitä ihan ärsyttää, kun olenkin toisen kanssa. Helppohan se on testata mis mennään.. ei kannata liian vaikea olla.

      • Anonyymi

        Helppo nakki

        Sanoisinko


      • Anonyymi

        Kuvittelet vaan, se nauraa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet vaan, se nauraa sinulle.

        Ai mä vai...en kuvittele.., niin eihän se oo suoraan sanonut ihan, mutta jos mul onkin hauskaa toisen kanssa ja vähän sellaisia juttuja, jot en täällä sano, niin vetää niin kovat keimit, et saa hymähtää. Eihän oo koskaan mitään muuta sanonut, kuin et olisin halunnut lapsen sun kanssa...auts...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mä vai...en kuvittele.., niin eihän se oo suoraan sanonut ihan, mutta jos mul onkin hauskaa toisen kanssa ja vähän sellaisia juttuja, jot en täällä sano, niin vetää niin kovat keimit, et saa hymähtää. Eihän oo koskaan mitään muuta sanonut, kuin et olisin halunnut lapsen sun kanssa...auts...

        Mitäs peliä sinä sitten oikein ikävä-palstalla pelailet?


      • Anonyymi

        Et tainnut olla kiinnostunut siitä miehestä ihmisenä vaan etsit miehestä enemmän asioita mitä mies voi tarjota. Ajanvietettä, turvaa yms. Tähän törmännyt monen naisen kanssa. Katsotaan statusta ja sellaisia eikä esimerkiksi luonnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut olla kiinnostunut siitä miehestä ihmisenä vaan etsit miehestä enemmän asioita mitä mies voi tarjota. Ajanvietettä, turvaa yms. Tähän törmännyt monen naisen kanssa. Katsotaan statusta ja sellaisia eikä esimerkiksi luonnetta.

        Eiköhän ihmiset suhteeseen yleensä hae ajanvietettä ja turvaakin ihmisestä, johon ovat rakastuneita ja joita rakastaa ja eikös nuo asiat liity nimenomaan luonteeseen eikä statukseen. Teinejä taitaa palsta olla täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo nakki

        Sanoisinko

        iso mulukku pittää olla


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Huonot kokemukset vaikeuttaa ja synnyttää epäilyä. Uskooko onneen vai luovuttaako kaiken suhteen? Naisten pahantahtoisuus on yllättänyt itseni niin pahasti, et sen jälkeen on vaikea uskoa hyvään. Siksi en tule olemaan kenellekään naiselle helppo, jollei tapahdu paljon hyvää, joka voisi tilanteen muuksi muuttaa.

      • Anonyymi

        No itse en ole millään tavalla pahantahtoinen häntä kohtaa enkä sellaiseksi muutu. Kannattaa tutustua paremmin ja arvioida vasta sitten. Ei ole olemassa mitään ihmisluontoa "nainen" erilaisia ne on kaikki kuten miehetkin.


      • Anonyymi

        Ongelma ei ole niissä naisissa vaan itsellään, joka pitää käsitellä ensin itse. En kiellä sitä, ettei sitä naisissa ole, mutta ensimmäisenä oma itsetunto / luottamuksen käsitys kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse en ole millään tavalla pahantahtoinen häntä kohtaa enkä sellaiseksi muutu. Kannattaa tutustua paremmin ja arvioida vasta sitten. Ei ole olemassa mitään ihmisluontoa "nainen" erilaisia ne on kaikki kuten miehetkin.

        Naisissa on moninkertainen määrä ilkeitä, siis oikeasti pahaa tahtovia, kuin miehissä, naiset yrittävät tiettyyn pisteeseen asti piilottaa tuota pahuuttaan ja ovat ns. tekopyhiä. Iljettäviä piirteitä ihmisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisissa on moninkertainen määrä ilkeitä, siis oikeasti pahaa tahtovia, kuin miehissä, naiset yrittävät tiettyyn pisteeseen asti piilottaa tuota pahuuttaan ja ovat ns. tekopyhiä. Iljettäviä piirteitä ihmisessä.

        Nyt sä vääristät asioita. Mieti omaa käytöstäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sä vääristät asioita. Mieti omaa käytöstäsi.

        Sivusta molemmat. Multa oli vaan eka kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sä vääristät asioita. Mieti omaa käytöstäsi.

        Olet idiootti. Miksi miettiä omaa käytöstä, kun on ollut esim. normaalisti käyttäytyvä asiakas, joutunut ilkeiden tahallisten tempppujen kohteeksi, vaikkapa hammashoitajalla, tai optikolla? Samaa ovat tehneet muillekin ja saaneet siksi potkut työpaikasta.

        Naispaholainen ei ole legendaa, niitä on oikeasti paljon ihmisten joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse en ole millään tavalla pahantahtoinen häntä kohtaa enkä sellaiseksi muutu. Kannattaa tutustua paremmin ja arvioida vasta sitten. Ei ole olemassa mitään ihmisluontoa "nainen" erilaisia ne on kaikki kuten miehetkin.

        Se mies onmun, etsikää tolle joku alfa uros, ei se muusta tajua kuin seksistä ja taitaa olla itsekkin mies, mut naisena esiintyy.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies onmun, etsikää tolle joku alfa uros, ei se muusta tajua kuin seksistä ja taitaa olla itsekkin mies, mut naisena esiintyy.....

        En minä sinun kirjoitustaidottoman kanssa samoista miehistä kilpaile. Paljastuit kun pitää samassa viestissä olla mustasukkainen naiselle ja väittää mieheksi. Taas todistit, että tiedät kirjoittajan olevan nainen, mutta et kestä sitä että veisin sulta miehen kuin miehen tuosta vaan ja tiedät sen. Ollaan ihan eri tasolla älyllisesti.


    • Anonyymi

      Kalatkin niin tekee patojen takia.

    • Anonyymi

      Kyllä otan kopin kun on otettavaa. Heitä selkeästi se pallo huomenna.

      • Anonyymi

        Ei me nähdä huomenna missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me nähdä huomenna missään.

        Entäpä huomenna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä huomenna?

        No ei huomennakaan ellei jompi kumpi sitten ota asiakseen lähestyä toista.


    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen päiväkirja merkintä

      • Anonyymi

        Päiväkirjamerkintä on yhdyssana. Jos meinaat massapostittaa niin tee se tyylikkäämmin.


    • Anonyymi

      Voi reppana raukka

      • Anonyymi

        TroIIitkin säälii mua täällä. Mietipä sitä mies jos tämän luet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TroIIitkin säälii mua täällä. Mietipä sitä mies jos tämän luet.

        Säälittävä ruikuttaja olet mies, et muutu naiseks, vaokka voissa paistais! Se on sale!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä ruikuttaja olet mies, et muutu naiseks, vaokka voissa paistais! Se on sale!

        En muutu naiseksi, koska synnyin naiseksi. Olet sinä onneton akan kuvatus, ei voi muuta kun nauraa :)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe