https://fb.watch/cSPffbNQY3/ Te mitään pienituloisten asialla ole.Erämessuille.
Kela laskee että 800€/kk on liian isot tulot.
Ostappa sillä saatana 300€silmälasit.
Maksa vuokran omavastuu, puhelin lasku, sähkölasku vesi netti lääkkeet 120€,osta ruuat, paljonko jää jäljelle? Ei jää kuule alkoholin juomiseen.Itse olette vittu pihalla
Pelkkää paskaa
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Jakakaa ne lisäkompensaatiot eläkkeisiin ja toimeentulotukiin vaan muille,tänne ei tartte €kaan lisää niin ei tartte missään itkeä
- Anonyymi
Koronatukia kyllä jaellaan toimeentulotukea saaville.pitäähän äänestäjät olla tyytyväisiä,voi sitten vittuilla äänistä ja muusta vitun paskasta ja olla itse valokeilassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronatukia kyllä jaellaan toimeentulotukea saaville.pitäähän äänestäjät olla tyytyväisiä,voi sitten vittuilla äänistä ja muusta vitun paskasta ja olla itse valokeilassa
Mennään erämessuille
Käy äänestäjät
Oluelle ja iltakessuille
Pitää hommata
Lisää rahaa ressuille
Että jaksaa juoda
Ja äänestää
Javittuilla puolesta
Ja käydä iltakessuille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään erämessuille
Käy äänestäjät
Oluelle ja iltakessuille
Pitää hommata
Lisää rahaa ressuille
Että jaksaa juoda
Ja äänestää
Javittuilla puolesta
Ja käydä iltakessuilleHeille messuilta
Uudet vaatteet tuodaan
Kun jaksaa paskoo
Ehdokkaan edestä luoda
On se helvetin tärkeää
Että keikutetaan jonkun järkevää
Sitten on hyvä kaikilla mieli
Ja kipittää skumppaa kieli 👅
- Anonyymi
Mene töihin, niin saat enemmän rahaa. Pitäiskö tänä päivänä kaikki saada tekemättä itse yhtään mitään?
- Anonyymi
Öö mulla jää noiden jälkeen 1000€,osa aika työssä. Kevyttä työtä voi tehdä rajoitteinenkin ihminen,jos vaan haluaa. Itselläni on kulumia ja muuta vaivaa,mutta töirä en pelkää. Älä pelkää sinäkään.
- Anonyymi
Tuommonen kun on ikänsä yhteiskunnan tukemana lomaillut, niin ei työnteko enää kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372