Tulee takautuvasti ja tulevat teille takaisin. Oletteko miettineet mistä peetä satelee? Tulee jatkossa myös, aamujutut myös. Nukkuminen, ahdistus ym. Kivaa päivää! Kannattaa miettiä, että jokainen ajatuskin pongahtaa takaisin. Jokainen kirjainkin. Tsemppiä!
En ole tehnyt pahaa, joten pahat tekonne
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Valheet, paskapuheet, orjuutus, terveydenhoito ihmisillä, savut ja muut, maine, nöyryytys, sosiaaliset suhteet, kaikki. No tietysti raha, rakkaus, elämä parisuhteessa ja perheessä, erilaiset tunnetilat. Elämästä nauttiminen, aamuni, päiväni, iltani, yöni. Hurjasti tsemppiä!
- Anonyymi
Ja tiedättekö, en tee itse mitään. Karma, mustuuden takaisinkimpous, vatastaminen, moraali, "hakkaus". Mutta nyt päivän puuhiin. Yrittäkää nauttia päivästä, näihinkin päiviin voi mahtua kaikenlaista. Muistan eräänkin ruusun, jonka sain, ehdototettiin jos vietäisiin se haudalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedättekö, en tee itse mitään. Karma, mustuuden takaisinkimpous, vatastaminen, moraali, "hakkaus". Mutta nyt päivän puuhiin. Yrittäkää nauttia päivästä, näihinkin päiviin voi mahtua kaikenlaista. Muistan eräänkin ruusun, jonka sain, ehdototettiin jos vietäisiin se haudalle.
Kova kiusa, se kostautuu. Koittaa vaan kestää ja miettiä miksi tuommoista tekee ja mitä sillä saavutettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova kiusa, se kostautuu. Koittaa vaan kestää ja miettiä miksi tuommoista tekee ja mitä sillä saavutettiin.
Ainiin unohdin työ, raha, vanhemmuus ja eritoten siitä nauttiminen, terveys, talous, elämän järjestämimen, parisuhde ja sen kaikki jutut, luottamus ihmisiin, sosiaaliset tilanteet, maine, asioiden levitys, pakotus, lista onnpitkö, musta ja vaikuttava. Lista jolla tuhottiin. "hakkaus", jolla lamaannutetaan, viedään energiat ja pala sielua, pidetään otteessa ja pyritään haluttuun tulokseen. Tsemppiä! Mäin pahoja ihmisiä en ole hetkeen nähnyt, ja tiedän kyllä murhaajia, raiskaajia, ryöstäjiä ja vaivallan tekijöitä. Heidän motiivinsa ovat ymmärrettäviä. Teidän tekonne, motiivit ja sielunne on vain mustaa. Jatkossa saatte ihan itse kokea sen. En tee mitään, kaikki paha kimpoaa teille takaisin. Eläkää paskassanne.
- Anonyymi
Pitää ihmisiä vastentahtoa orjuudessa, ja hakkaamisen ilosta varastaa sielua muiden parantamiseen ja elämän kehittämiseen. Hyi vittu mitä saastaläjiä. Oikeasti naiset, jotka tälläiseen kuulu, tehkää palvelus älkää lisääntykö yhtään enempää, jotta tuommoinen pahuus saataisiin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838