Oikein hyvää äitienpäivän

Anonyymi

sunnutai aamua. ❤️🌹🤴🐺

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos. On omenainen olo 😘

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta.


      • Anonyymi

        Onko tarkoitus päästä minusta eroon täällä vai mikä oli idea tulla vihjailemaan että siemenet ovat sisässä? 🐺


    • Anonyymi

      Kiitos samoin! Mitä vaimolle ja lapsille kuuluu, tarjositko brunssin tai vaimolle aamiaisen vuoteeseen?

      • Anonyymi

        Ei ole vaimoa... Milloin se menee jakeluun. 🐺🤴


      • Anonyymi

        Olen eronnut yli 11 vuotta sitten. Elän yksin. Oliko mukavaa satuttaa tuolla tavalla verisesti?? 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eronnut yli 11 vuotta sitten. Elän yksin. Oliko mukavaa satuttaa tuolla tavalla verisesti?? 🐺

        Mitä veristä siinä on, jos olet erosi jo käsitellyt? Tietysti voi loukkaantua vaikka mistä, mutta aika viaton oli kysymys kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä veristä siinä on, jos olet erosi jo käsitellyt? Tietysti voi loukkaantua vaikka mistä, mutta aika viaton oli kysymys kyllä.

        Tarkoitin tuota omenaista oloasi ja mitä sillä vihjailit. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tuota omenaista oloasi ja mitä sillä vihjailit. 🐺

        Höpö höpö minä en sitä edes kirjoittanut, joku muu se oli, mene sille loukkaantumaan, omena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tuota omenaista oloasi ja mitä sillä vihjailit. 🐺

        Eli jos sinulla on joku mies jonka kanssa harrastat seksiä, niin mikset voi sitä kertoa muutenkin kuin tuolla tavalla ilkeästi vihjailemalla? Minulla ei ole mitään kumppaneita oikeassa elämässä. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö minä en sitä edes kirjoittanut, joku muu se oli, mene sille loukkaantumaan, omena.

        Aivan kuin nyt pystyisin erottelemaan mikä on keneltäkin... Ei tule mitään. Olen nukkunut liian vähän ja hermostun herkästi. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos sinulla on joku mies jonka kanssa harrastat seksiä, niin mikset voi sitä kertoa muutenkin kuin tuolla tavalla ilkeästi vihjailemalla? Minulla ei ole mitään kumppaneita oikeassa elämässä. 🐺

        Edelleenkin, loukkaannu sille joka omenaista oloaan esitteli. 🙄 Se en ollut minä. Minähän vain kysyin mitä perheellesi kuuluu, mistä minä voin tietää että vedät siitä herneet. Sinun ikäisilläsi yleensähän on perhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin, loukkaannu sille joka omenaista oloaan esitteli. 🙄 Se en ollut minä. Minähän vain kysyin mitä perheellesi kuuluu, mistä minä voin tietää että vedät siitä herneet. Sinun ikäisilläsi yleensähän on perhettä.

        Anteeksi. Mutta ei ole perhettä enää siinä muodossa. Entisellä on uusi mies ja lapset aikuisia. Olen onnitellut exääni viestillä. Itse olen töissä nyt. 🐺


    • Anonyymi

      Älä räplää pillussa jos sattuu olemaan sopii hattu päähän paremmin

      • Anonyymi

        Ja mikä järki tässäkin viestissä oli? Taidan lopettaa palstailut, koska minua ei selvästikään täällä kaiveta. Eikä missään. 🐺🤴


    • Anonyymi

      Kuukaudet vaan vaihtuu ja mitään ei oikeasti tapahdu. Olihan se tyhmää luulla että minusta joku nuori naisen alku oikeasti tykkäsi. Kävihän minulle joku aikaisemmin kertomassa, että netta tuskin lukee näitä. 🐺🤴

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe