Näyttävät koordinoivan Voitonpäivän suurta Skoda-kulkuetta, kuunnelkaa ainakin kanavaa 3 AM pääkaupunkiseudulla.
Lähettimet on helppo tunnistaa liikenteessä: Skooda jossa on LA-antenni ja antennissa heiluu pikkuruinen yrjönnauha. Tietenkin on perinteiset Z-tunnukset töherretty ympäri Zkozaa, osa tapansa mukaisesti väärinpäin ja sitten töherretty päälle oikein. Keulamaskina on koivun runkoja ja katolla vanha heteka estämään Javelinit ja Bayraktarit.
Huhujen mukaan jossain on isompi maa-asema josta lähetetään V8-ääntä SSB-alueella.
LA-puhelimen kanavilla runsaasti Skodistien keskusteluja
11
147
Vastaukset
- Anonyymi
No jo on Kyykmanilla taas huono päivä.
Kateus ja katkeruus raastaa mieltä. Onko vielä laskuhumalakin, vai paha krapula.
Huono yhdistelmä. Se syö miestä. Varsinkin persaukisella Toyotistilla. No jouduitte salaamaan voitonpäivä ajoreitin, kun hyvinkään ja Helsingin välillä olisitte joutuneet Toyotiinne kanssa kivitetyiksi. Onneksi teillä ei ole vielä keulakuvana sitä toverien bZx:ää.- Anonyymi
Kyykmanilla näyttää tätänykyä olevan huonoja päiviä paljon, jotain apua pitäis saada.
- Anonyymi
Skodistit koristelivat autojaan Venäjän lipuilla, jakoivat Lenin-pinssejä ja soittivat neuvostoiskelmiä.
- Anonyymi
Naamioituivat tällä kertaa länsiautoihin. Venäjällä on tapana valehdella kuten tässäkin näkyi. Todellisuudessa itäautot odottavat jossain kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naamioituivat tällä kertaa länsiautoihin. Venäjällä on tapana valehdella kuten tässäkin näkyi. Todellisuudessa itäautot odottavat jossain kaikkia.
Joo kyllä Toyotia riittää tovereille.
- Anonyymi
Pysyykö antennin magneettijalka venäläisessä pläkkipellissä? Epäilyttää kiintee asennus kun siinä pitää porata tota ruosteista konepeltiä
- Anonyymi
Joo on se tosiaanToyotissa paha ongelma.
- Anonyymi
Tulee kotoinen olo tojossa kun lapioi 200 kg Biolan kanankakkaa lattialle, se vaan on harmillista kun se tippuu ruostereijistä tielle niin pitää joka päivä lapioida uusi lasti.
- Anonyymi
Hätäkanavalla näyttää olevan skodisteja alvariinsa, milloin skeida pettänyt alta tai varoitetaan skeidaa kyykyttävistä länsiautoista
- Anonyymi
SSB-alueilla ei ainakaan, radiot liian kalliita itäautoilijoille
- Anonyymi
- kuuleeko Vostok-1? Harmaa Mercedes-Benz kyykytti minut
- Vostok-1 tässä, kiitos tiedosta, menen levähdyspaikalle turvaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752