Jos kerta Rivi-4 on teknisesti täysin ylivoimainen kone mm skeidan urheiluautoihin niin miksi pitää generoida V8-ääniä pienistä kaiuttimista?
Eikö niistä voisi tulla modernin Rivi-4 ääniä jotka peittävät sen muinaisen MPI hehkukuulamoottorin äänet ja siannaamainen tuulipuku voi kabiinissa kuvitella ajavansa Audilla?
skoodan V8 koneet
16
237
Vastaukset
- Anonyymi
Kasikones on rikkaan ja ilikiän miehen autuu.
Määrätietoosen ja kovan poijan autuu on uus Kooriakki ÄrÄs Isool maharil ja pienel kuluutuksel.
T.MakeLahest - Anonyymi
Rabbitiin saa V1 -äänet. Ne on äänitetty Plzenin lennokkikerhon kentällä laittamalla balsahärvelin metanolimotin sylinteri 30 astetta vinoon.
Nyt ne muikeat äänet ovat jokaisen urheilullisen suomituulipuvun kuultavissa! - Anonyymi
Höpöhöpö mitä valheita suollat! Uudessa Octavia vRS:ssä ei kyllä ole mitään äänigeneraattoreita vaan ihan moottorista tulee omat äänet!!!
- Anonyymi
No ei tasan tule. Ulkona kuuluu vain hihnan luisu ja sisällä kehitysvammaisen wannabe v8 äänet.
- Anonyymi
Toveri kyykman se vaan jaksaa trollaamista.
Kyllä kateus on melkoinen voima. Laita nyt taas korkki kiinni. Helpottaa.- Anonyymi
Eli syynä V8-äänigeneraattoriin oli se että täällä palstalla jollain on toisen mielestä Toyota ja tämä on kuvitellusta syystä kateellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli syynä V8-äänigeneraattoriin oli se että täällä palstalla jollain on toisen mielestä Toyota ja tämä on kuvitellusta syystä kateellinen?
Lue nyt se toveri kyykmanin juttu kokonaan ja kommentoi sitten näitä viisauksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue nyt se toveri kyykmanin juttu kokonaan ja kommentoi sitten näitä viisauksiasi.
Ai enkö minä enää ole itse kyykman vaikka näin on väitetty?
- Anonyymi
no, miksei niitä v8 koneita ole? korvaako ääni generaattori oikean veekasin? ja jos korvaa niin miksei rivinelaria voi myös korvata pelkällä "sound boxilla"?
- Anonyymi
Päänupin magneettikuvaus olisi tarpeen näille länkyttäville trolleille.
- Anonyymi
Kyykman kirjoittaa rehellisesti rekisteröidyillä nimimerkillään. Avointa toimintaa ja hatunnoston arvoista!
- Anonyymi
V8 äänet ne olla pitää! Ja tuplapakoputket tai oikeastaan quatro, ja rittää että on vain päät!
Saisko nää litraiseen tsi:hin? …jotekin kireellä, oudolla vireellä, litrainen tsi soi!
Tero - Anonyymi
Kannattaa mennä kesälomalle Usa:han. Siellä ei ole skodan skodaa missään ja VW-kippanat nekin harvassa. #vietäskodavapaakesa22
- Anonyymi
Miksette hanki/kokeile aitoja isomoottorisia autoja? skeidan koneet EIVÄT ole isolohkoja eikä skeida ole urheiluauto.
Oikean auton kokeilu voisi poistella kotien pikku vRS-rallikuskeilta luulot pois. Miksi ette ole valmiita tähän vaan valitatte täällä jatkuvasti ja paikkaatte 0-tason itsetuntoa jollain v8-äänihärpättimillä? - Anonyymi
Toyotassa on parhaat äänet.
https://www.youtube.com/watch?v=pgsyWldetMk
https://www.youtube.com/watch?v=ieJUP9O9RG8 - Anonyymi
Parhaat äänet koskaan.
https://www.youtube.com/watch?v=1mJeF_7px20
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752