Krapulapäivänä pistelyä ja kipua

Anonyymi

Olen 18v ja aloittanut alkoholin käytin toki maltillisena. Mistähän voisi johtua, että krapulapäivänä jalat ihan kipeät ja ei vaikuta jalkojen asento tai mikään kipuun. Ja pistelee ympäri kehoa vähän minne sattuu. Eipä kyllä huvita juoda mutta onkohan tämä vakavaa?

9

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aika jännä itellä pisteli ympäri kehoa kun olin juonut 2kk putkeen viinaa ja mulla on C-hepatiitti kaiken lisäks.. Toi on siis kyllä kunnon oire mut aika pienel juomisella

    • Anonyymi

      Käsittämättömiä nämä itseään juomalla kiduttavat.

    • Anonyymi

      Ei kannata juoda.

    • Anonyymi

      Tuossa tapauksessa alkoholi ei välttämättä ole hyväksi hermostolle.
      Mulla on monihermosairaus, ja alkoholi aiheuttaa esim. pistelyä, puutumista ja kipuilua.

    • Anonyymi

      Yksi syy voi olla nestehukka (vettä puuttuu kehosta). Alkoholihan kuivattaa ihoa ja kehoa ja poistaa nestettä kehosta kuten lienet huomannut. Jos sulla on krapula, voin vannoa, ettei juomisesi ole maltillista. Lopeta ajoissa ennen kuin tulee vakavampaa. Nuori keho ei kestä paljon alkoholia.

    • Anonyymi

      Menneisyys on ilmeisesti jättänyt jäljet kun tuli vedettyä päihteitä oikeen urakalla. Nyt kuivilla jo kauan en edes laske päiviä.
      Joskus tulee yhtäkkinen ahdistuskohtaus ilman syytä jolloin millään ei ole väliä ja silloin käyttäydyn itsetuhoisesti.
      Yleensä pystyn välttämään kohtaukset. (onneksi ne tulee harvoin)
      Vähän aikaa sitten aioin ampua itseni, ja ammuinkin mutta piippu meni joko vahingossa sivuun, aseen rekyyli vaikutti tai viime hetkellä muutin mieleni. Toivottavasti se oli tuo viimeinen syy.
      Ohimoon jäi jälki ja vähän palovammoja ruudista kun piippu lähellä. Olisihan se haava pitänyt tikata mutta sokeakin olisi nähnyt että se on peräisin luodista joten yritä siinä selitellä poliisille mitä tapahtui puhumattakaan luodista katossa.
      Asekin oli menneisyyden jäljiltä kun tarvitsi vähän turvaa,,, kamapiireissä se oli vähän must-juttu että terä tai mutka matkassa.
      En tajua miksen hävittänyt sitä mutta nyt se on joessa ja useampana osana sekä panokset.
      (poliiseille tiedoksi ja luoti on kaivettu poijes katosta)
      Kaupan päälle olisi tullut m1-lähete.
      On erittäin hävettävää että laitoin nettiin kuvat mutta toivottavasti ehdin poistaa ne ettei levinnyt.
      Miksi helvetissä laitoin ne nettiin? Joku typerä exhibitionistinen: "kattokaa minua".
      Vieroittauduin ehkä liian nopeasti alkosta ym. kamasta ja se jätti minuun "kirouksen tai pedon merkin".
      Oikeestaan tuo on aika ilmeinen syy ahdistuskohtauksiini. Onneksi vältyin epilepsialta.
      Toimin duunissa 110% ja yritän ehkä liikaa muutenkin että pystyisin ottamaan menetetyn aikani takaisin.
      Niin, ja pienet persoonallisuushäiriöt eivät auta asiaa kuten ei vittumainen luonnekaan.
      Nyt on varmaan aika ottaa vähän rauhallisemmin. Onneksi tyttöystäväni ymmärtää minua, ja onneksi hän on kosmetologi on vähän fixannut pärstää. Uskomatonta olen aina väheksynyt kosmetologeja mutta hehän ovat taiteilijoita.
      Mitä siis haluan sanoa?
      Vähältä piti.
      Onko teiltä pitänyt läheltä?

      ex-tissuttaja

      • Anonyymi

        Vai olisko sittenkin niin, että tuo päihteidenkäyttö on sinun tapauksessasi pelkkää mielikuvitusta.
        Kattos noin kun sinun pitää KD-kristittynä pitää ns.fasadi puhtaana. Olet ollut naimisissa yli 50v.

        Asut yhä vaimosi kanssa. Muutes; hän on sen katon alla ainoo valehtelematon osapuoli. Muista IP ominaisuus.
        Eikö ol muutes ikävä seuralainen tuo IP?
        . tl.


    • Anonyymi

      Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole Tissu enkä 70-vuotias kd-fani.

      Siinä olet kyllä Oikeassa, että satuilen ryyppyjuttuni ja olen oikeasti hyvätuloinen. Mutta tuo ammattikoulun ope ja hakkerointijuttu on ihan sun omaa mielikuvitusta. En ole koskaan asunut Kouvolassa enkä edes käynyt siellä päin. Onko sinulla mitään todisteita tästä muuten kuin oma päähänpinttymä?

      Ilmiselvästi sinulla on toinen henkilöitä oikeasti kuvittelet minuksi. Ja eimulla ole ongelmia sen asian suhteen, muistathan kuitenkin yksityisyydensuoja, on aika karua jos leimaat syyttömän vanhuksen ripulitrolliksi.

      Asd

    • Anonyymi

      Rapula päivässä, niin et leimaannu juopoksi

      Maksakin kiittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe