Heräsin pahantuulisena tänään

Anonyymi

En saisi kertoa rakastamalleni ihmiselle tunteistani, koska joku pahantuulinen kakkanaama palstalla kuvittelee olevansa hän. Haistakaa koko palstalle lässähtänyt porukka.

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro se hänelle oikean elämän puolella. Ei pääse pahantuuliset kakkanaamat väliin.

• Anonyymi

Hän on se pahantuulinen kakkanaama. Kerron tahallanikin. Kerron kaikille. Kirjoitan paikallislehteen miten rakastan häntä. Vttuun kaikki salailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on se pahantuulinen kakkanaama. Kerron tahallanikin. Kerron kaikille. Kirjoitan paikallislehteen miten rakastan häntä. Vttuun kaikki salailu.

Ehkä hän ei lue paikallislehteä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä!!!!!!! Olet tulta ja tappuraa tuossa. RRRRRRRRRRR... Sinua ja minä laitan HS :n etusivulle, kuinka paljon. No, leikkiä mutta paikallislehden pikkuilmoituksiin laitan, jos haluat ja omalla nimelläni sekä numerolla. Todellakin vitt**n kaikki salailu, kun vain Sinä rakas merkitset minulle. Ei muut ja muiden typerysten jorinat täällä eikä siellä!

Rakas ajatusteni ja <3:ni asukki, p*rkele, kun minäkin tässä ihan suutuin noille "turhanmussuttajille!!! 😍😘💕

• Anonyymi

Aika lapsellinen aloitus. 😂

• Anonyymi

Ehkä te vanhukset voisitte miettiä toisenlaisia palstoja kun haluatte jutella vakavia.
        Tämä on enempi nuorekkaiden tunteilupaikka. Mene eläkeläisten sekaan. Sua täällä kukaan kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä te vanhukset voisitte miettiä toisenlaisia palstoja kun haluatte jutella vakavia.
        Tämä on enempi nuorekkaiden tunteilupaikka. Mene eläkeläisten sekaan. Sua täällä kukaan kaipaa.

Vanhuksethan varmasti aikansa palstalla viettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pikkuteinikakkanaamaa nyyh 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pikkuteinikakkanaamaa nyyh 🤣

Mee nyt mummo vttuun tai hautaan siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhuksethan varmasti aikansa palstalla viettää.

On niitä ja tyhmiä vielä. Tyhmimmät viestit täällä on eläkeikäisiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee nyt mummo vttuun tai hautaan siitä.

Haaahhhahhhaaaaaaaa 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Minä puristelen finnejä vielä kun sinä makaat vanhainkodissa ja lasket allesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puristelen finnejä vielä kun sinä makaat vanhainkodissa ja lasket allesi.

Teinikakkanaaman epäonninen rakkaus yhyyy 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua pientä ´´silittää päätä`` 😁😁😁

• Anonyymi

Etä halaus päivääsi. Muistelen sitä lämpöö ikuisesti, mikä synty halauksessasi.

• Anonyymi

En kai minä tänne kirjoittaisi, jos niin läheisiä oltaisiin että halaillaan. Kirjoita hänelle tuo jos noin läheinen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kai minä tänne kirjoittaisi, jos niin läheisiä oltaisiin että halaillaan. Kirjoita hänelle tuo jos noin läheinen on.

Et sä kumminkaa tulis vaikka kutsuisin ensi yöksi kainalooni tuhisemaan:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä kumminkaa tulis vaikka kutsuisin ensi yöksi kainalooni tuhisemaan:(

En ole kukaan ketä olet halaillut. Ei me olla halattu koskaan.

• Anonyymi

Miksi ukrinalainen saa saelcoytyä hengissä ja suomalainen ei saa?

• Anonyymi

Kyllä saa suomalainen. Mikä nyt hätänä?

• Anonyymi

Ompa kurjaa herätä pahantuulisena..en edes tiedä miltä semmoinen tuntuu, muuten kuin yliväsyneenä.

• Anonyymi

Oletko kuitenkin ihan elossa ja normaali tunne-elämä? Tunteettomuus on vähän pelottavaa minusta.

• Anonyymi

TosdwllKIN HAUSKA avaruuszaja voyjaer,.... mtkaaja Delta QuDRNRIZ

• Anonyymi

Pms pelle on pahana.

• Anonyymi

Menkat on myöhässä itseasiassa. Olenko raskaana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkat on myöhässä itseasiassa. Olenko raskaana?

Yhden yön panosi jackpot!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe