Tänäänkin, kun olin tulossa ympyrään Kaaritieltä alhaalta päin, änkesi siihen toinen auto sairaalan suunnalta samanaikaisesti jumalatonta kyytiä ja olisi varmasti paukahtanut kylkeeni, ellen olisi salamannopeasti poistunut ympyrästä seuraavan ulosmenoreitin kohdalta, mikä ei lainkaan kuulunut ajosuunnitelmiini.
Liikenneympyrä on vaarallinen
19
1338
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen enemmän sitä että jotkut Paimiolaiset eivät käytännössä osaa noudattaa liikennesääntöjä ja nopeusrajoituksia.
- Anonyymi
Siinä ei silloin paljon ehdi katsella suojatien ylittäjiä, kun tuollainen tilanne tulee. Heti on pois alta päästävä ja sitä parempi, jos ei kukaan hyppää alle.
- Anonyymi
😅 älä aja liikenneympyröihin tai älä aja autoa, jos perässä tulevia autoja pelkäät
- Anonyymi
No samat kuskit tuli vaatimaan kiertoliittymää ja saivat sellaisen, sitten eivät osaa käyttää sitäkään.
Samaa ollaan huomattu, huom jos joku on tulossa liittymään niin silloi ei kiihdytetä vauhtia vaan jäädään odottamaan omaa vuoroa.
PS myös kiertliittymään mennessä pitää pysähtyä. Ei pitäisi olla niin vaikeeta?- Anonyymi
Ei kiertoliittymään mennessä tartte pysähtyä, ei ole stop-merkkejä. Opettele liikennesäännöt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiertoliittymään mennessä tartte pysähtyä, ei ole stop-merkkejä. Opettele liikennesäännöt!
kyllä pitää, jos joku ajaa jo ympyrässä niin liittymästä tulevan pitää sitä väistää. Opettele itse liikennesäännöt (ne voimassaolevat)
- Anonyymi
On ne rullaverhotkin vaarallisia vammaisille.
- Anonyymi
Liikenneympyrään tullessa pitää väistää muuta liikennettä. Jos sairaalasta päin tullut oli lähempänä ympyrää kuin sinä niin sinun olisi kuulunut väistää. paha nyt toki sanoa kun en ole tilannetta nähnyt
- Anonyymi
Etkö tiedä, että ympyrässä ajavalla on etuajo-oikeus? Jos auto on tulut sairaalasta päin ympyrään, ja sinä kaariotietä ala-vistalta, nioion sinun kuuluukin väistää jo aikaisemmasta liittyumästä ynmpyrään ajanutta autoa. Tästä saa käsityksen, että olet ajanut kaaritieltä sairaalasta tulleen auton eteen rikkoen väistämisvelvollisuuttasi ja "joutunut" poistumaan salamannopeasti seuraavasta liittymästä. Ole tyytyväinen että sairaalasta päin tullut kuski ei ole ajanut kylkeesi, nimittäin olisit maksumiehenä...
- Anonyymi
Parantolan suunnasta (missä on myös kolmio) tulevat kuskit lisäävät vauhtia jos joku yrittää tulla Kaaritien suunnalta nimen omaan ala-vistan suunnalta, huomatkaa rinkulkassa ajetaan vain viittäkymppiä. K-kaupan rinkulassa vain neljääkymppiä, ei voi olla niin hemmetin vaikeaa? Vai mitä Paimiolaiset?
Eli auttoiko pätkääkään kalliin risteyksen muutostyöt? Kun asenne ei muutu? - Anonyymi
Kiertoliittymässä oikea ajonopeus on 10-15 km/h. Tämä takaa kaikille joustavan pääsyn liittymään ja jatkamaan siitä matkaansa. Nämä saatanan kaaharit liikenteessä pilaa kaiken !
- Anonyymi
Kyllä, hyvä ettei kerran kolissut kun menivät vauhdilla parantolan suuntaan. Mikään ei ole muuttunut siitä kiertoliittymän rakentamisen. Vanha meininki vaan jatkuu. Saatanan kaaharit!
- Anonyymi
Voisivat poliisit jäädä joskus tarkkailemaan ajokäyttäytymistä näissä liittymissä.
Kaikenlainen ihmisten pahoinvointi ja ongelmat paljastuu helposti liikenteessä. Kortteja herkemmin hyllylle niin eikös ala ajo muuttua.- Anonyymi
Missään muualla päin maailmaa ei tarvita poliisia ohjaamaan/seuraamaan kiertoliittymää kuin paimiossa!
Paimio on ainutlaatuinen hölmöjen paikka 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään muualla päin maailmaa ei tarvita poliisia ohjaamaan/seuraamaan kiertoliittymää kuin paimiossa!
Paimio on ainutlaatuinen hölmöjen paikka 🤣Olet huomannut Paimiolaisten syvimmän olemuksen.
- Anonyymi
mitäpä jos opettelisit ajamaan?
- Anonyymi
Sitäpä, opetelkaa ajamaan ja liikennesääntöjen kertausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpä, opetelkaa ajamaan ja liikennesääntöjen kertausta.
Liikenneympyrä eli kiertoliittymä on varustettu lähestyvistä suunnista väistämisvelvollisuudesta kertovalla liikennemerkíllä (kärkikolmio), jolloin liikenneympyrään saapuvien on väistettävä sekä pyöräilijöitä, kävelijöitä ja mopoilijoita että ympyrässä jo olevaa ajoneuvoliikennettä. Ympyrästä poistuvien ajoneuvojen taas on väistettävä suojatiellä tai pyörätien jatkeella kulkevia, koska liikennesäännön perusteella ajoneuvolla on väistettävä tietä ylittävää jalakulkijaa, polkupyöräilijää ja mopoilijaa poistuttaessa liikenneympyrästä.Liikenneympyrään saapuvien ajoneuvojen ei tarvitse näyttää suuntamerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikenneympyrä eli kiertoliittymä on varustettu lähestyvistä suunnista väistämisvelvollisuudesta kertovalla liikennemerkíllä (kärkikolmio), jolloin liikenneympyrään saapuvien on väistettävä sekä pyöräilijöitä, kävelijöitä ja mopoilijoita että ympyrässä jo olevaa ajoneuvoliikennettä. Ympyrästä poistuvien ajoneuvojen taas on väistettävä suojatiellä tai pyörätien jatkeella kulkevia, koska liikennesäännön perusteella ajoneuvolla on väistettävä tietä ylittävää jalakulkijaa, polkupyöräilijää ja mopoilijaa poistuttaessa liikenneympyrästä.Liikenneympyrään saapuvien ajoneuvojen ei tarvitse näyttää suuntamerkkiä.
Myös Kiusalan porukka väistämisvelvollinen, mitä hyötyä liittymästä kun mikään ei ole muuttunut. Edelleen samaa porukkaa ajaa kuin viimeistä päivää, kiire on niin kova!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579