Kokemuksia aikuisten lasten välien katkaisemisesta.

Anonyymi

Katsoin juutr dokumnettia kipeistä ihmisten elämistä,,aiheena välirikko vanhempiin. Samaistuin täysin aiheeseen jossa aikuinen poika kertoi ,aivan kuin m inun tarinani nuoresta äitiydestäni. Nyt aikuinen lapseni,on alkanut syyttelemään minua kaikesta paskastaja ei edes syntymäpäivinä tai äitien päivä soittoa laita. Tuollainen katkeruus on pahaa ja ikävää kaikille osapuolille,h än tietää että elämäni on ollut turvatonta ja helvettiä ,huonoja ihmis suhteita koska itsekin olen kasvanut tunnevaurioisessa päihdekodissa, Viimeiset kaksi vuotta aikuinen lapseni on ollut pitämättä yhteyttä-koska halusin puolustaa itseä ja omia haavojani,hän lyttää täysin kokemikseni,yksinäisyyteni ja haukkuu jopa y´tyhmäksi lehmäski. Tuo on jo aika hurjaa ja kohtuutonta,mun ei enää tartte kuunnella vanhoja paskoja aikoja jossa elin päivä kerrallaan jaksmaisen rajoilla,en kä ollut ehkä paras mahdolliknen äiti,mutta niillä korteilla pelasin mitkä sain käteen i tänne tullessani. TUO JATKUVA vanhojen aikojen kaivelu,sanomiseym on outoa. Kaikki muämä on än syyttäm inen alkoi hänen terapiakäyntien jälkeen,ammattiterapeutti keksi että minä olen kaikki paha, koskaan mun näkökantaa ja kokem uksiani asiasta. Toisen yksipuolinen kertomus johti välirikkoon ja lapse katketuuteen josta ei tunnu pää'sevän yli. Tuo syyttely on kohtuutonta ja se että sanoin asioita takaisin johti välirikkoon.En ota keltään enää pasjaa osakseni edes läheisiltäni,elämäni on yhtä kärismys näytelmää muutenkin omien ongelmieni takia.Kokemuksia? Suosittelen Some deep story ohjelmaa sunnuntaisin ykköseltä,siinä on karut tarinat ihmisten helveteisgtä,joita ei kukaan,edes lähiest aina ymmärrä!t äiti hylkiö

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole hylkiö. Hyvää äitienpäivää.
      En tiedä kannattaisiko sinun yrittää vielä kerran korjata välejä poikaasi. Jos kirjoittaisit kirjeen ja pyytäisit häneltä ymmärrystä ja anteeksiantoa? Jos ei tilanne muutu, ei voi mitään. On onneksi muutakin elämää olemassa mutta olisihan se hyvä jos voisit poikasi perheen kanssa olla normaalisti yhteydessä. Kaikkea hyvää.

      • Anonyymi

        Ei pojasta vaan aikuisesta tyttärestä. Hän on perheeton. Ongelmat alkoivat siitä kun aloin vastaan sanoa ja itseäni puolustaa äänekkäästi,koska en jaksa vanhoja asioista puida vuosia,koin sen piinaamisena jo,mennä iläviin asioihin vaikka niistä ollaan jauhettu loputtomiin. Terapia aiheutti että minä olen pahis-mua ei teraputti kuullut,ainoastaan tytär on jutellut,asuu eri kaupu ngissa,en voinut sanoa omia kokemuksia ja asioista ,tilanne on eräreilui. En enää ala kuulemaan paskaksi ivaamisia,että minä olen se pahis vaikka isänsä petti mua lapsensa nähden ym skeidaa...m inusta tehtiin pahis,antaa olla,puölustan jatkossakin minuuttani.JOS EI KESTÄ kuulla,olkoot oloissaan,hän on tehn yt ratkaisunsa.


    • Anonyymi

      Kitos hyvästä aloitus kirjoituksesta. Sama tällä tytär hoidati lapsensa ja kotinsa mulla ja meinasi eläke pussini niin suuri että rahaa viellä eltä ruokia kolmaskin tuleva lapsi kun olivat asuntosästäjiä uraputkessa.Piti heidän siksi risteillälomaillakin 2 lasta mulla. hyväksi käytöä kun sen juoppo isäsästä erosin.Suvulle valehteli juopotelen ja vaihdan alvarin miestä,Ettei suku pidä yhteys ja saatietää sen lapset mumolassa enmän kuin sillä ja sen ukolla. Paska äiti siten ymm. Mutta aika mene ja toden totta äidin rakkaus ei koskaan kuole, Edestän hän kaiken löytää omista lapsistaan .Sillä minkä taakse jäät sen edestäsi löydät.Äidin sydän kuitenkin on anteeksi antava.

    • Anonyymi

      Kiitos kanssakokija, oletan etten tai ettemme suinkaan ole ainoat asian suhteen, itse en ikinä ivannut äitiraukkaani,kellä kova elämä ja iso perhe isoine murheineen, en o.le katkera vaikka en saa nut lämmintä kotia, ymmärrän vanhempiani ja kunnioitin . Kyynisyys ja katkeruus kovettaa sydäntä ja kuten dokumetissa mies aikuisena sanoi että hän ei rakastanut itseään ja kohdisti vihansa muihiin mm äitiinsä myös.Koskettava ohjelma,suositan seuraamaan sunnungtaisin, Ihmisten kyynisyys sattuu vanhempanakin.

    • Anonyymi

      Ns kummit,ketkä tietää välirikosta ja ovat alati yhteydessä lapseen,ovat passiivisena osallistumassa välirikkoon,voisivat opastaa että kannattaisi sopia äitisi kanssa,kovia kokeneena naisena ,mutta ovat selän takana yhteydessä lapseeni ja tietää ongelman,mutta eivät tee asialle mitään,aika perseestä mun kannalta ja kaksinaamaistakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe