Miksi netissä on tieto, että uimahalli on auki tänään äitienpäivänä ja että suljetaan klo. 17.00. Ei päässet äidit uimaan lapsiensa kanssa.
Uimahalli?
Anonyymi
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Isänpäivänä oli sentään tasa-arvonmukaisesti isille ilmainen uinti.
- Anonyymi
Vilahtiko ikaalisissakin.
- Anonyymi
Tänään la taas suljettuna, vaikka netissä ilmoitetaan sen olevan avoinna. Ei päässyt uimaan, eikä saunaan. Harhaanjohtava ilmoittelu on lain vastaista.
- Anonyymi
Kannattaa etukäteen varmistaa puhelimella, onko varmasti auki. Näin voi varmistaa, ettei synny aiheettomia matkakustannuksia.
- Anonyymi
Minulla ei ole puhelin enää samanfirman operaattorilla kuin aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1014397Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka533254- 383015
- 342058
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5071738- 631654
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501498- 411400
- 681314
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171286