Poliisien käytös

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/980ae553-28ae-45f4-85d4-a65fae06821b

En yhtään ihmettele miksi esimerkiksi Ruotsissa "mielenosoittajat" hyökkäävät kohteena nimenomaan poliisit.
Täällä Suomessa poliisien arvostus putoaa koko ajan ja syynä on tällaiset rasistiset ym poliisiryhmät. Ihan poliisien oma vika jos poliisien kimppuun käydään.
Yksittäiset tapaukset poliisissa ymmärrän mutta jos alkaa olemaan jo ryhmiä niin sitä en tajua miksi poliisi lähtee mukaan tuollsisiin, suorastaan rikollisiin ryhmiin. Taitaa tyhmyys tiivistyy joukossa.
Itse nuorempana, parikymppisenä olin hieman väkivaltainen mutta tapaukset huomioon ottaen oli aihettakin antaa nyrkin heilua, tosin se oli tyhmää. Myöhemmin hain poliisikouluun mutta en tullut hyväksytyksi vaikka tiedä että olisin ollut todella tarkka poliisina eli en olisi hyväksynyt mitään tällaista rasistista toimintaa poliisien joukoissa. Yleensä mihin alan teen sen täysillä eli todella paneudun työhöni. ..joten ihmettelen kuinka seikasta pääsee läpi tällaiset ns. "rikolliset" poliisit.

14

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monet luonnevikaiset kykenevät teeskentelemään sovtesteissä ja läpäisevät fysiikan. Virkapuku sitten vapauttaa egon ja jonkinlainen vallanhimo iskee toimintaan.
      Useat toki ottavat työn työnä ja virtsaavat vain alapäästään. Hyvä niin.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät leikkipoliisi


    • Anonyymi

      Omat kuteet kaappiin, sitten heti Saabbiin.... tunnelmoi Turos Hevi G.

    • Anonyymi

      Suomen poliisi toimii vasemmistohallituksen muskeleina.

    • Anonyymi

      Mitä pazhkaa yleistämään. Kai jokaisessa ryhmässä löytyy mätiä omenia.

    • Anonyymi

      Poliisina olisi kiva olla. Saisi hakata, piestä ja kisailla näillä rapaperseillä. Ihan ehdotonta hupia.

      • Anonyymi

        Susta hernekeppi ole edes mattopiiskaa pitämään 😅🤣


    • Anonyymi

      Moniko muistaa tätä? Nyt puhutaan vain vartijoista.

      Tuskin nuo poliisin "lokapojat" kuten vartijatkaan viattomia maksavia asiakkaita on hakanneet.

      • Anonyymi

        Kukaan normaali ihminen ei hakkaa yhtään ketään olkoot missä virassa hyvänsä.
        Sellanen mies on luuseri reppana joka naisiin kajoaa


    • Anonyymi

      Minä en päässyt poliisikoulun aikoinaan. Olisin halunnut rikostutkijaksi.
      Syynä lienee ollut nuorempana putkaan joutumiset ja pahoinpitelysyyte/tuomio.
      Nuorena olin hieman rämäpää. Typerää oli angsti.
      Tuon pahoinpitelytuomion jälkeen paransin tapani ja sen jälkeen ei ole ollut mitään eikä tule.
      Yhtään olen tarkka jopa liikenteessä, en aja ylinopeutta, käytän vilkkua ja turvavyötä, en rassaa kännykkää, annan jalankulkijoille oikeuden mennä suojatien yli jne.
      Minusta tuli tuomion jälkeen hyvin tarkka lain noudattaja.

    • Anonyymi

      Opetelkaa käyttääntymään nillittäjät , niin ei tarvitse Poliisin puuttua toimiinne .
      Ja silloin kun tilanne teistäkin riippumattomista syistä on sellainen , että juoksette kauhuissanne pakoon , niin kukapa sinne menee henkensä kaupalla tilannetta korjaamaan ?

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät urhonkadun vaki asiakas 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät urhonkadun vaki asiakas 🤣😅

        Mites sinä tyttö- poika täälläkin jo solvaat ?
        Eihän tässä ketjussa ollut mitään poikkeavista .
        Älä rönsyile . Promillesta ei prosenttia heti saa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sinä tyttö- poika täälläkin jo solvaat ?
        Eihän tässä ketjussa ollut mitään poikkeavista .
        Älä rönsyile . Promillesta ei prosenttia heti saa ;)

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😂🤣


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe