Haluaisin sinut jo oikeasti. En jaksaisi millään enää odottaa.
Minulla on ikävä sinua
22
796
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinä mies odotat? Mikset ole vieressäni jo?
- Anonyymi
Hohhoijaa, eiköhän tuo ollut taas naisen aloitus, niinkuin 95% tällä palstalla ...
- Anonyymi
Ei varmasti ole
- Anonyymi
Onko sulla muka pääsy käyttäjien henkilöllisyyksiin?
Veikkaanpa, että tieto on mutua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti ole
Oli taikka ei. Ei homma etene palstalle kirjoitelemalla. Ei ainakaan tuohon tyyliin.
- Anonyymi
Sulla nyt tilaisuus. Panettaa. ;]
- Anonyymi
Multa katosi halut kun luin kommenttisi. En tiedä miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panit jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Niin minultakin. Jos on tuollainen kommentti niin ei sitä ääneen saa kirjoittaa eikä sanoa tai jää ainakin ilman naista. Minä en ainakaan ala kenenkään panopuuksi. Kyllä täytyy olla niitä romanttisia tunteita ja tunnelmia. Tuo nyt on niin kaukana niistä kun olla ja voi.
- Anonyymi
Haluat miehen omaksesi?
- Anonyymi
Kuka haluaa ja kenet? Mitä odotat?
- Anonyymi
Sairasta, niin sairasta!
- Anonyymi
Millon näit viimeksi ikävästi kohteen?
- Anonyymi
Yli viikko sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli viikko sitten
Ohimennen vai pidemmän aikaa?
- Anonyymi
Halut ja panot.
Ikävää. - Anonyymi
Milloin nähdään?
- Anonyymi
Ei tuo miehittelysi ota osaa, vain proosaa...
Nyt kielioppia.
Viikkoa pidempään ei naisen kissa kärsinyt, vaan pommpasi ruutujen läpi, läväistyen.
Week was enough suffering, when instincts took commanding leading through windowglasses, impaling, shredding desperate pussy, womans pussy.
https://m.youtube.com/watch?v=zaObybcKhew - Anonyymi
Älä odota. Lähesty minua selvästi. Kerro tunteesi
- Anonyymi
No mitä odotat? Jotain tapahtuvaksiko, ihmettä. https://youtu.be/Yvwo8f3SXKA
- Anonyymi
Minä odotan että se mies lähestyisi kysymään vaikka jotain lainaksi. Vaikka vessapaperia. Voisi selittää että unohti kaupasta ostaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1541884
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196