susta mies. Miten tää voi olla näin vaikeaa. Sanoisin vaan sulle miten tykkään ja vastaisit sitten mitä vastaatkin. Sehän oli joko "paluu todellisuuteen" tai "sukellus rakkauteen". Molemmat vaihtoehdot voittaa nykytilan varmaan.
Toisinaan sydän ikäänkuin repeää
18
477
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisen voi saada lahjaksi ihan uutena 🤫
- Anonyymi
Uuden sydämenkö? Haluaisin pitää tämän.
- Anonyymi
No mikset sano? Mikä estää? Mies varmaan tykkää myös!
- Anonyymi
En ymmärrä itsekään. Ei vaan ole tullut sanottua selkeästi. Pitää ryhdistäytyä pian.
- Anonyymi
Se olisi sukellus rakkauteen.
K- Anonyymi
Kelpaisi mulle paremmin se vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisi mulle paremmin se vaihtoehto.
Ja mulle. Kunpa olisitkin kaivattuni. Kerää rohkeutesi ja kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulle. Kunpa olisitkin kaivattuni. Kerää rohkeutesi ja kerro.
En tiedä olenko. Toivon samaa että hän ajattelee kuten sinä. Yritän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä olenko. Toivon samaa että hän ajattelee kuten sinä. Yritän.
Millä kirjaimella sun toinen nimesi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella sun toinen nimesi alkaa?
Klla se alkaa.
- Anonyymi
Mua surettaa :-(
Olisin vienyt sun sukunimen.
Mut ei maailmassa ole rakkautta.
On vaan tää kipu ja yksinäisyys. Epätoivo. Masennus.- Anonyymi
Mihin sinä sitä sukunimeä tarvitset? Onko omassasi jotain vikaa?
- Anonyymi
Tykkään myös sinusta nainen.
Tunteista puhuminen on ollut aina vaikeaa mulle ❤️.
Ehkä sä aistit sen kuitenkin sieltä oikean elämän puolelta kun oikein mietit.- Anonyymi
Siellähän ne aistimiset pitää tehdä. Ei täällä voi olla kenestäkään varma.
Kauniita unia sinulle.
- Anonyymi
No pyydät vaikka kahville, kyllä sen siitäkin ymmärtää jos on yhtään hajulla tilanteesta, kun tollanen täräytys voi panna senssit niin sekasin ettei tule sanoneeksi mitä tarkoittaa
- Anonyymi
Olen itse miettinyt ihan samaa, että ei saa liikaa yllättää toista. Hyvin kuvasti tuon.
- Anonyymi
Sunnuntaisin voi juu tuntua että sydän repeää ja hikeä puskee valtoimenaan ja ahdistaa...
Olisit juonut lauantaina vähemmän.- Anonyymi
Miksi minä itselleni pahan olon joisin, tyhmäkö olisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku
Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys4663860Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.
Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta1031992Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?
Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi7461854No niin.. nyt ihan vakavasti..
Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä851205- 59954
Ajatus on nähdessä
Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma52872Pääsikö Martti
Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎112855Etkö voisi
Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki67721