sanokaapas mitenkä tällainen suhteellisen tylsä tyyppi voisi tosissaan ilahduttaa äitiä. ottakaa humioon että meillä on pieni vauva. sävelet soivat sielussani mutta en saa konehesta irti.?
Idea nro1
3
776
Vastaukset
- Fatsu
Minä vien joka vuosi äidilleni ison kimpun valkovuokkoja, ja äitini arvostaa tätä elettä paljon. Ja "pirkka-niksinä" otan aina mettään kynsisakset mukaan jotta saan napsittua vuokot mukaani nopeammin :)
Joskus olen piirtänyt oman kortin, äiti on tykännyt niistäkin.
Riippuu tietysti millaiset perinteet ja tavat kullakin perheellä on, mutta meillä on aina arvostettua pieniä, yksinkertaisia eleitä kuten valkovuokkokimppua tai itse piirrettyä korttia, sen sijaan että olisimme ostaneet kalliita lahjoja. Mutta kukin tyylillään, tietty :)- ...
Mä ajattelin yllättää äitini, joka asuu 300km päässä minusta niin, että lähetän kukkalähetyksen, joka viedään hänen ovelleen saakka=)
Suuri ruusukimppu tai kevätkimppu, oikein liioiteltu, sellasesta mun äiti ainakin tykkää=)
- Minä
Minä toivoin kalevala korun äiti-lapsi korun. Siihen koruun tulee sen värinen kivi kun vauvan sukupuoli, sit niitä saa lisättyä samaan kaulakoruun kun vauvoja tulee lisää. Kultasepän liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk908807Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta907567Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin237525Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2197196Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.915971Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k825840Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1045552Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho
======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================05120Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j53507Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m303276