Puhelinshop

Anonyymi

Tietääkö joku onko puhelinshop.fi turvallinen paikka ja kuinka nopea toimitus

9

7077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei aavistustakaan. Verkkotunnuksen omistaa Mobila Electronics Oy niminen yritys Espoosta. Kokeile löytää jotain arovsteluja?

    • Anonyymi

      On nopea ja on turvallinen, tilattu jo monta kertaa :)

    • Anonyymi

      Mainostaako yrittäjä firmaansa täällä ja miksi?

      Miten tämä liittyy turvallisuusalaan?

      • Anonyymi

        En tiiä oon vasta 13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä oon vasta 13

        Suomessa ei 33 vuotiaatkaan tiedä vielä mistään mitään.


    • Anonyymi

      Vain muutamia kuukausia sitten kaverilta ostettu Samsung sanoi itsensä irti. Aamulla huomasin, että ruutu oli täysin pimeä, eikä minulla ole mitään käsitystä, mistä tuo johtui. Kai tämä pitäisi viedä johonkin huoltoon korjattavaksi, nopealla googlailulla löytyi esim. tällaisia:

      http://www.mytrendyphone.fi/shop/korjaus-169686s1.html
      http://puhelinhuolto.fi/
      http://www.scfhuolto.fi/yksityisille/

      Jotenkin vaan sellainen fiilis, että tulen tässä huijatuksi. Juuri mitään en puhelimista tai tekniikasta tiedä enkä jaksaisi yhtään ruveta selvittelemään asiaa. Pääsenkö miten paljon helpommalla jos vain käyn ostamassa uuden puhelimen?

      1

      <50


      Äänestä

      Kommentoi

      Jaa
      Vastaukset
      Vanhimmat
      Anonyymi (
      Kirjaudu
      /
      Rekisteröidy
      )
      5000
      Kirjoita kommentti...
      Lähetä

      Anonyymi
      2023-04-06 14:36:12
      UUSI

      Puhelinhuolto.fi eli Helsingissä toimiva Mobila Electronics on vankkumattomalla asiantuntijuudella sekä kattavalla niin uusien kuin vanhojenkin varaosien saatavuudella osoittanut olevansa erinomainen ja hinnoiltaan kilpailukykyinen puhelinhuolto. Tekee varastossa olevilla osilla työn odottaessa, ja jos osia pitää tilata, osien saapumisesta ilmoitetaan (yleensä viikon sisällä) ja tuodessa puhelin huolletaan saman päivän aikana. Jos korjauksen yhteydessä ilmenee odottamatonta, kestää se mahdollisen tilattavan varaosan toimittamisen verran aikaa.

      Helsingin toimipiste on Kannelmäessä kauppakeskus Kaaren parkkihallikerroksessa, jossa ruuhka-aikaan saattaa jonoa olla yhtäkkiä liikkeen ulkopuolelle asti. Liike on kovin suosittu. Ruuhka-aikoina huoltotöiden jono oletettavastikin vaikuttaa myös yksittäisen huoltotyön aikaan. 6 vuoden aikana palvellut todella hyvin useita kertoja. Voin suositella!

    • Anonyymi

      aatelin itse tilata sieltä kuoret

    • Anonyymi00008

      puhelinshop
      viikon seissyt tilaus tilassa "odottaa käsittelyä"
      ainoa mitä tullut on kuitti laskusta
      tavara arvo. oin 30.e ja sitä pitäisi olla hyvin hyllyssä

    • Anonyymi00009

      Puhelinshop
      tilaus seissyt viikon "odottaa käsittelyä"tilassa
      tavaraa hyllyssä lasku maksettu
      ei voi suositella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe