Jotenkin en pysty uskomaan että olisit niin kylmä ettet lainkaan miettisi asiaa.
En silti tiedä tunnenko sua lainkaan ja onko mikään ollut totta mitä olet puhunut.
Olet liian flirtti ja liikaa muiden perään. En siksi uskaltanut täysillä koskaan luottaa.
Siksi en kertonut tunteistani ja siksi halusin saada sulta vahvistusta siitä että välität. Olisin kertonut omistanikin, jos olisin ollut varma. En kuitenkaan saanut sulta kuin pieniä rippeitä. Niitä mitä muiden jäljiltä jäi.
Etkä koskaan näyttänyt vihreää valoa, paitsi kaikille muille. Mä pysyin punaisella aina vaan.
Tässä selitystä sulle mies.
Tässä jotain selitystä jos kaipaat
9
389
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävän epoloogista itsesääliä.
Siksi en kertonut tunteistani ja siksi halusin saada sulta vahvistusta siitä että välität. HÄN VARMAAN AJATTELI SAMOIN.
Olisin kertonut omistanikin, jos olisin ollut varma. HUOMAATKO ITSE? YMMÄRRÄTKÖ?
En kuitenkaan saanut sulta kuin pieniä rippeitä. MITÄ HÄN SAI?- Anonyymi
En pitäisi epäloogisena itsesäälinä. Tiedän ihan tarkkaan, millaista on olla rakastunut ja huomata toisen pelaavan pelejään. Ei siinä ole mitään reilua ja se satuttaa ihan mielettömästi. Jos toinen käyttäytyy kuten ap kertoi, ei siinä oikein voi tyrkyttää omia tunteitaan. Terv. sivusta, ei ap
- Anonyymi
Pysyit punaisella. Sehän jo selittää kaiken. Diipa daapaa. Ei nuoret vielä ymmärrä rakkaudesta.
. - Anonyymi
Mies ei koskaan näyttänyt vihreää valoa mutta oli muka flirtti kaikille.
Eikös flirtti oo vihree valo?
Ristiriitainen teksti mutta jos tosta nyt pitää jotain johtopäätöksiä vetää niin mies joka on flirtti kaikille ei ollu sulle, joten et oo missään mielessä kiinnostanu sitä. Edes seksinä - Anonyymi
Öööö... mitähän asiaa?
- Anonyymi
En ole ollenkaan flirtti?!
- Anonyymi
Ystävällisyys ja flirttikin on eri asioita. Sen sijaan, jos toisia iskee niin se on sit eri juttu. Näin mä asian näen ja siinä on ero, iso ero.
- Anonyymi
On noita flirttiä varttuneimmissakin. Haluavat parantaa omaa heikkoa itsetuntoa ja saada kumppaninsa mustasukkaiseksi.
- Anonyymi
Et ollut punaisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1363740Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1623382Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7211923Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.761526Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato811345Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571001082Surettaa sun vuoksesi
Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.99959Martina on niin nolo
Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj103937Oon päättänyt että palstailu loppuu kohta
Aion lähestyä sinua oikeasti ja ottaa selvää onko sulla tunteita. Loppuu nämä arpomiset, toivomiset ja kuvittelut.98909Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille
Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta226902