siinä. Siltä ne aamuiset postailut minulle vaikutti. Eipä se muuta mitään. Yksin olen ollut tähänkin saakka pitkään. Yksin synnyin, yksin elän ja yksin kuolen. 🐺
se taisi olla sitten
19
90
Vastaukset
- Anonyymi
Saman koin erään naisen taholta. Ärsyttää oma heikkous ja se, että meninkin rakastumaan häneen niin sokeasti. Ei hän ollutkaan sitä mitä antoi ymmärtää, vaan pelasi selän takana kieroa peliä koko ajan.
- Anonyymi
Tutun kuuloista, huijattu olo vain jäi ja kokema, joka ei unohdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutun kuuloista, huijattu olo vain jäi ja kokema, joka ei unohdu.
Niin jäi. Ja tää nainen vielä vakuutteli, kuinka luotettava on ja kuinka häneen ei tarvi pettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jäi. Ja tää nainen vielä vakuutteli, kuinka luotettava on ja kuinka häneen ei tarvi pettyä.
Mitä te täällä jauhatte? Miksi ette tee omaa ketjua tuolle? Tämä on edelleen minun reviiriäni. Nuo teidän jutut eivät liity minuun mitenkään. 🐺
- Anonyymi
Näin se lässähti kuin pannukakku. 🐺
- Anonyymi
Et kai sä viiskybänen äijä oikeesti kuvittele että joku 30 v nuorempi teiniflikka flirttailisi sulle täällä?? Wake up dude.
- Anonyymi
Herää kuule ihan itse vaan. Juu ja eilen vielä oli joku hunajatassu toivottamassa hyvää yötä. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää kuule ihan itse vaan. Juu ja eilen vielä oli joku hunajatassu toivottamassa hyvää yötä. 🐺
Nettikiusaamista voi harrastaa monella tavalla. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettikiusaamista voi harrastaa monella tavalla. 🐺
Jaa, taisit katsoa peiliin ja todeta tämän? Siinä tapauksessa onnittelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, taisit katsoa peiliin ja todeta tämän? Siinä tapauksessa onnittelut.
Mites minä olen kiusannut? Nyt voisit kertoa? Anteeksi jos olen.🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites minä olen kiusannut? Nyt voisit kertoa? Anteeksi jos olen.🐺
Kaikki käännetään minua vastaan, sitten luikitaan pakoon. Hyvästi vaan. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites minä olen kiusannut? Nyt voisit kertoa? Anteeksi jos olen.🐺
Haluatko että luettelen kaikki tähän? Siinä vois alkaa sulla posket punottaa ihan muusta kuin innostuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko että luettelen kaikki tähän? Siinä vois alkaa sulla posket punottaa ihan muusta kuin innostuksesta.
Ole hyvä vaan. Laita kaikki. Kyllä kestän ja voin oikoa vieheet joita esität. 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä vaan. Laita kaikki. Kyllä kestän ja voin oikoa vieheet joita esität. 🐺
Vieheet... nimenomaan. Tuollaiset pellet on syytäkin jättää kalastelemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieheet... nimenomaan. Tuollaiset pellet on syytäkin jättää kalastelemaan!
Virheet. Lopeta se näsäviisastelu ja ala listaamaan, mikä oli kiusaamista? Eikö teidän vedättämiset ollut sitä sitten? Eihän nyt toki... 🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieheet... nimenomaan. Tuollaiset pellet on syytäkin jättää kalastelemaan!
Sinäkin pelleksi haukkuja. Luikit vaan pakoon etkä jäänyt kertomaan, mitä virheitä olen tehnyt. Et edes tunne minua millään tavalla. Virhe numero 1 oli varmaan se että ihastuin tähän neitoon (asia johon en pystynyt vaikuttamaan). Eipä siitä lopulta muuta koitunut kuin sydänsuruja.🐺
- Anonyymi
Aamulliset? Nukuin tänään pitkään. Ei ollut sulle ne.
- Anonyymi
Kai ne minulle oli, jos minun omaan ketjuun kirjoitellaan? Mitä tarkoitat? Voit käydä lukemassa, jos et ole nähnyt. 🐺
- Anonyymi
En oletakaan ,että mitään niin upeaa olisin voinut saada elämääni sulostuttamaan. Ette voi kieltää minua haaveilemasta. Muuta minulla ei ole. 🐺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602