se taisi olla sitten

Anonyymi

siinä. Siltä ne aamuiset postailut minulle vaikutti. Eipä se muuta mitään. Yksin olen ollut tähänkin saakka pitkään. Yksin synnyin, yksin elän ja yksin kuolen. 🐺

19

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman koin erään naisen taholta. Ärsyttää oma heikkous ja se, että meninkin rakastumaan häneen niin sokeasti. Ei hän ollutkaan sitä mitä antoi ymmärtää, vaan pelasi selän takana kieroa peliä koko ajan.

• Anonyymi

Tutun kuuloista, huijattu olo vain jäi ja kokema, joka ei unohdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutun kuuloista, huijattu olo vain jäi ja kokema, joka ei unohdu.

Niin jäi. Ja tää nainen vielä vakuutteli, kuinka luotettava on ja kuinka häneen ei tarvi pettyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jäi. Ja tää nainen vielä vakuutteli, kuinka luotettava on ja kuinka häneen ei tarvi pettyä.

Mitä te täällä jauhatte? Miksi ette tee omaa ketjua tuolle? Tämä on edelleen minun reviiriäni. Nuo teidän jutut eivät liity minuun mitenkään. 🐺

• Anonyymi

Näin se lässähti kuin pannukakku. 🐺

• Anonyymi

Et kai sä viiskybänen äijä oikeesti kuvittele että joku 30 v nuorempi teiniflikka flirttailisi sulle täällä?? Wake up dude.

• Anonyymi

Herää kuule ihan itse vaan. Juu ja eilen vielä oli joku hunajatassu toivottamassa hyvää yötä. 🐺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herää kuule ihan itse vaan. Juu ja eilen vielä oli joku hunajatassu toivottamassa hyvää yötä. 🐺

Nettikiusaamista voi harrastaa monella tavalla. 🐺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettikiusaamista voi harrastaa monella tavalla. 🐺

Jaa, taisit katsoa peiliin ja todeta tämän? Siinä tapauksessa onnittelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, taisit katsoa peiliin ja todeta tämän? Siinä tapauksessa onnittelut.

Mites minä olen kiusannut? Nyt voisit kertoa? Anteeksi jos olen.🐺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki käännetään minua vastaan, sitten luikitaan pakoon. Hyvästi vaan. 🐺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko että luettelen kaikki tähän? Siinä vois alkaa sulla posket punottaa ihan muusta kuin innostuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko että luettelen kaikki tähän? Siinä vois alkaa sulla posket punottaa ihan muusta kuin innostuksesta.

Ole hyvä vaan. Laita kaikki. Kyllä kestän ja voin oikoa vieheet joita esität. 🐺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä vaan. Laita kaikki. Kyllä kestän ja voin oikoa vieheet joita esität. 🐺

Vieheet... nimenomaan. Tuollaiset pellet on syytäkin jättää kalastelemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virheet. Lopeta se näsäviisastelu ja ala listaamaan, mikä oli kiusaamista? Eikö teidän vedättämiset ollut sitä sitten? Eihän nyt toki... 🐺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin pelleksi haukkuja. Luikit vaan pakoon etkä jäänyt kertomaan, mitä virheitä olen tehnyt. Et edes tunne minua millään tavalla. Virhe numero 1 oli varmaan se että ihastuin tähän neitoon (asia johon en pystynyt vaikuttamaan). Eipä siitä lopulta muuta koitunut kuin sydänsuruja.🐺

• Anonyymi

Aamulliset? Nukuin tänään pitkään. Ei ollut sulle ne.

• Anonyymi

Kai ne minulle oli, jos minun omaan ketjuun kirjoitellaan? Mitä tarkoitat? Voit käydä lukemassa, jos et ole nähnyt. 🐺

• Anonyymi

En oletakaan ,että mitään niin upeaa olisin voinut saada elämääni sulostuttamaan. Ette voi kieltää minua haaveilemasta. Muuta minulla ei ole. 🐺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2788
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1902
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1769
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1755
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1683
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      119
      1663
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1450
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1188
    10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1188
    Aihe