se taisi olla sitten

Anonyymi

siinä. Siltä ne aamuiset postailut minulle vaikutti. Eipä se muuta mitään. Yksin olen ollut tähänkin saakka pitkään. Yksin synnyin, yksin elän ja yksin kuolen. 🐺

19

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saman koin erään naisen taholta. Ärsyttää oma heikkous ja se, että meninkin rakastumaan häneen niin sokeasti. Ei hän ollutkaan sitä mitä antoi ymmärtää, vaan pelasi selän takana kieroa peliä koko ajan.

      • Anonyymi

        Tutun kuuloista, huijattu olo vain jäi ja kokema, joka ei unohdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutun kuuloista, huijattu olo vain jäi ja kokema, joka ei unohdu.

        Niin jäi. Ja tää nainen vielä vakuutteli, kuinka luotettava on ja kuinka häneen ei tarvi pettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jäi. Ja tää nainen vielä vakuutteli, kuinka luotettava on ja kuinka häneen ei tarvi pettyä.

        Mitä te täällä jauhatte? Miksi ette tee omaa ketjua tuolle? Tämä on edelleen minun reviiriäni. Nuo teidän jutut eivät liity minuun mitenkään. 🐺


    • Anonyymi

      Näin se lässähti kuin pannukakku. 🐺

    • Anonyymi

      Et kai sä viiskybänen äijä oikeesti kuvittele että joku 30 v nuorempi teiniflikka flirttailisi sulle täällä?? Wake up dude.

      • Anonyymi

        Herää kuule ihan itse vaan. Juu ja eilen vielä oli joku hunajatassu toivottamassa hyvää yötä. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää kuule ihan itse vaan. Juu ja eilen vielä oli joku hunajatassu toivottamassa hyvää yötä. 🐺

        Nettikiusaamista voi harrastaa monella tavalla. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikiusaamista voi harrastaa monella tavalla. 🐺

        Jaa, taisit katsoa peiliin ja todeta tämän? Siinä tapauksessa onnittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, taisit katsoa peiliin ja todeta tämän? Siinä tapauksessa onnittelut.

        Mites minä olen kiusannut? Nyt voisit kertoa? Anteeksi jos olen.🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites minä olen kiusannut? Nyt voisit kertoa? Anteeksi jos olen.🐺

        Kaikki käännetään minua vastaan, sitten luikitaan pakoon. Hyvästi vaan. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites minä olen kiusannut? Nyt voisit kertoa? Anteeksi jos olen.🐺

        Haluatko että luettelen kaikki tähän? Siinä vois alkaa sulla posket punottaa ihan muusta kuin innostuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että luettelen kaikki tähän? Siinä vois alkaa sulla posket punottaa ihan muusta kuin innostuksesta.

        Ole hyvä vaan. Laita kaikki. Kyllä kestän ja voin oikoa vieheet joita esität. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vaan. Laita kaikki. Kyllä kestän ja voin oikoa vieheet joita esität. 🐺

        Vieheet... nimenomaan. Tuollaiset pellet on syytäkin jättää kalastelemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieheet... nimenomaan. Tuollaiset pellet on syytäkin jättää kalastelemaan!

        Virheet. Lopeta se näsäviisastelu ja ala listaamaan, mikä oli kiusaamista? Eikö teidän vedättämiset ollut sitä sitten? Eihän nyt toki... 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieheet... nimenomaan. Tuollaiset pellet on syytäkin jättää kalastelemaan!

        Sinäkin pelleksi haukkuja. Luikit vaan pakoon etkä jäänyt kertomaan, mitä virheitä olen tehnyt. Et edes tunne minua millään tavalla. Virhe numero 1 oli varmaan se että ihastuin tähän neitoon (asia johon en pystynyt vaikuttamaan). Eipä siitä lopulta muuta koitunut kuin sydänsuruja.🐺


    • Anonyymi

      Aamulliset? Nukuin tänään pitkään. Ei ollut sulle ne.

      • Anonyymi

        Kai ne minulle oli, jos minun omaan ketjuun kirjoitellaan? Mitä tarkoitat? Voit käydä lukemassa, jos et ole nähnyt. 🐺


    • Anonyymi

      En oletakaan ,että mitään niin upeaa olisin voinut saada elämääni sulostuttamaan. Ette voi kieltää minua haaveilemasta. Muuta minulla ei ole. 🐺

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe