Warkauden akkutehtaasta YLE.fi. warkautelaisillahan on kokemusta ryssistä,muistakaa huruslahden jää. Sympatioitakin on kommunismia kohtaan,ei mulla,eikä kaikilla ,mutta osa on korpikommunisteja. Ei se toimi. Oli oikeuskäsittely hovissa ja avustajana oli lakimies mansesta,voitettiin tietenkin,Hän sanoi mielestäni hyvin,miksi savolaiset ei valmista akkuja huippumodernissa tehtaassaan? Kyllä niitä kaupaksi menisi,maailmassa on vaikka miten autojen,skoottereiden yms valmistajia ,he ostavat akkuja,pelko pois kommunistit. EP .
Erinomainenjuttu
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä Huruslahden jää tähän kuuluu kokoomuksen itte peitteli akkutehasta velat
- Anonyymi
Kokoomus peitteli, ei erityistilintarkastusta, elä syytä kommareita itse päätitte ja kannattelee vastuun niin saatana erotkaa pellet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus peitteli, ei erityistilintarkastusta, elä syytä kommareita itse päätitte ja kannattelee vastuun niin saatana erotkaa pellet
Rönöttäjä etunenässä suu vaahdossa puolusti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rönöttäjä etunenässä suu vaahdossa puolusti
Kokoomus ja keskusta teidän vika koko velkasotku, siinä eio Huruslahden jää syyllinen
- Anonyymi
Minä en ole politiikassa, teidän vittuillua vuoden otettu vastaan tänään loppuu Tajuatko vittunaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole politiikassa, teidän vittuillua vuoden otettu vastaan tänään loppuu Tajuatko vittunaa
Äänet merkitsee mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänet merkitsee mitään
Tule kasvotusten aukoo ääni ja kissipaskaa pääset koppiin
- Anonyymi
Te haukutte ja poliitikko aloitti,te olette syyllisiä kaikki saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te haukutte ja poliitikko aloitti,te olette syyllisiä kaikki saatana
Siinä vasukki ja punikkihaukut auta mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vasukki ja punikkihaukut auta mitään
Oot hiljaa niin minäkin olen, sinä päätät.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem582865HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat432167- 201825
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3821383Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651283
- 531050
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201039- 46927
Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?68900