Warkauden akkutehtaasta YLE.fi. warkautelaisillahan on kokemusta ryssistä,muistakaa huruslahden jää. Sympatioitakin on kommunismia kohtaan,ei mulla,eikä kaikilla ,mutta osa on korpikommunisteja. Ei se toimi. Oli oikeuskäsittely hovissa ja avustajana oli lakimies mansesta,voitettiin tietenkin,Hän sanoi mielestäni hyvin,miksi savolaiset ei valmista akkuja huippumodernissa tehtaassaan? Kyllä niitä kaupaksi menisi,maailmassa on vaikka miten autojen,skoottereiden yms valmistajia ,he ostavat akkuja,pelko pois kommunistit. EP .
Erinomainenjuttu
10
90
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä Huruslahden jää tähän kuuluu kokoomuksen itte peitteli akkutehasta velat
- Anonyymi
Kokoomus peitteli, ei erityistilintarkastusta, elä syytä kommareita itse päätitte ja kannattelee vastuun niin saatana erotkaa pellet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus peitteli, ei erityistilintarkastusta, elä syytä kommareita itse päätitte ja kannattelee vastuun niin saatana erotkaa pellet
Rönöttäjä etunenässä suu vaahdossa puolusti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rönöttäjä etunenässä suu vaahdossa puolusti
Kokoomus ja keskusta teidän vika koko velkasotku, siinä eio Huruslahden jää syyllinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Minä en ole politiikassa, teidän vittuillua vuoden otettu vastaan tänään loppuu Tajuatko vittunaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole politiikassa, teidän vittuillua vuoden otettu vastaan tänään loppuu Tajuatko vittunaa
Äänet merkitsee mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänet merkitsee mitään
Tule kasvotusten aukoo ääni ja kissipaskaa pääset koppiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Te haukutte ja poliitikko aloitti,te olette syyllisiä kaikki saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te haukutte ja poliitikko aloitti,te olette syyllisiä kaikki saatana
Siinä vasukki ja punikkihaukut auta mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vasukki ja punikkihaukut auta mitään
Oot hiljaa niin minäkin olen, sinä päätät.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon
Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani5443339- 1312536
Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."
Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi202142- 351353
Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa
Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?2151238Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla
Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva891012Zaharova yllättäisi sotilaallisesti
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa194952- 96951
Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa
monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett278850