Erinomainenjuttu

Anonyymi

Warkauden akkutehtaasta YLE.fi. warkautelaisillahan on kokemusta ryssistä,muistakaa huruslahden jää. Sympatioitakin on kommunismia kohtaan,ei mulla,eikä kaikilla ,mutta osa on korpikommunisteja. Ei se toimi. Oli oikeuskäsittely hovissa ja avustajana oli lakimies mansesta,voitettiin tietenkin,Hän sanoi mielestäni hyvin,miksi savolaiset ei valmista akkuja huippumodernissa tehtaassaan? Kyllä niitä kaupaksi menisi,maailmassa on vaikka miten autojen,skoottereiden yms valmistajia ,he ostavat akkuja,pelko pois kommunistit. EP .

10

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä Huruslahden jää tähän kuuluu kokoomuksen itte peitteli akkutehasta velat

• Anonyymi

Kokoomus peitteli, ei erityistilintarkastusta, elä syytä kommareita itse päätitte ja kannattelee vastuun niin saatana erotkaa pellet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus peitteli, ei erityistilintarkastusta, elä syytä kommareita itse päätitte ja kannattelee vastuun niin saatana erotkaa pellet

Rönöttäjä etunenässä suu vaahdossa puolusti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rönöttäjä etunenässä suu vaahdossa puolusti

Kokoomus ja keskusta teidän vika koko velkasotku, siinä eio Huruslahden jää syyllinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Minä en ole politiikassa, teidän vittuillua vuoden otettu vastaan tänään loppuu Tajuatko vittunaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole politiikassa, teidän vittuillua vuoden otettu vastaan tänään loppuu Tajuatko vittunaa

Äänet merkitsee mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänet merkitsee mitään

Tule kasvotusten aukoo ääni ja kissipaskaa pääset koppiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Te haukutte ja poliitikko aloitti,te olette syyllisiä kaikki saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te haukutte ja poliitikko aloitti,te olette syyllisiä kaikki saatana

Siinä vasukki ja punikkihaukut auta mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vasukki ja punikkihaukut auta mitään

Oot hiljaa niin minäkin olen, sinä päätät.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      544
      3339
    2. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      131
      2536
    3. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      20
      2142
    4. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1353
    5. Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa

Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1238
    6. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1012
    7. Zaharova yllättäisi sotilaallisesti

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa
      Maailman menoa
      194
      952
    8. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      96
      951
    9. Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa

monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett
      Maailman menoa
      278
      850
    Aihe