Monet trollanneet vuosia palstalla että iphonea ei tarvitse säätää yhtään no totuus sattuu, ihonessa ei ole mikään paremmin kuin rungon koko mitä tarvitsen tällä hetkellä, suurin osa sekamelskaa heheheh..
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ei se siitä muille tee säätämistä jos sinä et hallitse edes perusasioita.
Kirjoittaminenkin tuottaa hankaluuksia - Anonyymi
Se on iOS ja siinä on paljon rajoituksia, erityisesti räätälöinnin kannalta
Tallennustilan päivitykset ovat kohtuuttoman kalliita jo ennestään korkean perushinnan lisäksi. - Anonyymi
En ole ikuna "säätänyt" yhtikään kännykkää, ja miksi pitäisi. Käytössä on ollut niin android, iphone ,windows phone ja jokunen symbian pohjainen puhelin.
Oletus asetukset kelvanee 99% kaikille paitsi vapuselle. - Anonyymi
Eipä tosiaan tarvi joka asiassa säätää kuten Androidissa.
Kaikki toimii suoraan ja sujuvammin.- Anonyymi
Aivan yhtä pljon kuin androidia, suurin osa asetuksista, kuka tyytyy esim. soittoäänenä lammas? sama kuin ostaisi farkut missä 15cm liian pitkät lahkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan yhtä pljon kuin androidia, suurin osa asetuksista, kuka tyytyy esim. soittoäänenä lammas? sama kuin ostaisi farkut missä 15cm liian pitkät lahkeet.
Mitä tuo soittoääni liitty mihinkään, saahan sen tehdä vaikka lampaan äänen jos niin haluat.
Kuinka Androidissa esimerkiksi otat tästä sivusta kopion ja liität sen muistivihkoon?
Ainiin mutta ensin pitää latailla Androidiin epämääräisiä ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 51601
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398