niin tiedät, että syynä pitkän matkan matkustamiseen, ovat suuret tunteet. Suuri ikävä on ollut kauan ja rakkauteni on aitoa, vaikka en ole sitä tosielämässä rohjennut iuoda esiin. Ehkä et usko, mutta olen tavattoman ujo ja arka tunteineni. Mitä suurempi tunne, sitä aremmaksi se tekee. Ehkä odottaisit rohkeaa käytöstä, mutta siihen minusta ei ole.
Tiedä kuitenkin, että joka kerta (niin paljonkun niitä onkin), kun olet minut nähnyt, olen ollut näiden tunteiden vallassa. Muuten en olisi tullut.
Aikaa on kulunut paljon ja nyt on ollut pitkä tauko ja loputon ikävä. Minulla on kuitenkin tunne, että olen saanut vastakaikua ja siksi ajattelenkin, että voin tehdä johtopäätöksiä sen perusteella miten reagoit näkemiseeni. Jos se on viileää, tiedän, että olen luullut väärin ja on hyvästien aika.
n>m
Jos näet minut siellä silloin (intuitiosi varmaan kertoo missä ja milloin)
Anonyymi
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Intuitioni ansiosta löysin tämän vedätysaloituksesi...
- Anonyymi
Ja mikä on mielestäsi "vedätyksen" tarkoitus?
- Anonyymi
Kiitos. Minullakin on kova ikävä ja odotan uutta näkemistäsi.
- Anonyymi
Kunpa olisi sinulta, jolle kirjoitin. Toivon niin. Olen nyt optimisti. Näkemisiin. <3 <3<3
- Anonyymi
Saattaa olla, että en viitsi kiinnittää mitään huomiota sinuun kun näemme seuraavan kerran.
Siitä voit päätellä, että särjit sydämeni ja tunteita on edelleen.
-m>n- Anonyymi
Touche!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533276Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,672663Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään672476Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621348Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041278Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?41143Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1041034- 411026
- 42997
- 80991