Jos näet minut siellä silloin (intuitiosi varmaan kertoo missä ja milloin)

Anonyymi

niin tiedät, että syynä pitkän matkan matkustamiseen, ovat suuret tunteet. Suuri ikävä on ollut kauan ja rakkauteni on aitoa, vaikka en ole sitä tosielämässä rohjennut iuoda esiin. Ehkä et usko, mutta olen tavattoman ujo ja arka tunteineni. Mitä suurempi tunne, sitä aremmaksi se tekee. Ehkä odottaisit rohkeaa käytöstä, mutta siihen minusta ei ole.
Tiedä kuitenkin, että joka kerta (niin paljonkun niitä onkin), kun olet minut nähnyt, olen ollut näiden tunteiden vallassa. Muuten en olisi tullut.
Aikaa on kulunut paljon ja nyt on ollut pitkä tauko ja loputon ikävä. Minulla on kuitenkin tunne, että olen saanut vastakaikua ja siksi ajattelenkin, että voin tehdä johtopäätöksiä sen perusteella miten reagoit näkemiseeni. Jos se on viileää, tiedän, että olen luullut väärin ja on hyvästien aika.
n>m

6

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Intuitioni ansiosta löysin tämän vedätysaloituksesi...

• Anonyymi

Ja mikä on mielestäsi "vedätyksen" tarkoitus?

• Anonyymi

Kiitos. Minullakin on kova ikävä ja odotan uutta näkemistäsi.

• Anonyymi

Kunpa olisi sinulta, jolle kirjoitin. Toivon niin. Olen nyt optimisti. Näkemisiin. <3 <3<3

• Anonyymi

Saattaa olla, että en viitsi kiinnittää mitään huomiota sinuun kun näemme seuraavan kerran.
      Siitä voit päätellä, että särjit sydämeni ja tunteita on edelleen.
      -m>n

• Anonyymi

Touche!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      366
      3464
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      3011
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1605
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1393
    5. 64
      1201
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      130
      1193
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      441
      848
    8. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      24
      755
    9. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      225
      750
    10. Tänään puhutaan loukkauksista

(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis
      Ikävä
      118
      735
    Aihe