Aikamoinen ylläri! Anniina Valtonen on todellakin uinut suomalaisten sydämiin. Hän aloitti tv:ssä uutislähetyksen meteorologina ja hän on tuttu kasvo myös Puoli seitsemän -ohjelmasta.
Onnea Anniina!
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-anniina-valtonen-on-yleison-suosikki-paljasti-vuosien-takaisen-noyryytyksen-venla-gaalassa?s24
Oho! Meteorologi Anniina Valtonen voitti yleisön suosikkiesiintyjä Kultaisen Venlan!

39
584
Vastaukset
- Anonyymi
On todella ylläri, kun tuo julkisuustyrkky voitti tuon äänestyksen. Osoittaa vain äänestäjien tyhmyyttä ja pinnallisuutta.
- Anonyymi
Kyllä tuo kateus on kummallista ,koeta kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo kateus on kummallista ,koeta kestää.
Totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!
Näin on . Onnittelut Anniina voitosta
- Anonyymi
Oma paska elämä on vissiin sitten pikkusen parempi kun pääsee mollaamaan iloisia ihmisiä.. Joku lääkitys varmaan auttais tuohon!
- Anonyymi
🤡 KUOLEMA SELENSKYILLE 🤡
==========================
""""""""""""""""""""""""""""""""""""" - Anonyymi
Jaana, jaana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on . Onnittelut Anniina voitosta
Anniina ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma paska elämä on vissiin sitten pikkusen parempi kun pääsee mollaamaan iloisia ihmisiä.. Joku lääkitys varmaan auttais tuohon!
Jaana ,jaana
- Anonyymi
Voi sinua rassuparka. Päiväsi taas pilalla. Vedä naamasi vaan enemmän kurttuun niin elämäsi ennestään pilaantuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida enää auttaa kuin itsari tyypeille jotka pilaavat kaikkien päivät.
- Anonyymi
YÄK! YÄK! YÄK! Onko todella näin huonosti asiat Suomessa?
Huh huh- Anonyymi
Menehän YÄK sen peilisi eteen ja yritä sitä selfietä uudelleen. Siis älytön kommentaattori sekä siskosi jotka ette kestä kun joku toinen nainen saa ansaittua huomiota. Hyvä Anniina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän YÄK sen peilisi eteen ja yritä sitä selfietä uudelleen. Siis älytön kommentaattori sekä siskosi jotka ette kestä kun joku toinen nainen saa ansaittua huomiota. Hyvä Anniina.
Haluisiksä näplää mun herkkuani?
- Anonyymi
Voi pientä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisiksä näplää mun herkkuani?
Näillä itse ,niinkuin aina teetkin.
- Anonyymi
Ärsytyksen ärsytys.Onneksi ei tarvitse katsoa kun hän on eetterissä.
- Anonyymi
Kyllä vain Anniina Venlansa ansaitsi. Pirteä, sanavalmis nuori nainen. Hänestä todennäköisesti kuullaan vielä muualtakin, kun sääkarttojen äärestä. Enkä usko, että kohuotsikoista. Onnea vaan ja eteenpäin elämässä!
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️🤙 Anniina
- Anonyymi
Miten niin oho tai yllätys. Voitto oli ansaittu. Oispa enemmän tuonkaltaisia esiintyjiä.
- Anonyymi
Harvinaisen luonnollinen sää "tyttö", siis pirteä nainen, Kaikkea sitä "kuulee", että olisi joku tyrkky !!
Ihan piristys kun kertoo vaikka sade säästä !!
Meitä on moneksi ja Anniina on kaltaisensa ja saa olla, jos tuollaisena pysyy !- Anonyymi
Tuo nainen on kyllä ennätystyrkky, mitä tämän maan julkkismaailma on nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nainen on kyllä ennätystyrkky, mitä tämän maan julkkismaailma on nähnyt.
Jaana!
- Anonyymi
hapamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
- Anonyymi
Jenna Salmiselle: Happamia sanoi kettu pihlanmarjoista ja pskaa sanoovat katsojat.
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Odotan kauhulla sitä päivää, kun tuo nainen palaa ruutuun takaisin perhevapaalta.
- Anonyymi
Lopeta jo herjaamisesi Anniinasta.🥶🥶🥶🥶
- Anonyymi
On sulla kauhut. Tilaa heti psykiatri. Sinne on jonot.
- Anonyymi
Täälläkin sinä sama henkilö kirjoittelemassa nämä kaikki sairaat
kirjoituksesi yksin, koska kukaan muu ei ole noin sairas kuin sinä, että uskaltaisi kirjoitella noita kirjoituksia.
Poista kaikki näillä avauksilla olevat kirjoituksesi heti…
Ja sinulle on kirjoitettu kaikille Ylen ja Mtveen henkilöiden avauksilla kymmeniä, kymmeniä ja kymmeniä kertoja, että
LOPETA!
🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶
Sinä vaan jatkoit!
Nyt taisi tulla loppu kirjoituksiisi, koska niin vakavaa ja vaarallista kirjoituksesi ovat olleet.
Joko nyt LOPETAT KIRJOITTELUSI????
🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶- Anonyymi
Filosofian maisterin tutkinnon suorittaneet ovat meteologit ja he voivat käyttää nimitystä meteologi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Filosofian maisterin tutkinnon suorittaneet ovat meteologit ja he voivat käyttää nimitystä meteologi.
Palkkaus on ainakin Pekka Poudalla tietojen mukaan, elikkä ansiotulonsa 92 000 €.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkaus on ainakin Pekka Poudalla tietojen mukaan, elikkä ansiotulonsa 92 000 €.
Tuo sama nainen on kateellinen Pekalle ja kaikille Ylen ja Mtveen porukoille, koska nämä kaikki avaukset kertoo sen.
😡😡😡😡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vit…. Kateellinen tuo joka kirjoittaa Pekasta kaikkea pafkaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenna, Jenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenna, Jenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenna, Jenna?
Jokaisen kirjoituksesi jälkeen tulee kirjoitukset:
Jaana ja tai Jenna!!!
- Anonyymi
On ilo katsoa iloista ihmistä.
- Anonyymi
Iloinen ja oikein sydämellinen on Anniina.
🤙🤙🤙🤙
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848